Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРясна, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorRiasna, Galyna V.-
dc.contributor.authorРясна, Галина Владимировна-
dc.date.accessioned2018-02-01T08:41:38Z-
dc.date.available2018-02-01T08:41:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2728-
dc.descriptionРясна Г. В. «Удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходу» : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / Г. В. Рясна - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 141 c.uk
dc.description.abstractUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності маркетингової стратегії. А також з особливостями впровадження клієнтоорієнтованого підходу при удосконаленні стратегії маркетингу. Обгрунтовано необхідність сегментації клієнтів як передумови впровадження клієнтоорієнтованого підходу та окреслено конкретні заходи з удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства з орієнтацією на потреби клієнтів. EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of the marketing strategy. And also with the peculiarities of implementing a client-oriented approach in improving the marketing strategy. The necessity of segmentation of clients as a precondition of the introduction of a client-oriented approach is substantiated and concrete measures on improvement of marketing strategy of an advertising agency oriented to the needs of clients are outlined. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности маркетинговой стратегии. А также с особенностями внедрения клиентоориентированного подхода при совершенствовании стратегии маркетинга. Обоснована необходимость сегментации клиентов, как предпосылка внедрения клиентоориентированного подхода и намечены конкретные меры по совершенствованию стратегии маркетинга рекламного агентства с ориентацией на потребности клиентов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний технічний університетuk
dc.subjectmaster thesisuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectsummaryuk
dc.subjectclient-oriented approachuk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.subjectанотаціяuk
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідuk
dc.subjectмагистерская работаuk
dc.subjectстратегия маркетингаuk
dc.subjectаннотацияuk
dc.subjectклиєнтоориентированный подходuk
dc.titleУдосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходуuk
dc.title.alternativeImprovement of the marketing strategy of an advertising agency based on a client-oriented approachuk
dc.title.alternativeУсовершенствование стратегии маркетинга рекламного агентства на основе клиентоориентированного подходаuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Riasna_Improvement_of_the_marketing.pdfМагістерська робота2.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.