Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії by Author "Devochkina, Nataliya"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні рекомендації для підготовки СРС з дисципліни «Логіки» для бакалаврів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya; Коваль, Вікторія Миколаївна ; Koval, VictoriaUK: Дисципліна «Логіка» формує культуру мислення її форму та закони для застосування цих знань на практиці; навчає правильному поділу, класифікації, понять; надає можливість тлумачень різноманітних професійних текстів, знаходити в них протиріччя; навчає правильної побудови доведення, спростовування, проведення аналогії, висування гіпотез; аргументації, розпізнавання логічних прийомів, проблем, задач; застосовує закони логіки.оптимальних практичних рішень. EN: The discipline "Logic" forms the culture of thinking, its form and laws for applying this knowledge in practice; teaches correct division, classification, concepts; provides an opportunity to interpret various professional texts, to find contradictions in them; teaches the correct construction of proofs, refutations, analogies, hypothesizing; argumentation, recognition of logical techniques, problems, tasks; applies the laws of logic. optimal practical solutions.Item Практичні завдання до семінарських занять з дисципліни «Логіки» для бакалаврів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Victoria; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, NataliyaUK: Логіка це наука, яка вивчає закони і форми розумової діяльності людей, принципи і засоби побудови правильних суджень і міркувань про предмети і явища об'єктивного світу, методи формалізації знання як результату пізнавального процесу. EN: Logic is a science that studies the laws and forms of mental activity of people, principles and means of building correct judgments and reasoning about objects and phenomena of the objective world, methods of formalizing knowledge as a result of the cognitive process.