Кафедра фізичної культури, олімпійських та неолімпійських видів спорту (Кафедра ФКОНВС)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра фізичної культури, олімпійських та неолімпійських видів спорту (Кафедра ФКОНВС) by Author "Kubatko, Alina I."
Now showing 1 - 20 of 27
Results Per Page
Sort Options
Item Ефективність використання експериментальної програми тренувальних навантажень для юних веслярів 12-13 років на етапі початкової підготовки в рамках першого модуля.(Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського, 2018) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина Ивановна; Рімар, Юрій Іванович; Мотуз, Сергій Олександрович; Шеховцова, Катерина Вікторівна; Rimar, Yuriu I.; Shekhovtsova, Kateryna V; Motuz, Sergey A.; Римарь, Юрий Иванович; Мотуз, Сергей Александрович; Шеховцова, Екатерина ВикторовнаUK: У даній статті описані основні принципи та положення експериментальної авторської програми тренувальних занять для юних спортсменів, що спеціалізуються у веслуванні академічному, на етапі початкової підготовки в рамках першого модуля, а також наведені результати оцінки і ефективності її застосування. Відповідно вся програма тренувальних занять була представлена у вигляді чотирьох модулів. У першому модулі відбувалося ознайомлення підлітків з матеріальною частиною човна, винесення її та постановки її на воду, з особливістю посадки і висадки з човна, розучування гребка і відпрацювання маневрування. Основна увага приділялася на загальну фізичну підготовку юних спортсменів EN: Тhis article describes the main principles and provisions of the experimental author's program of training sessions for young athletes specializing in rowing academic, during the initial training in the first module, as well as the results of evaluation and effectiveness of its application. Accordingly, the whole program of training sessions was presented in the form of four modules. In the first module, the teenagers got acquainted with the material part of the boat, taking it out and putting it on the water, with the peculiarity of landing and disembarking from the boat, learning the strokes and practicing maneuvering. The main attention was paid to the general physical training of young athletes RU: В данной статье описаны основные принципы и положения экспериментальной авторской программы тренировочных занятий для юных спортсменов, специализирующихся в гребле академической, на этапе начальной подготовки в рамках первого модуля, а также приведены результаты оценки и эффективности ее применения. Соответственно вся программа тренировочных занятий была представлена в виде четырех модулей. В первом модуле происходило ознакомление подростков с материальной частью лодки, вынесение ее и постановки ее на воду, с особенностью посадки и высадки из лодки, разучивание гребка и отрабатывания маневрирования. Основное внимание уделялось на общую физическую подготовку юных спортсменов.Item Критерії, показники та рівні сформованості культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей.(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди., 2019) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина ИвановнаUK: У статті розкрито провідну роль фізичної підготовки у формуванні культури здоров’я фахівців-економістів у закладах вищої освіти. Показано, що саме від неї залежить рівень сформованості знань та вмінь у галузі охорони здоров’я, мотивів збереження здоров’я як психофізіологічної основи успішної професійної діяльності. Обґрунтовано, що в основу вирішення проблеми мають бути покладені активність, зв'язок з майбутньою професійною діяльністю, творчість, інформаційна забезпеченість і безперервність формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки. EN: The article reveals the leading role of physical training in the formation of a culture of health of economists in higher education. It is shown that the level of knowledge and skills in the field of health care, the motives for maintaining health as a psychophysiological basis for successful professional activity depends on it. It is substantiated that the solution of the problem should be based on activity, connection with future professional activity, creativity, information security and continuity of formation of health culture of future specialists of economic specialties in the process of applied physical training. RU: В статье раскрыто ведущую роль физической подготовки в формировании культуры здоровья специалистов-экономистов в учреждениях высшего образования. Показано, что именно от нее зависит уровень сформированности знаний и умений в области здравоохранения, мотивов сохранения здоровья как психофизиологической основы успешной профессиональной деятельности. Обосновано, что в основу решения проблемы должны быть положены активность, связь с будущей профессиональной деятельностью, творчество, информационная обеспеченность и непрерывность формирования культуры здоровья будущих специалистов экономических специальностей в процессе прикладной физической подготовки.Item Методичні вказівки до практичних робіт з дисципліни «Основи фізичної реабілітації та спортивної медицини» для студентів освітньої програми «Фітнес та рекреація» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Терьохіна, Ольга Леонідівна; Terokhina, Olga L.; Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Ванюк, Олександр Іванович; Vaniuk, Oleksandr I.; Гальченко, Лія Володимирівна; Galchenko, Lia V.UK: Наведені методичні вказівки до практичних робіт з дисципліни «Основи фізичної реабілітації та спортивної медицини» для студентів освітньої програми «Фітнес та рекреація» всіх форм навчання EN: These methodical instructions for practical works of the discipline «Basics of physical rehabilitation and sports medicine» for students of educational programs «Fitness and recreation» of all training formsItem Методичні вказівки з дисципліни «Фізичне виховання» «Розвиток гнучкості засобами фітнес-програми «стретчинг»» для студентів ЗВО всіх спеціальностей денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина Ивановна; Кириченко, Олена Віталіївна; Кокарева, Світлана Миколаївна; Шеховцова, Катерина Вікторівна; Kokareva, Svitlana M.; Shekhovtsova, Kateryna V.; Кириченко, Елена Виталиевна; Кокарева, Светлана Николаевна; Шеховцова, Екатерина Викторовна; Kirichenko, Olena V.UK: Рекомендації містять загальні поняття фінтес-програми стретчинг, його види, переваги та правила занять стретчингом, особливості використання вправ у процесі фізичного виховання студентів для розвитку гнучкості, координаційних здібностей. RU: Recommendations contain general concepts of the fitness program stretching, its types, advantages and rules of stretching, features of using exercises in the process of physical education of students for the development of flexibility, coordination skills. EN: Рекомендации содержат общие понятия финтес-программы стретчинг, его виды, преимущества и правила занятий стретчингом, особенности использования упражнений в процессе физического воспитания студентов для развития гибкости, координационных способностей.Item Методологічні основи формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки.(Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка, 2018) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина ИвановнаUK: У даній статті розкриваються методологічні основи формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки. Проблема формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей розглядається з позиції системного, професійно-особистісного, діяльнісного, холістичного, культурологічного, дискурсивного та акмеологічного підходів, які описуються у статті. EN: This article reveals the methodological foundations of the formation of a culture of health of future specialists in economics in the process of applied physical training. The problem of forming the culture of health of future specialists in economics is considered from the standpoint of systemic, professional, personal, activity, holistic, cultural, discursive and acmeological approaches, which are described in the article. RU: В данной статье раскрываются методологические основы формирования культуры здоровья будущих специалистов экономических специальностей в процессе прикладной физической подготовки. Проблема формирования культуры здоровья будущих специалистов экономических специальностей рассматривается с позиции системного, профессионально-личностного, деятельностного, холистического, культурологического, дискурсивного и акмеологического подходов, которые описываются в статье.Item Модель формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки.(Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка, 2019) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина ИвановнаUK: У даній статті представлена розроблена модель формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки, що включає взаємопов’язані структурні компоненти: аналітико-методологічний, організаційний, результуючий блоки. Описані підходи, принципи, педагогічні умови, зміст, форми, методи та засоби прикладної фізичної підготовки. Розглянуті критерії, показники і рівні сформованості культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки. EN: This article presents the developed model of formation of health culture of future specialists of economic specialties in the process of applied physical training, which includes interconnected structural components: analytical-methodological, organizational, resulting blocks. Approaches, principles, pedagogical conditions, content, forms, methods and means of applied physical training are described. Criteria, indicators and levels of formation of health culture of future specialists of economic specialties in the process of applied physical training are considered. RU: В данной статье представлена разработанная модель формирования культуры здоровья будущих специалистов экономических специальностей в процессе прикладной физической подготовки, включающей взаимосвязанные структурные компоненты: аналитико-методологический, организационный, результирующий блоки. Описанные подходы, принципы, педагогические условия, содержание, формы, методы и средства прикладной физической подготовки. Рассмотрены критерии, показатели и уровни сформированности культуры здоровья будущих специалистов экономических специальностей в процессе прикладной физической подготовки.Item Педагогічні умови формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки(Класичний приватний університет, 2020) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: У статті обґрунтовуються педагогічні умови формування культури здоров’я майбутніх фахівців з економіки у процесі прикладної фізичної підготовки. Реалізація окресленої мети передбачала використання теоретичних та емпіричних методів. Сутність культури здоров’я розуміється як інтегральна, динамічна риса особистості, що проявляється у здатності організувати й регулювати здоров’язбережувальну діяльність; адекватно оцінювати свою поведінку, а також вчинки й погляди оточуючих; зберігати та реалізовувати власні здоров’язбережувальні позиції в різних, зокрема несприятливих, умовах з огляду на особисто усвідомлені та засвоєні моральні норми і принципи, а не коштом зовнішніх сил; протистояти тиску, протидіяти впливам, що суперечать внутрішнім установкам, поглядам і переконанням, активно їх перетворювати, самостійно приймати моральні рішення. EN: The article substantiates the pedagogical conditions for the formation of a culture of health of future specialists in economics in the process of applied physical training. The realization of the outlined goal involved the use of theoretical and empirical methods. The essence of health culture is understood as an integral, dynamic personality trait, which is manifested in the ability to organize and regulate health activities; adequately assess their behavior, as well as the actions and views of others; to maintain and implement their own health-preserving positions in various, in particular unfavorable, conditions, taking into account personally realized and mastered moral norms and principles, and not at the expense of external forces; to resist pressure, to counteract influences that contradict internal attitudes, views and beliefs, to actively transform them, to make moral decisions independently.Item Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання" для бакалаврів, спеціальність 073 "Менеджмент", освітня програма "Менеджмент в будівництві"(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина ИвановнаItem Робоча програма навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Health-preserving technologies and cooperation in functional development", forms and means of current and final control of knowledge are presentedItem Робоча програма навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Health-preserving technologies and cooperation in functional development", forms and means of current and final control of knowledge are presentedItem Робоча програма навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Health-preserving technologies and cooperation in functional development", forms and means of current and final control of knowledge are presentedItem Робоча програма навчальної дисципліни «Фізична культура»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Фізична культура», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Physical Education", forms and means of current and final control of knowledge are presentedItem Робоча програма навчальної дисципліни «Фізичне виховання»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Physical Education", forms and means of current and final control of knowledge are presentedItem Робоча програма навчальної дисципліни «Фізичне виховання»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Physical Education", forms and means of current and final control of knowledge are presentedItem Робоча програма навчальної дисципліни «Фізичне виховання» для студентів спеціальності «281 Публічне управління та адміністрування», освітня програма (спеціалізації): «Регіональне управління» другий семестр навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина ИвановнаUK: Формування у здобувачів вищої освіти світогляду і культури особистості, що володіє громадянською позицією, моральними якостями, почуттям відповідальності, самостійністю в прийнятті рішень, ініціативою, толерантністю, здатністю успішної соціалізації в суспільстві, здатністю використовувати різноманітні форми фізичної культури і спорту в повсякденному житті для збереження і зміцнення свого здоров’я і здоров’я своїх близьких, сім’ї та трудового колективу для якісного життя і ефективної професійної діяльності. EN: Formation of higher education in the worldview and culture of the individual with a civic position, moral qualities, sense of responsibility, independence in decision-making, initiative, tolerance, the ability to successfully socialize in society, the ability to use various forms of physical culture and sports in everyday life to preserve and strengthening their health and the health of their loved ones, family and work team for a quality life and effective professional activity. RU: Формирование у соискателей высшего образования мировоззрения и культуры личности, обладающей гражданской позицией, моральными качествами, чувством ответственности, самостоятельностью в принятии решений, инициативой, толерантностью, способностью успешной социализации в обществе, способностью использовать различные формы физической культуры и спорта в повседневной жизни для сохранения и укрепление своего здоровья и здоровья своих близких, семьи и трудового коллектива для качественной жизни и эффективной профессиональной деятельности.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Фізичне виховання» для студентів спеціальності «281 Публічне управління та адміністрування», освітня програма (спеціалізації): «Регіональне управління» перший семестр навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина ИвановнаUK: Формування у здобувачів вищої освіти світогляду і культури особистості, що володіє громадянською позицією, моральними якостями, почуттям відповідальності, самостійністю в прийнятті рішень, ініціативою, толерантністю, здатністю успішної соціалізації в суспільстві, здатністю використовувати різноманітні форми фізичної культури і спорту в повсякденному житті для збереження і зміцнення свого здоров’я і здоров’я своїх близьких, сім’ї та трудового колективу для якісного життя і ефективної професійної діяльності. EN: Formation of higher education in the worldview and culture of the individual with a civic position, moral qualities, sense of responsibility, independence in decision-making, initiative, tolerance, the ability to successfully socialize in society, the ability to use various forms of physical culture and sports in everyday life to preserve and strengthening their health and the health of their loved ones, family and work team for a quality life and effective professional activity. RU: Формирование у соискателей высшего образования мировоззрения и культуры личности, обладающей гражданской позицией, моральными качествами, чувством ответственности, самостоятельностью в принятии решений, инициативой, толерантностью, способностью успешной социализации в обществе, способностью использовать различные формы физической культуры и спорта в повседневной жизни для сохранения и укрепление своего здоровья и здоровья своих близких, семьи и трудового коллектива для качественной жизни и эффективной профессиональной деятельности.Item Силабус навчальної дисципліни «Фізичне виховання»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Physical Education", forms and means of current and final control of knowledge are presentedItem Силабус навчальної дисципліни "Фізичне виховання" для бакалаврів, спеціальність 073 "Менеджмент", освітня програма "Менеджмент в будівництві"(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Кубатко, Алина ИвановнаItem Силабус навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Health-preserving technologies and cooperation in functional development", forms and means of current and final control of knowledge are presentedItem Силабус навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.UK: Представлено загальні та фахові компетентності, якими має оволодіти здобувач вищої освіти відповідно до кваліфікації, зміст, обсяги, послідовність, організаційні форми вивчення навчальної дисципліни «Здоров’язберігаючі технології та співдія функціональному розвитку», форми і засоби поточного та підсумкового контролю знань. EN: The general and professional competencies that an applicant for higher education must master in accordance with the qualifications, content, volumes, sequence, organizational forms of studying the academic discipline "Health-preserving technologies and cooperation in functional development", forms and means of current and final control of knowledge are presented