Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2723
Title: Імплементація концепції соціально-етичного маркетингу холдингової компанії у промисловому регіоні
Other Titles: The social-ethical marketing concept implementation of a holding company in the industrial region
Имплементация концепции социально-этического маркетинга холдинговой компании в промышленном регионе
Authors: Павлєєва, Олеся Віталіївна
Pavlieieva, Olesia V.
Павлеева, Олеся Витальевна
Keywords: master thesis
social-ethical marketing
concept
implementation
holding company
industrial region
social responsibility
магістерська робота
соціально-етичний маркетинг
концепція
імплементація
холдингова компанія
промисловий регіон
соціальна відповідальність
магистерская работа
социально-этический маркетинг
концепция
имплементация
холдинговая компания
промышленный регион
социальная ответственность
Issue Date: 2017
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних із соціальною відповідальністю великого бізнесу. Розглянуто теоретичні основи застосування концепції соціально-етичного маркетингу у діяльності холдингових компаній різних галузей. Проаналізовано передумови та визначено можливості імплементації концепції соціально-етичного маркетингу у діяльність металургійного холдингу у південно-східному промисловому регіоні України. Запропоновано заходи щодо удосконалення діяльності ТОВ «Метінвест Холдинг» на основі концепції соціально-етичного маркетингу. EN: The paper deals with a range of issues related to the social responsibility of businesses. Theoretical bases of application of the social-ethical marketing concept in the activity of holding companies of different branches are considered. The prerequisites and the possibilities of implementing of the social-ethical marketing concept in the activity of the metallurgical holding in the southeast industrial region of Ukraine are analyzed and determined. Activities to improve business of Metinvest Holding LLC on the basis of the social-ethical marketing concept are proposed. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с социальной ответственностью крупного бизнеса. Рассмотрены теоретические основы применения концепции социально-этического маркетинга в деятельности холдинговых компаний разных отраслей. Проанализированы предпосылки и определены возможности имплементации концепции социально-этического маркетинга в деятельность металлургического холдинга в юго-восточном промышленном регионе Украины. Предложены мероприятия по усовершенствованию деятельности ООО «Метинвест Холдинг» на основе концепции социально-этического маркетинга.
Description: Павлєєва О. В. «Імплементація концепції соціально-етичного маркетингу холдингової компанії у промисловому регіоні» : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / О. В. Павлєєва - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 108 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2723
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlieieva_The_ social-ethical.pdfМагістерська робота1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.