Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9840
Title: Розробка маркетингової стратегії розвитку туристичної фірми
Other Titles: Development of a marketing strategy for the development of a travel company
Authors: Науменко, Владислава Олександрівна
Naumenko, Vladyslava O.
Keywords: туристична фірма
маркетингова стратегія
мережева структура
послуга
tourism company
marketing strategy
merging structure
service
Issue Date: 2022
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: У кваліфікаційні роботі вивчено теоретико-методичні основи розвитку компанії туристичної галузі; проведено дослідження стратегічних перспектив маркетингової діяльності фірми на ринку туризму; запропоновано механізм розробки маркетингової стратегії розвитку туристичної фірми. Новизна результатів полягає в удосконаленні комплексу теоретичних і методичних положень до розробки маркетингової стратегії розвитку туристичної фірми UK: The thesis examines the theoretical and methodological foundations for the development of a tourist gallery company were examined; carried out the followup of the strategic prospects of the marketing activities of the firm in the tourism market; a mechanism for the development of a marketing strategy for the development of a tourism company was proposed. The novelty of the results is in a perfect complex of theoretical and methodical provisions before the development of a marketing strategy for the development of a tourist company.
Description: Науменко В.О. Розробка маркетингової стратегії розвитку туристичної фірми / В. О. Науменко. Запоріжжя, 2022. - 159 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9840
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ТГРБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Naumenko.pdfМагістерська робота3.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.