Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабіч, Альона Валеріївна-
dc.contributor.authorBabich, Alena V.-
dc.contributor.authorБабич, Алена Валерьевна-
dc.date.accessioned2020-01-23T07:44:53Z-
dc.date.available2020-01-23T07:44:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5304-
dc.descriptionБабіч А.В. «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства-автодилера» : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / А.В. Бабіч. - Запоріжжя : НУ «Запорізька Політехніка», 2019 – 126 c.uk
dc.description.abstractUK: В роботі визначені сучасні основи аналізу маркетингової діяльності, здійснено дослідження діючої практики маркетингової діяльності в автосалоні «CITROЁN Запоріжжя», запропоновані рішення щодо удосконалення маркетингової діяльності автосалону «CITROЁN Запоріжжя». EN: The work defines the modern basics of marketing activity analysis, the research of current practice of marketing activity in the CITROEN Zaporizhia dealership is carried out, the solutions for improving the marketing activity of the CITROEN Zaporizhia dealership are proposed. RU: В работе определены современные основы анализа маркетинговой деятельности, осуществлено исследование действующей практики маркетинговой деятельности в автосалоне «CITROЁN Запорожье», предложены решения касательно совершенствования маркетинговой деятельности автосалона «CITROЁN Запорожье».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет «Запорізька політехніка»uk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectавтодилерuk
dc.subjectавтомобільний маркетингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectціновий сегментuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectmaster thesisuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectcar dileruk
dc.subjectautomobile marketinguk
dc.subjectBranduk
dc.subjectprice segmentuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectмагистерская работаuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectавтодилерuk
dc.subjectавтомобильный маркетингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectценовой сегментuk
dc.subjectанализuk
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства-автодилераuk
dc.title.alternativeImprovement of marketing activities of a car dealeruk
dc.title.alternativeCовершенствование маркетинговой деятельности предприятия-автодилераuk
dc.typeMaster thesisuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Babich.pdfМагістерська робота3.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.