Наукові статті кафедри М та А
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри М та А by Author "Buzovierova, Yelyzaveta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Вибір конкурентної стратегії підприємства під час кризи(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Бузовєрова, Єлизавета Олегівна; Buzovierova, Yelyzaveta; Бузоверова, Елизавета ОлеговнаUK: Найбільш вигідна стратегія для підприємства під час кризи є стратегія диференціації. Ця стратегія створює у свідомості клієнтів сприйнятті того, що їхні продукти або послуги мають чудові характеристики, які є унікальні порівняно з їхніми конкурентами з точки зору образу, репутації, надійності та якості. EN: Тhe most profitable strategy for the company during the crisis is the strategy of differentiation. This strategy creates in the minds of customers the perception that their products or services have excellent characteristics that are unique compared to their competitors in terms of image, reputation, reliability and quality. RU: Наиболее выгодна стратегия для предприятия во время кризиса является стратегия диференциации. Эта стратегия создает в сознании клиентов восприятии их продукты или услуги имеют превосходные характеристики, которые являются уникальные срав лишь с их конкурентами с точки зрения образа, репутации, надежности и качества.Item Дослідження конкурентного середовища підприємства інтер’єрного фотодруку(ЦФЕНД, 2020) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Бузовєрова, Єлизавета Олегівна; Buzovierova, Yelyzaveta; Бузоверова, Елизавета ОлеговнаUK: В даний час в умовах жорсткої конкурентної боротьби перед підприємством постає питання, як вижити в сучасних умовах зростаючої конкуренції. Ускладнює ситуацію економічна криза, що почалася внаслідок пандемії COVID-19 в усьому світі. Аналіз конкурентного середовища допомагає визначити інтенсивність і вираженість конкурентних сил в галузі, знайти таку позицію, в якій компанія буде максимально захищена від впливу конкурентних сил і зможе зі свого боку впливати на них. Це дозволить підприємству розробити ефективну конкурентну стратегію, що робить тему дослідження актуальною. EN: Currently, in the face of fierce competition, the company faces the question of how to survive in today's competitive environment. The situation is complicated by the economic crisis that began as a result of the COVID-19 pandemic around the world. Analysis of the competitive environment helps to determine the intensity and severity of competitive forces in the industry, to find a position in which the company will be maximally protected from the influence of competitive forces and will be able to influence them. This will allow the company to develop an effective competitive strategy, which makes the research topic relevant. RU: В настоящее время в условиях жесткой конкурентной борьбы перед предприятием встает вопрос, как выжить в современных условиях растущей конкуренции. Осложняет ситуацию экономический кризис, начавшийся в результате пандемии COVID-19 во всем мире. Анализ конкурентной среды помогает определить интенсивность и выраженность конкурентных сил в отрасли, найти такую позицию, в которой компания будет максимально защищена от воздействия конкурентных сил и сможет со своей стороны влиять на них. Это позволит предприятию разработать эффективную конкурентную стратегию, делает тему исследования актуальной.