Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлєєва, Олеся Віталіївна-
dc.contributor.authorPavlieieva, Olesia V.-
dc.contributor.authorПавлеева, Олеся Витальевна-
dc.date.accessioned2018-02-01T08:14:24Z-
dc.date.available2018-02-01T08:14:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2723-
dc.descriptionПавлєєва О. В. «Імплементація концепції соціально-етичного маркетингу холдингової компанії у промисловому регіоні» : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / О. В. Павлєєва - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 108 c.uk
dc.description.abstractUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних із соціальною відповідальністю великого бізнесу. Розглянуто теоретичні основи застосування концепції соціально-етичного маркетингу у діяльності холдингових компаній різних галузей. Проаналізовано передумови та визначено можливості імплементації концепції соціально-етичного маркетингу у діяльність металургійного холдингу у південно-східному промисловому регіоні України. Запропоновано заходи щодо удосконалення діяльності ТОВ «Метінвест Холдинг» на основі концепції соціально-етичного маркетингу. EN: The paper deals with a range of issues related to the social responsibility of businesses. Theoretical bases of application of the social-ethical marketing concept in the activity of holding companies of different branches are considered. The prerequisites and the possibilities of implementing of the social-ethical marketing concept in the activity of the metallurgical holding in the southeast industrial region of Ukraine are analyzed and determined. Activities to improve business of Metinvest Holding LLC on the basis of the social-ethical marketing concept are proposed. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с социальной ответственностью крупного бизнеса. Рассмотрены теоретические основы применения концепции социально-этического маркетинга в деятельности холдинговых компаний разных отраслей. Проанализированы предпосылки и определены возможности имплементации концепции социально-этического маркетинга в деятельность металлургического холдинга в юго-восточном промышленном регионе Украины. Предложены мероприятия по усовершенствованию деятельности ООО «Метинвест Холдинг» на основе концепции социально-этического маркетинга.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний технічний університетuk
dc.subjectmaster thesisuk
dc.subjectsocial-ethical marketinguk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectimplementationuk
dc.subjectholding companyuk
dc.subjectindustrial regionuk
dc.subjectsocial responsibilityuk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectімплементаціяuk
dc.subjectхолдингова компаніяuk
dc.subjectпромисловий регіонuk
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk
dc.subjectмагистерская работаuk
dc.subjectсоциально-этический маркетингuk
dc.subjectконцепцияuk
dc.subjectимплементацияuk
dc.subjectхолдинговая компанияuk
dc.subjectпромышленный регионuk
dc.subjectсоциальная ответственностьuk
dc.titleІмплементація концепції соціально-етичного маркетингу холдингової компанії у промисловому регіоніuk
dc.title.alternativeThe social-ethical marketing concept implementation of a holding company in the industrial regionuk
dc.title.alternativeИмплементация концепции социально-этического маркетинга холдинговой компании в промышленном регионеuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlieieva_The_ social-ethical.pdfМагістерська робота1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.