EIRNUZP – Електронний інституційний репозитарій Національного університету «Запорізька політехніка»

Інституційний репозитарій Національного університету «Запорізька політехніка» – це електронний архів, що накопичує, систематизує, зберігає та забезпечує довготривалий відкритий доступ до електронних публікацій та електронних версій документів наукового та навчально-методичного призначення, авторами яких є співробітники, аспіранти, докторанти та студенти Національного університету «Запорізька політехніка».

Положення про репозитарій >>

 

Recent Submissions

Item
Вплив засобів художньої гімнастики на рухову підготовленість дітей старшого дошкільного віку
(НУ «Запорізька політехніка», 2025) Гончар, Лілія Володимирівна; Honchar, Lilia
UK Після експерименту більшість дітей експериментальної групи мали середній (42,5%) та високий (35,0%) рівні рухової підготовленості. Впровадження засобів художньої гімнастики дозволяє сформувати правильну техніку виконання життєво-необхідних рухових умінь і навичок та підвищити рівень рухової підготовленості у дітей 5-6 років. Запропоновані нами засоби художньої гімнастики в значній мірі вплинули на рівень рухової підготовленості дітей експериментальної групи. Результати контрольної групи мали незначне покращення порівняно з експериментальною. EN After the experiment, most children of the experimental group had an average (42.5%) and high (35.0%) levels of motor readiness. The introduction of artistic gymnastics allows you to form the right technique of performing vital motor skills and increase the level of motor readiness in children 5-6 years. The means of rhythmic gymnastics we have greatly influenced the level of motor preparedness of children of the experimental group. The results of the control group had a slight improvement compared to the experimental.
Item
Цифрові технології в податковій системі: можливості, виклики та перспективи
(НУ «Запорізька політехніка», 2025) Бурашнікова, Олена Сергіївна; Burashnikova, Olena Sergeevna
Item
Вплив оздоровчо-рекреаційної рухової активності на фізичний стан дітей які постраждали внаслідок війни
(НУ «Запорізька політехніка», 2025) Гакман, Анна Вікторівна; Hakman, Anna
UK Дослідження вивчає вплив оздоровчо-рекреаційної рухової активності на фізичний стан дітей, які постраждали від бойових дій. Результати експерименту, що тривало 3 місяці, показали покращення фізичного здоров'я та функціональних систем організму. Заняття рекреаційними іграми сприяють розвитку рухових якостей і зміцненню здоров'я дітей, підтверджуючи ефективність цього методу для реабілітації. EN The study examines the impact of health and recreational physical activity on the physical condition of children affected by combat actions. The results of a 3-month experiment showed improvements in physical health and the functional systems of the body. Participation in recreational games contributes to the development of motor skills and the strengthening of children's health, confirming the effectiveness of this method for rehabilitation.
Item
Формування корпоративної звітності компаній відповідно до вимог CSRD
(НУ «Запорізька політехніка», 2025) Білик, Артем Костянтинович; Bilyk, Artem Kostiantynovych
Item
Взаємовідносини як складова психологічного клімату в школі в умовах воєнного стану
(НУ «Запорізька політехніка», 2025) Voronova, Valentyna; Воронова, Валентина Іванівна; Kovalchuk, Viktoriia; Ковальчук, Вікторія Іванівна; Velko, Kateryna; Велько, Катерина Анатоліївна
UK Психологічний клімат в умовах навчального дитячого середовища школи є фактором, який визначає бажання дитини вчитися, отримувати нові знання і вдосконалювати власні здібності. Таке психологічно позитивне середовище формується в результаті усвідомлення школярами спільних завдань та цілей, що впливає на моральний клімат, принципи та норми, цінності, як складові особистості, що формується. EN The psychological climate in the educational environment of the school is a factor that determines the child's desire to learn, acquire new knowledge, and improve his own abilities. Such a psychologically positive environment is formed as a result of schoolchildren's awareness of common tasks and goals, which affects the moral climate, principles and norms, values, as components of the personality being formed.