Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4031
Title: Удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії
Other Titles: Improvement of marketing strategy of the regional telebroadcast company
Усовершенствование стратегии маркетинга региональной телекомпании
Authors: Чеховська, Анжеліка Веліївна
Chekhovska, Angelica V.
Чеховская, Анжелика Велиивна
Keywords: магістерська робота
стратегія маркетингу
регіональна телекомпанія
медіа
комерційна аудиторія
рейтинг
реклама
master thesis
marketing strategy
regional telebroadcast company
media
commercial audience
rating
advertising
магистерская работа
стратегия маркетинга
региональная телекомпания
медиа
коммерческая аудитория
рейтинг
реклама
Issue Date: 2018
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: В роботі визначено сучасні підходи до визначення стратегії маркетингу, її змісту, видів та складових, показано особливості розробки та удосконалення стратегії маркетингу для телекомпанії. На основі проведеного дослідження передумов удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії ЗНТРК «ТВ-5» визначено основні напрями та запропоновано заходи з її удосконалення та підвищення ефективності. EN: The paper shows the modern approaches to the definition of marketing strategy, its content, types and components, shows the features of the development and improvement of marketing strategies for telebroadcast company. On the basis of the conducted study of the prerequisites for improving the marketing strategy of the regional TV company ZNTRK TV-5, the main directions were identified and measures were proposed for its improvement and efficiency EN: В работе показаны современные подходы к определению стратегии маркетинга, ее содержанию, видов и составляющих, показано особенности разработки и усовершенствования стратегии маркетинга для телекомпании. На основе проведеного исследования предпосылок усовершенствования стратегии маркетинга региональной телекомпании ЗНТРК «ТВ-5» определены основные направления и предложены мероприятия по ее совершенствованию и повышению эффективности.
Description: Чеховська А. В. «Удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» 075 «Маркетинг»/ А. В.Чеховська - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 123 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4031
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekhovska_Improvement.pdfМагістерська робота2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.