Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4028
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорнікова, Марія Валеріївна-
dc.contributor.authorBornikova, Mariya V.-
dc.contributor.authorБорникова, Мария Валерьевна-
dc.date.accessioned2019-01-24T12:21:33Z-
dc.date.available2019-01-24T12:21:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4028-
dc.descriptionБорнікова М. В. «Удосконалення конкурентної стратегії підприємства харчової промисловості». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» 075 «Маркетинг» / М. В.Борнікова - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 118 c.uk
dc.description.abstractUK: В роботі визначені методичні підходи до визначення сутності поняття «конкурентна стратегія», запропоновано нове змістовне наповнення цього поняття, розглянуто підходи до класифікації та алгоритм формування конкурентної стратегії, проведено дослідження конкуренції на ринку хлібобулочних виробів м. Запоріжжя, визначено поточну конкурентну стратегія ГК «Хлібодар», запропоновано рекомендації щодо удосконалення конкурентної стратегії ГК «Хлібодар» та пропозиції щодо формування товарного асортименту. EN: The work identifies methodological approaches to defining the essence of the notion “competitive strategy”, proposes a new substantive content of this concept, considers approaches to the classification and algorithm for forming a competitive strategy, studies competition at the market of bakery products in Zaporozhye, defines the current competitive strategy of Khlebodar Group , proposed recommendations for improving the competitive strategy of the GC "Khlebodar" and proposals for the formation of the product range. RU: В работе определены методические подходы к определению сущности понятия «конкурентная стратегия», предложено новое содержательное наполнение этого понятия, рассмотрены подходы к классификации и алгоритм формирования конкурентной стратегии, проведено исследование конкуренции на ринке хлебобулочных изделий г. Запорожья, определено текущею конкурентную стратегию ГК «Хлебодар», предложены рекомендации по усовершенствованию конкурентной стратегии ГК «Хлебодар» и предложения по формированию товарного ассортимента.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний технічний університетuk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectхарчова промисловістьuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентні силиuk
dc.subjectстратегічна позиціяuk
dc.subjectmaster thesisuk
dc.subjectcompetitive strategyuk
dc.subjectfood industryuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitive forcesuk
dc.subjectstrategic positionuk
dc.subjectмагистерская работаuk
dc.subjectконкурентная стратегияuk
dc.subjectпищевая промышленностьuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectконкурентные силиuk
dc.subjectстратегическая позицияuk
dc.titleУдосконалення конкурентної стратегії підприємства харчової промисловостіuk
dc.title.alternativeImprovement of the competitive strategy of the food industry enterpriseuk
dc.title.alternativeУсовершенствование конкурентной стратегии предприятия пищевой промішленностиuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bornikova_Improvement.pdfМагістерська робота1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.