Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3777
Title: | Особливості побудови інформаційно-керуючих систем залізничного транспорту |
Other Titles: | Features of construction of information-control systems of railway transport Особенности построения информационно-управляющих систем железнодорожного транспорта |
Authors: | Кулагін, Дмитро Олександрович Kulagin, Dmytro O. Кулагин, Дмитрий Александрович |
Keywords: | management microcontrollers information management system railway transport керування мікроконтролери інформаційно-керуюча система залізничний транспорт управления микроконтроллеры информационно-управляющая система железнодорожный транспорт |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
Abstract: | UK: Така тенденція підкріплюється наявністю недоліків підходу прямого використання значної кількості давачів для вирішення завдань регулювання в системах змінного струму: - високі вимоги до роздільної здатності первинних вимірювачів; - необхідність побудови додаткових гальванічних розв’язок для підключення давачів; - складність сполучення різних систем давачів в одному контурі регулювання. Перехід до цифрового керування відкриває можливості реалізації складних законів керування, які раніше було практично неможливо застосовувати. EN: This trend is reinforced by the presence of shortcomings in the approach of directly using a significant number of sensors to solve control problems in AC systems. - high resolution requirements for primary gauges; - the need to build an additional electroplating solution for connecting davas; - the complexity of the combination of different sensor systems in one control loop. The transition to digital opens up the possibility of implementing complex control laws, it was previously practically impossible to apply. RU: Такая тенденция подкрепляется наличием недостатков подхода прямого использования знач ной количества датчиков для решения задач регулирования в системах переменного тока - высокие требования к разрешающей способности первичных измерителей; - необходимость построения дополнительных гальванических решение для подключения дава-лей; - сложность сочетания различных систем датчиков в одном контуре регулирования. Переход к цифровым открывает возможности реализации сложных законов управления, ранее было практически невозможно применять. |
Description: | Кулагін Д. О. Особливості побудови інформаційно-керуючих систем залізничного транспорту / Д. О. Кулагін // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інформаційні та моделюючі технології». – Черкаси. – 2014. – С. 52. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3777 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри ЕПП |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kulagin_Features.pdf | Наукова стаття | 100.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.