Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарій, Марія Олегівна-
dc.contributor.authorParii, Mariia О.-
dc.contributor.authorПарий, Мария Олеговна-
dc.date.accessioned2018-02-01T08:30:21Z-
dc.date.available2018-02-01T08:30:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2724-
dc.descriptionПарій М. О. Формування корпоративного бренду ІТ-підприємства : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / М. О. Парій - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 125 c.uk
dc.description.abstractUK: У роботі розкрито теоретико-методичні основи, проаналізовано передумови та особливості, розроблено рекомендації щодо формування корпоративного бренду ТОВ «ІНКОД 2015» на ринку інформаційних технологій. Запропоновано авторське визначення структури корпоративного бренду ІТ-підприємства та розроблено комплекс заходів комунікаційної політики для ринку інформаційних технологій. EN: The theoretical and methodical foundations are analyzed, the preconditions and features are analyzed, recommendations for the formation of the corporate brand of INCOD 2015 LLC in the market of information technologies are developed. The author's definition of the structure of the corporate brand of the IT enterprise is proposed and a set of communication policy measures for the information technology market is developed. RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы, проанализированы предпосылки и особенности, разработаны рекомендации по формированию корпоративного бренда ООО «ИНКОД 2015» на рынке информационных технологий. Предложено авторское определение структуры корпоративного бренда IТ-предприятия и разработан комплекс маркетинговых коммуникаций для рынка информационных технологий.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний технічний університетuk
dc.subjectmaster thesisuk
dc.subjectcorporate branduk
dc.subjectsummaryuk
dc.subjectbrandbookuk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectкорпоративний брендuk
dc.subjectанотаціяuk
dc.subjectбрендбукuk
dc.subjectмагистерская работаuk
dc.subjectкорпоративный брендuk
dc.subjectаннотацияuk
dc.subjectбрендбукuk
dc.titleФормування корпоративного бренду ІТ-підприємстваuk
dc.title.alternativeCorporate brand formation of the IT enterpriseuk
dc.title.alternativeФормирование корпоративного бренда ІТ-предприятияuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parii_Corporate_brand_formation.pdfМагістерська робота2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.