Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorГрупа забезпечення Освітньо-професійної програми «Телемедичні та біомедичні системи» зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» галузі знань 17 «Електроніка та телекомунікації»-
dc.creatorГруппа обеспечения Образовательно-профессиональной программы «Телемедицинские та биомедицинские системы» специальности 172 «Телекоммуникации и радиотехника» отрасли знаний 17 «Электроника и телекоммуникации»-
dc.creatorSupporting team of educational and professional program for MSc on «Telemedicine and biomedical systems» on the specialty 172 «Telecommunications and Radioengineering» from knowledge area 17 «Electronics and Telecommunications»-
dc.date.accessioned2020-10-01T06:20:13Z-
dc.date.available2020-10-01T06:20:13Z-
dc.date.issued2020-09-30-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6369-
dc.descriptionГарант Освітньо-професійної програми Табунщик Галина Володимирівна, доцент, к.т.н., професор кафедри «Програмні засоби»uk
dc.description.abstractUK: ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК: На підставі самоаналізу група забезпечення робить висновок про відповідність програми вимогам 2-го освітньо-професійного рівня та пропонує розпочати процедуру акредитації освітньо-професійної програми «Телемедичні та біомедичні системи» спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» галузі знань 17 «Електроніка та телекомунікації» за другим (магістерським) рівнем в Національному університеті «Запорізька політехніка». EN: THE GENERAL CONCLUSION: On the basis of self-examination, the program's support team concludes that the requirements for the programs of the 2nd educational-professional level are in compliance and proposes to start the procedure of accreditation of the educational-professional program «Telemedicine and biomedical systems» in the specialty 172 “Telecommunications and Radioengineering” at the second (master's) level of higher education at National University «Zaporizhzhia Polytechnic». RU: ОБЩИЙ ВЫВОД: На основании самоанализа группа обеспечения делает вывод про соответствие программы требованиям 2-го образовательно-профессионального уровня и предлагает начать процедуру аккредитации образовательно-профессиональной программы «Телемедицинские та биомедицинские системы» специальности 172 «Телекоммуникации и радиотехника» отрасли знаний 17 «Электроника и телекоммуникации» по второму (магистерскому) уровню высшего образования в Национальном университете «Запорожская политехника».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет "Запорізька політехніка"uk
dc.subjectакредитаціяuk
dc.subjectтелемедицинаuk
dc.subjectмагістрuk
dc.subjectaccreditationuk
dc.subjecttelemedicineuk
dc.subjectмastersuk
dc.subjectаккредитацияuk
dc.subjectтелемедицинаuk
dc.subjectмагистрuk
dc.titleВідомості про самоаналіз освітньо-професійної програми «Телемедичні та біомедичні системи» зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» галузі знань 17 «Електроніка та телекомунікації» другого (магістерського) рівня вищої освіти у Національному університеті «Запорізька політехніка»uk
dc.title.alternativeВедомости про самоанализ образовательно-профессиональной программы «Телемедицинские та биомедицинские системы» специальности 172 «Телекоммуникации и радиотехника» отрасли знаний 17 «Электроника и телекоммуникации» второго (магистерского) уровня высшего образования в Национальном университете «Запорожская политехника»uk
dc.title.alternativeInformation about self-examination of educational-professional program for MSc on «Telemedicine and biomedical systems» on the specialty 172 «Telecommunications and Radioengineering» from knowledge area 17 «Electronics and Telecommunications» at National University «Zaporizhzhia Polytechnic»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:*Відомості про самооцінювання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
samoanaliz_ТМБМС_30_09_2020.pdfВідомості про самоаналіз освітньо-професійної програми 347.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.