Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Community home page
Recent Submissions
Комунікаційна політика підприємства авіабудівної галузі
Логістичний підхід в організації системи антикризового управління підприємством
Удосконалення закупівельної діяльності промислового підприємства
Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Торговельне підприємництво» для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітня програма (спеціалізація) Організація торгівлі та комерційна логістика ОС «Бакалавр» денної форми навчання
Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг у банках» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма (спеціалізація) Маркетинг ОС «Бакалавр» денної форми навчання
Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма (спеціалізація) Маркетинг ОС «Бакалавр» денної форми навчання
Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Ціноутворення в торгівлі» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика»
Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг закупівель» для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (Організація торгівлі та комерційна логістика) ОС «Бакалавр» усіх форм навчання
Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг закупівель» для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (Організація торгівлі та комерційна логістика») ОС «Бакалавр» денної форми навчання
Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (Організація торгівлі та комерційна логістика») ОС «Бакалавр» денної та заочної форми навчання
Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (Організація торгівлі та комерційна логістика) ОС «Бакалавр» денної форми навчання
Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг закупівель» для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (Організація торгівлі та комерційна логістика»), ОС «Бакалавр» заочної форми навчання.
Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства в сфері медичних послуг
Удосконалення стратегії просування продукції виробничо-збутового підприємства на основі результатів маркетингового дослідження
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства галузі медичних послуг
Удосконалення організації збутової діяльності підприємства харчової промисловості.
Удосконалення стратегії просування підприємства малого бізнесу
Удосконалення збутової діяльності промислового підприємства на засадах логістики
Формування стратегії підвищення конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі
Удосконалення конкурентної політики підприємства з використанням інструментів маркетингу