Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8994
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства розважальних послуг
Other Titles: Improving the marketing activities of the enterprise of entertainment services
Усовершенствование маркетинговой деятельности предприятия развлекательных услуг
Authors: Пономарьова, Софія Норайрівна
Ponomaryova, Sofiia N.
Пономарева, София Норайровна
Keywords: магістерська робота
маркетингова діяльність
підприємство розважальних послуг
маркетингова стратегія
конкурентна перевага
цільова аудиторія
уразливість
master thesis
marketing activity
enterprise of entertainment services
marketing strategy
competitive advantage
target audience
vulnerability
магистерская работа
маркетинговая деятельность
предприятие развлекательных услуг
маркетинговая стратегия
конкурентное преимущество
целевая аудитория
уязвимость
Issue Date: 2021
Publisher: НУ «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: Проведено теоретичні дослідження аспектів маркетингової діяльності підприємства. Досліджена маркетингова діяльність підприємства в сфері розважальних послуг. В роботі визначено особливості маркетингової діяльності підприємства, з’ясовано конкурентну позицію підприємства на ринку на основі SPACE-аналізу та обрано відповідну маркетингову стратегію підприємства. Запропоновані рекомендації, щодо шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сфері розважальних послуг. EN: Theoretical researches of the enterprise marketing activity aspects are carried out. The marketing activity of the enterprise in the field of entertainment services is investigated. The thesis identifies the features of the company's marketing activities, clarifies the company's competitive position in the market based on SPACE-analysis and selects the appropriate marketing strategy of the company. Recommendations on ways to improve the marketing activities of the enterprise in the field of entertainment services are offered. RU: Проведены теоретические исследования аспектов маркетинговой деятельности предприятия. Исследована маркетинговая деятельность предприятия в сфере развлекательных услуг. В работе определены особенности маркетинговой деятельности предприятия, выяснена конкурентная позиция предприятия на рынке на основе SPACE-анализа и выбрана соответствующая маркетинговая стратегия предприятия. Предложены рекомендации относительно путей усовершенствования маркетинговой деятельности предприятия в сфере развлекательных услуг.
Description: Пономарьова С.Н. «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства розважальних послуг». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «Магістр» 075 «Маркетинг». Освітня програма «Маркетинг»/ С.Н.Пономарьова. Запоріжжя: НУ «Запорізька Політехніка», 2021. – 113 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8994
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Ponomaryova.pdfМагістерська робота 1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.