Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4028
Title: Удосконалення конкурентної стратегії підприємства харчової промисловості
Other Titles: Improvement of the competitive strategy of the food industry enterprise
Усовершенствование конкурентной стратегии предприятия пищевой промішленности
Authors: Борнікова, Марія Валеріївна
Bornikova, Mariya V.
Борникова, Мария Валерьевна
Keywords: магістерська робота
конкурентна стратегія
харчова промисловість
ринок
конкуренція
конкурентні сили
стратегічна позиція
master thesis
competitive strategy
food industry
market
competition
competitive forces
strategic position
магистерская работа
конкурентная стратегия
пищевая промышленность
рынок
конкуренция
конкурентные сили
стратегическая позиция
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: В роботі визначені методичні підходи до визначення сутності поняття «конкурентна стратегія», запропоновано нове змістовне наповнення цього поняття, розглянуто підходи до класифікації та алгоритм формування конкурентної стратегії, проведено дослідження конкуренції на ринку хлібобулочних виробів м. Запоріжжя, визначено поточну конкурентну стратегія ГК «Хлібодар», запропоновано рекомендації щодо удосконалення конкурентної стратегії ГК «Хлібодар» та пропозиції щодо формування товарного асортименту. EN: The work identifies methodological approaches to defining the essence of the notion “competitive strategy”, proposes a new substantive content of this concept, considers approaches to the classification and algorithm for forming a competitive strategy, studies competition at the market of bakery products in Zaporozhye, defines the current competitive strategy of Khlebodar Group , proposed recommendations for improving the competitive strategy of the GC "Khlebodar" and proposals for the formation of the product range. RU: В работе определены методические подходы к определению сущности понятия «конкурентная стратегия», предложено новое содержательное наполнение этого понятия, рассмотрены подходы к классификации и алгоритм формирования конкурентной стратегии, проведено исследование конкуренции на ринке хлебобулочных изделий г. Запорожья, определено текущею конкурентную стратегию ГК «Хлебодар», предложены рекомендации по усовершенствованию конкурентной стратегии ГК «Хлебодар» и предложения по формированию товарного ассортимента.
Description: Борнікова М. В. «Удосконалення конкурентної стратегії підприємства харчової промисловості». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» 075 «Маркетинг» / М. В.Борнікова - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 118 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4028
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bornikova_Improvement.pdfМагістерська робота1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.