Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії by Author "Bondarevych, Iryna M."
Now showing 1 - 20 of 42
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Зміст дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» за темами Плани практичних занять з дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» за темами Перелік питань до іспиту з дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні», Література для вивчення дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» EN: The content of the discipline "Professional ethics in accounting, auditing and taxation" by topic Plans for practical classes in the discipline Professional ethics in accounting, auditing and taxation" on the topics List of questions for the exam in the discipline "Professional ethics in accounting, auditing and taxation", Literature for the study of the discipline "Professional ethics in accounting, auditing and taxation" RU: Содержание дисциплины «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении» по темам Планы практических занятий по дисциплине «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении» по темам Перечень вопросов к экзамену по дисциплине «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении», Литература для изучения дисциплины «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении»Item Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності» для магістрів, що навчаються за освітньою програмою 022 Дизайн(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності»,перелік тем семінарських занять, питання для підготовки до заліку. Наведено перелік базової і допоміжної літератури, основні поняття дисципліни, критерій оцінювання знань студентів. EN: Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Psychological and pedagogical bases of teaching activity» subjects abstracts / papers; seminar plans to take, subject examinations for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature and criteria for assessment of student learning. RU: Методическая разработка содержит общие положения по изучению дисциплины «Психолого-педагогические основы преподавательской деятельности», планы семинарских занятий, вопросы для подготовки к зачету. Наведен перечень базовой и вспомогательной литературы, критерии оценивания знанийItem Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Інтелектуальна безпека» для бакалаврів денної форми навчання за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: Збільшення уваги до питання інтелектуальної безпеки в сучасному світі пояснюється зростаючою роллю інтелектуальної праці та необхідністю захисту інтелектуального потенціалу, у тому числі інтелектуального розвитку людини. Дисципліна «Інтелектуальна безпека» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. EN: The increase of attention to the question of intellectual safety in the modern world is explained by the growing role of intellectual labour and the necessity of defence of intellectual potential, including intellectual development of man. Discipline «Intellectual safety» is included in the cycle of disciplines of general preparation, that provide forming of cognitive, social, healthsaving, general cultural competenses of bachelors of marketing specialists. Discipline will assist to development of thinking flexibility, aspiration of students to permanent professional improvement, personal growth and self-realization. RU: Внимание к вопросам интеллектуальной безопасности в современном мире поясняется возрастающей ролью интеллектуального труда и необходимостью защиты интеллектуального потенциала, в том числе интеллектуального развития человека. Дисциплина «Интеллектуальная безопасность» входит в цикл дисциплин общей подготовки, которые обеспечивают формирование познавательной, социальной, здоровьесберегающей, общекультурной компетенции бакалавров маркетологов. Дисциплина способствует развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному самосовершенствованию, личностному росту и самореализации.Item Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Інтелектуальна безпека» для бакалаврів денної форми навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Збільшення уваги до питання інтелектуальної безпеки в сучасному світі пояснюється зростаючою роллю інтелектуальної праці та необхідністю захисту інтелектуального потенціалу, у тому числі інтелектуального розвитку людини. Дисципліна «Інтелектуальна безпека» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. EN: The increase of attention to the question of intellectual safety in the modern world is explained by the growing role of intellectual labour and the necessity of defence of intellectual potential, including intellectual development of man. Discipline «Intellectual safety» is included in the cycle of disciplines of general preparation, that provide forming of cognitive, social, healthsaving, general cultural competenses of bachelors of marketing specialists. Discipline will assist to development of thinking flexibility, aspiration of students to permanent professional improvement, personal growth and self-realization. RU: Внимание к вопросам интеллектуальной безопасности в современном мире поясняется возрастающей ролью интеллектуального труда и необходимостью защиты интеллектуального потенциала, в том числе интеллектуального развития человека. Дисциплина «Интеллектуальная безопасность» входит в цикл дисциплин общей подготовки, которые обеспечивают формирование познавательной, социальной, здоровьесберегающей, общекультурной компетенции бакалавров маркетологов. Дисциплина способствует развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному самосовершенствованию, личностному росту и самореализации.Item Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності» для магістрів, що навчаються за освітньою програмою 022 Дизайн(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності», стислий план самостійної роботи по кожній темі, питання для підготовки до заліку. Наведено перелік базової і допоміжної літератури. EN: Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Psychological and pedagogical bases of teaching activity» subjects abstracts / papers; subject examinations for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature and criteria for assessment of student learning. RU: Методическая разработка содержит общие положения по изучению дисциплины «Психолого-педагогические основы преподавательской деятельности», вопросы для подготовки к зачету. Наведен перечень базовой и вспомогательной литературы, критерии оценивания знанийItem Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Філософія» для бакалаврів усіх спеціальностей ЗНТУ усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2019) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Філософія», стислий план самостійної роботи по кожній темі, питання для підготовки до заліку. Наведено перелік базової і допоміжної літератури. EN: Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Philosophy» subjects abstracts / papers; subject examinations for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature and criteria for assessment of student learning. RU: Методическая разработка содержит общие положения по изучению дисциплины «Философия», вопросы для подготовки к зачету. Наведен перечень базовой и вспомогательной литературы, критерии оценивания знанийItem Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Інтелектуальна безпека» для бакалаврів заочної форми навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Збільшення уваги до питання інтелектуальної безпеки в сучасному світі пояснюється зростаючою роллю інтелектуальної праці та необхідністю захисту інтелектуального потенціалу, у тому числі інтелектуального розвитку людини. Дисципліна «Інтелектуальна безпека» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. EN: The increase of attention to the question of intellectual safety in the modern world is explained by the growing role of intellectual labour and the necessity of defence of intellectual potential, including intellectual development of man. Discipline «Intellectual safety» is included in the cycle of disciplines of general preparation, that provide forming of cognitive, social, healthsaving, general cultural competenses of bachelors of marketing specialists. Discipline will assist to development of thinking flexibility, aspiration of students to permanent professional improvement, personal growth and self-realization. RU: Внимание к вопросам интеллектуальной безопасности в современном мире поясняется возрастающей ролью интеллектуального труда и необходимостью защиты интеллектуального потенциала, в том числе интеллектуального развития человека. Дисциплина «Интеллектуальная безопасность» входит в цикл дисциплин общей подготовки, которые обеспечивают формирование познавательной, социальной, здоровьесберегающей, общекультурной компетенции бакалавров маркетологов. Дисциплина способствует развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному самосовершенствованию, личностному росту и самореализации.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістовних модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні рекомендації для семінарських занять з курсу «Філософія» для бакалаврів Факультету соціальних наук і Юридичного факультету денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Вивчення загальноосвітнього курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями і проблемами сучасної світової та вітчизняної філософії, їх історії, з розмаїттям підходів і методологій пізнавальної діяльності. Мета викладання дисципліни полягає у формуванні філософської культури мислення студентів, засвоєнні ними базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології в процесі розв’язання завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності; збагаченні інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх бакалаврів, магістрів. EN: Learning the general course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and problems of the modern world and domestic philosophy, their history, with diversity of approaches and methodologies of cognitive activity. The purpose of teaching philosophy is to build a philosophical of students thinking, is assimilation their basic theoretical knowledge and practical application skills of philosophical methodology in the process of solving problems of social and individual vital functions; enriching the intellectual and creative potential of future bachelors and masters. RU: Изучение общеобразовательного курса «Философия» редусматривает ознакомление студентов с основными теориями и проблемами современной мировой и отечественной философии, с разнообразными подходами познавательной деятельности. Цель преподавания дисциплины состоит в формировании культуры мышления студентов, освоении ими базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии в процессе решения задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности; обогащении интеллектуально-творческого потенциала будущих специалистов.Item Методичні рекомендації для семінарських занять з курсу «Філософія» для усіх форм навчання (творчі завдання та вправи)(Запорізький національний технічний університет, 2011) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Вивчення загальноосвітнього курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями і проблемами сучасної світової та вітчизняної філософії, їх історії, з розмаїттям підходів і методологій пізнавальної діяльності. Мета викладання дисципліни полягає у формуванні філософської культури мислення студентів, засвоєнні ними базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології в процесі розв’язання завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності; збагаченні інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх бакалаврів, магістрів. EN: Learning the general course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and problems of the modern world and domestic philosophy, their history, with diversity of approaches and methodologies of cognitive activity. The purpose of teaching philosophy is to build a philosophical of students thinking, is assimilation their basic theoretical knowledge and practical application skills of philosophical methodology in the process of solving problems of social and individual vital functions; enriching the intellectual and creative potential of future bachelors and masters. RU: Изучение общеобразовательного курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными теориями и проблемами современной мировой и отечественной философии, с разнообразными подходами познавательной деятельности. Цель преподавания дисциплины состоит в формировании культуры мышления студентов, освоении ими базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии в процессе решения задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности; обогащении интеллектуально-творческого потенциала будущих специалистов.Item Методичні рекомендації з підготовки до семінарських занять з курсу «Філософія» (для студентів денної форми навчання всіх спеціальностей ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Головко, Любов Василівна; Головко, Любовь Васильевна; Holovko, Lyubov V.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Девочкина, Наталья Николаевна; Devochkina, Nataliya M.; Коваль, Вікторія Миколаївна; Коваль, Виктория Николаевна; Koval, Viktoriya M.; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт з дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» заочної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні», поради з написання контрольних робіт, питання для підготовки до іспиту. Наведено перелік базової і допоміжної літератури. EN: Methodical development contains general provisions for mastering the discipline "Professional ethics in accounting, tips for writing tests,, questions to prepare for the exam. The list of basic and auxiliary literature is given. RU: Методическая разработка содержит общие положения по освоению дисциплины «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении», советы по написанию контрольных работ, вопросы подготовки к экзамену. Приведен список базовой и вспомогательной литературы.Item Навчально-методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Педагогіка вищої школи» для аспірантів спеціальностей ІФ та КНТ(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Педагогіка вищої школи», тематику рефератів / доповідей; тематику контрольних робіт та вказівки до їх підготовки та оформлення. Наведено перелік базової і допоміжної літератури, словник основних термінів та критерії оцінювання знань. Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline " Pedagogy of higher school" subjects abstracts / papers; subject examinations and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature, glossary and criteria for assessment of student learning. Методическая разработка содержит рекомендации по организации самостоятельной работы студентов в процессе изучения дисциплины «Педагогика высшей школы», тематику рефератов и докладов, тематику контрольных работ, рекомендации к их подготовке и оформлению. Приведен список базовой и вспомогательной литературы, словарь основных терминов и критерии оценивания знаний студентов..Item Навчально-методичні рекомендації до вивчення змістовних модулів дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні», що виносяться на самостійну роботу здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні», поради з самостійної роботи, питання для підготовки до іспиту. Наведено перелік базової і допоміжної літератури. EN: Methodical development contains general provisions for mastering the discipline "Professional ethics in accounting, auditing and taxation", advice on independent work, questions to prepare for the exam. The list of basic and auxiliary literature is given. RU: Методическая разработка содержит общие положения по освоению дисциплины «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении», советы по самостоятельной работе, вопросы подготовки к экзамену. Приведен список базовой и вспомогательной литературы.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістових модулів дисципліни «Інтелектуальна безпека», що виносяться на самостійну роботу студента для спеціальності 075 Маркетинг всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Збільшення уваги до питання інтелектуальної безпеки в сучасному світі пояснюється зростаючою роллю інтелектуальної праці та необхідністю захисту інтелектуального потенціалу, у тому числі інтелектуального розвитку людини. Дисципліна «Інтелектуальна безпека» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. EN: The increase of attention to the question of intellectual safety in the modern world is explained by the growing role of intellectual labour and the necessity of defence of intellectual potential, including intellectual development of man. Discipline «Intellectual safety» is included in the cycle of disciplines of general preparation, that provide forming of cognitive, social, healthsaving, general cultural competenses of bachelors of marketing specialists. Discipline will assist to development of thinking flexibility, aspiration of students to permanent professional improvement, personal growth and self-realization. RU: Внимание к вопросам интеллектуальной безопасности в современном мире поясняется возрастающей ролью интеллектуального труда и необходимостью защиты интеллектуального потенциала, в том числе интеллектуального развития человека. Дисциплина «Интеллектуальная безопасность» входит в цикл дисциплин общей подготовки, которые обеспечивают формирование познавательной, социальной, здоровьесберегающей, общекультурной компетенции бакалавров маркетологов. Дисциплина способствует развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному самосовершенствованию, личностному росту и самореализации.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »