Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9938
Title: Управління маркетинговими комунікаціями торгівельного підприємства (назва теми)
Other Titles: Management of marketing communications of trade enterprises
Authors: Гармаш, Марина Миколаївна
Harmach, Maryna M.
Keywords: management
marketing communications
trading enterprise
consumer
target segment
управління
маркетингові комунікації
торговельне підприємство
споживач
цільовий сегмент
Issue Date: 2023
Publisher: Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract: UK: В роботі проведено дослідження, результатом якого стала розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «Полетехніка». Наведено організаційно-економічну характеристику підприємства, проведено дослідження цільових сегментів та надано оцінку комунікативній політиці ТОВ «Полетехніка». EN: A follow-up was carried out, the result of which was the development of practical recommendations on how to improve the management of marketing communications of TOV "Poletekhnika". The organizational and economic characteristics of the enterprise were given, the main segments were analyzed and the communication policy of LLC Poletekhnika was assessed.
Description: Гармаш М.М. «Управління маркетинговими комунікаціями торгівельного підприємства». Дипломна магістерська робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023 – 90 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9938
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MR_Harmach.pdfМагістерська робота2.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.