Наукові статті кафедри ТГ та РБ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ТГ та РБ by Author "Hres-Yevreinova, Svitlana V."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Музейний менеджмент в Україні та світі: проблеми та перспективи(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2013) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Гресь-Євреінова, Світлана Володимирівна; Гресь-Евреинова, Светлана Владимировна; Hres-Yevreinova, Svitlana V.UK: В статті аналізується сучасний стан музейного менеджменту в Україні та світі з метою перейняття новітньої практики управління музеями. За допомогою одного з методів стратегічного аналізу виявлено сильні та слабкі сторони Запорізького обласного краєзнавчого музею, на які керівництво музею може впливати, зазначені зовнішні загрози та можливості даного музейного закладу. EN: The article examines the current state in Ukraine and the world with a view to the adoption of the latest museum managemant practices. Using one of the methods of the strategic analysis the strengths and weak nesses of the Zaporizhzhya oblast local history museum is identified that administration can influence, external thre at sand opportunities of this museum is specified. RU: В статье анализируется современное состояние музейного менеджмента в Украине и мире с целью принятия новейшей практики управления музеями. С помощью одного из методов стратегического анализа выявлены сильные и слабые стороны Запорожского областного краеведческого музея, на которые руководство может влиять, указаны внешние угрозы и возможности данного музейного учреждения.Item Якість послуг музеїв техніки м. Запоріжжя(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2014) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Гресь-Євреінова, Світлана Володимирівна; Гресь-Евреинова, Светлана Владимировна; Hres-Yevreinova, Svitlana V.UK: Стаття присвячена аналізу якості послуг музеїв техніки м. Запоріжжя. Вирішальне значення в наданні послуг займає здатність працівників музеїв своєю бездоганою працею домагатися задоволеності відвідувачів наданим обслуговуванням. Постійне підвищення якості – це довгостроковий внесок у забезпечення вірності клієнтури шляхом задоволення її потреб. Робиться висновок, що управління якістю послуг є чинником збільшення відвідуваності музеїв. EN: Thе article is dedicated to analyze the quality of services of technology museums of the city of Zaporozhye. The decisive significance in doing service is ability of museum staff to satisfactory the visitors. Constantly increase of the quality of service is a long-term contribution to the cause of guarantee of the loyalty of clentele. It is concluded that the management of service quality is a factor of increasing the attendance of museums. RU: Статья посвящена анализу качества услуг музеев техники города Запорожье. Решающее значение в оказании услуг занимает способность работников музеев своим безупречным трудом добиваться удовлетворения посетителей предоставленным обслуживанием. Постоянное повышение качества – это долгосрочный вклад в обеспечение верности клиентуры путем удовлетворения ее потребностей. Делается вывод, что управление качеством услуг является фактором увеличения посещаемости музеев.