Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9839
Title: Управління продуктовою політикою в системі маркетингу туристичної агенції.
Other Titles: Product policy management in the travel agency marketing system
Authors: Цвілий, Сергій Миколайович
Tsviliy, Sergiy M.
Keywords: туристична агенція
продуктова політика
система маркетингу
якість обслуговування
travel agency
product policy
marketing system
service quality
Issue Date: 2022
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні засади управління продуктовою політикою туристичної компанії; проведено аналіз продуктової політики в системі маркетингу туристичної агенції; розроблено напрями вдосконалення продуктової політики туристичної агенції. Новизна результатів полягає в удосконаленні комплексу теоретичних і методичних положень з розвитку управління продуктовою політикою підприємства. EN: The thesis examines the theoretical and methodological principles of managing the product policy of a tourist enterprise; a study of product policy in the marketing system of the travel agency was conducted; directions for improving the travel agency's product policy have been developed. The novelty of the results lies in the improvement of the set of theoretical and methodological provisions regarding the development of the enterprise's product policy management.
Description: Цвілий С.М. Управління продуктовою політикою в системі маркетингу туристичної агенції / С. М. Цвілий. Запоріжжя, 2022. - 150 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9839
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ТГРБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Tsviliy.pdfМагістерська робота4.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.