Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3749
Title: Дослідження режиму гальмування дизель-поїзда ДЕЛ-02
Other Titles: Investigation of the braking mode of diesel train DEL-02
Исследование режима торможения дизель-поезда ДЕЛ-02
Authors: Кулагін, Дмитро Олександрович
Kulagin, Dmytro O.
Кулагин, Дмитрий Александрович
Keywords: braking
diesel train
management
гальмування
дизельний-поїзд
керування
торможения
дизельный-поезд
управления
Issue Date: 2010
Publisher: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Abstract: UK: Обговорюються особливості побудови та двозонної роботи квазівекторної системи керування тяговим електроприводом дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням внутрішнього контуру регулювання активної складової струму ланки керований випрямляч-автономний інвертор напруги. EN: Two-region kvazivector control system traction’s electric drive of diesel engines-trains DEL-02, features of construction and works are discussed, wich use of an internal contour of regulation of an active component of a current in a link the operated rectifier-independent the pressure inverter. RU: Обсуждаются особенности построения и двухзонный работы квазивекторнои системы управления тяговым электроприводом дизель-поезда ДЕЛ-02 с использованием внутреннего контура регулирования активной составляющей тока звена управляемый выпрямитель-автономный инвертор напряжения.
Description: Кулагін Д. О. Дослідження режиму гальмування дизель-поїзда ДЕЛ-02 / Д. О. Кулагін // Вісник НТУ «ХПІ». – 2010. – № 28. – С. 408–409.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3749
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ЕПП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulagin_Investigation.pdfНаукова стаття214.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.