Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеховська, Анжеліка Веліївна-
dc.contributor.authorChekhovska, Angelica V.-
dc.contributor.authorЧеховская, Анжелика Велиивна-
dc.date.accessioned2019-01-24T12:35:57Z-
dc.date.available2019-01-24T12:35:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4031-
dc.descriptionЧеховська А. В. «Удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» 075 «Маркетинг»/ А. В.Чеховська - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 123 c.uk
dc.description.abstractUK: В роботі визначено сучасні підходи до визначення стратегії маркетингу, її змісту, видів та складових, показано особливості розробки та удосконалення стратегії маркетингу для телекомпанії. На основі проведеного дослідження передумов удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії ЗНТРК «ТВ-5» визначено основні напрями та запропоновано заходи з її удосконалення та підвищення ефективності. EN: The paper shows the modern approaches to the definition of marketing strategy, its content, types and components, shows the features of the development and improvement of marketing strategies for telebroadcast company. On the basis of the conducted study of the prerequisites for improving the marketing strategy of the regional TV company ZNTRK TV-5, the main directions were identified and measures were proposed for its improvement and efficiency EN: В работе показаны современные подходы к определению стратегии маркетинга, ее содержанию, видов и составляющих, показано особенности разработки и усовершенствования стратегии маркетинга для телекомпании. На основе проведеного исследования предпосылок усовершенствования стратегии маркетинга региональной телекомпании ЗНТРК «ТВ-5» определены основные направления и предложены мероприятия по ее совершенствованию и повышению эффективности.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний технічний університетuk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.subjectрегіональна телекомпаніяuk
dc.subjectмедіаuk
dc.subjectкомерційна аудиторіяuk
dc.subjectрейтингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectmaster thesisuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectregional telebroadcast companyuk
dc.subjectmediauk
dc.subjectcommercial audienceuk
dc.subjectratinguk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectмагистерская работаuk
dc.subjectстратегия маркетингаuk
dc.subjectрегиональная телекомпанияuk
dc.subjectмедиаuk
dc.subjectкоммерческая аудиторияuk
dc.subjectрейтингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.titleУдосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпаніїuk
dc.title.alternativeImprovement of marketing strategy of the regional telebroadcast companyuk
dc.title.alternativeУсовершенствование стратегии маркетинга региональной телекомпанииuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekhovska_Improvement.pdfМагістерська робота2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.