Browsing by Author "Arsentjeva, Galyna O."
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Конспект лекцій з дисципліни «Філософія»: Навчальний посібник(Запорізький національний технічний університет, 2015) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Бондаренко, Олена Миколаївна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Володін,Петро Володимирович; Головко, Любов Василівна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Повзло, Олександр Миколайович; Тарадайко, Сергій Миколайович; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Arsentjeva, Galyna O.; Bondarenko, Olena M.; Bondarevych, Iryna M.; Volodyn, Petro V.; Holovko, Lyubov V.; Devochkina, Nataliya M.; Yemelyanenko, Ye.O.; Povzlo, Oleksandr M.; Taradajko, Sergiy M.; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаренко, Елена Николаевна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Володин, Петр Владимирович; Головко, Любовь Васильевна; Девочкина, Наталья Николаевна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Повзло, Александр Николаевич; Тарадайко, Сергей НиколаевичUK: Конспект лекцій з курсу «Філософія» дозволить студентам мати цілісну і логічно-послідовну систему теоретичних знань з філософії, розширить їх світоглядні уявлення про відносини «людина-світ» і «людина-людина». Сформує навички оперування теоретичним і фактичним матеріалом; допоможе в розумінні процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві в різних його проявах; навчить інтерпретувати і використовувати в професійній діяльності і в повсякденному житті знання з філософії. EN: The lectures notes on the course «Philosophy» will allow the students to have a whole and logically-consistent system of theoretical knowledge on philosophy, will expand their worldview views on relations «man-world» and «man-man». It will develop the skills of operation with theoretical and factual material; will help in the understanding of the processes taking place in modern society in its various manifestations; will interpret and use in professional activities and in everyday life the knowledge of Philosophy. RU: Конспект лекций по курсу «Философия» позволит студентам иметь целостную и логически-последовательную систему теоретических знаний по философии, расширит их мировоззренческие представления об отношениях «человек-мир» и «человек-человек». Сформирует навыки оперирования теоретическим и фактическим материалом; поможет в понимании процессов, происходящих в современном обществе в различных его проявлениях; научит интерпретировать и использовать в профессиональной деятельности и в повседневной жизни знания по философии.Item Методичні рекомендації з підготовки до семінарських занять з курсу «Філософія» (для студентів денної форми навчання всіх спеціальностей ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Головко, Любов Василівна; Головко, Любовь Васильевна; Holovko, Lyubov V.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Девочкина, Наталья Николаевна; Devochkina, Nataliya M.; Коваль, Вікторія Миколаївна; Коваль, Виктория Николаевна; Koval, Viktoriya M.; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістових модулів дисципліни «Психологія»(Запорізький національний технічний університет, 2014) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Arsentjeva, Galyna O.UK: Вивчення курсу «Психологія» передбачає ознайомлення студентів з основнимикатегоріями психології, суттю та закономірностями психічних процесів, функціїями психіки, методами налагоджування оптимальних міжособистісних стосунків та основними методами психологічної діагностики. EN: The course "Psychology" involves to familiarize students with basic categories of psychology, nature and the laws of mental processes, funktsiyiyamy mind, the best adjustment methods of interpersonal relationships and basic methods of psychological diagnosis. RU: Изучение курса «Психология» предусматривает ознакомление студентов с основными категориями психологии, сущностью и закономерностями психических процессов, функциями психики, методами налаживания оптимальных межличностных отношений и основными методами психологической диагностики.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістових модулів дисципліни «Філософія»(Запорізький національний технічний університет, 2013) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Arsentjeva, Galyna O.UK: Вивчення курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями й концепціями історії філософії. Метою викладання навчальної дисципліни «Філософія» є формування у студентів фундаментальних знань у галузі філософії та поглиблення їх філософської культури мислення. EN: The course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and concepts andhistory philosophy. The goal of teaching "Philosophy" is to develop the students basic knowledge of philosophy and philosophical culture deepen their thinking. RU: Изучение курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными теориями и концепциями и истории философии. Целью преподавания учебной дисциплины «Философия» является формирование у студентов фундаментальных знаний в области философии и углубление их философской культуры мышления.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів дисципліни «Психологія», що виносяться на самостійну роботу студентів спеціальностей ФЕУ 072 – «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 – «Менеджмент», 075 – «Маркетинг», 281 – «Публічне управління та адміністрування» денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьева, Галина АлександровнаRU: : Методическая разработка нацелена на углубление знаний студентов в области психологии, в частности, о современных популярных психологических школах и направлениях. В методичке есть «Требования к оформлению сообщений», «Приблизительный перечень наиболее популярных и универсальных психодиагностических методик для домашних заданий по психодиагностике», «Перечень рекомендованной литературы», «Система оценивания самостоятельной работы студентов в системе оценивания знаний студентов по курсу «Психология». UK: Вивчення даного курсу передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями й концепціями сучасних популярних психологічних шкіл і напрямків. У порівняльному аналізі цих шкіл студенти повинні отримати чітке уявлення про особливості предмета психології залежно від психологічної школи, що досліджує його, її теоретичної бази і технічних методів. Дана методична розробка містить методичні поради по організації самостійної роботи студентів з курсу «Психологія». EN: In a comparative analysis of these schools, students should get a clear idea of the peculiarities of the subject of psychology, depending on the psychological school that studies it, its theoretical basis and technical methods. This methodological development contains methodical advice on the organization of independent work of students of the course "Psychology".Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів з дисципліни «Спеціальні розділи психології» (підрозділ магістерського курсу «Спеціальні розділи філософії і психології»), що виносяться на самостійну роботу для студентів-магістрів технічних спеціальностей денної форми навчання.(Запорізький національний технічний університет, 2018) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьева, Галина АлександровнаUK: Вивчення даного курсу передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасних популярних психологічних шкіл і напрямків. У порівняльному аналізі цих шкіл студенти повинні отримати чітке уявлення про особливості предмета психології залежно від психологічної школи, що досліджує його, її теоретичної бази і технічних методів. Дана методична розробка містить методичні поради по організаціі самостійної роботи магістрів денної форми навчання з курсу «Спеціальні розділи психології». EN: In a comparative analysis of these schools, students should get a clear idea of the peculiarities of the subject of psychology, depending on the psychological school that studies it, its theoretical basis and technical methods. This methodological development contains methodical advice on the organization of independent work of students master’s of full-time education in the course "Special sections of psychology". RU: Изучение данного курса предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современных популярных психологических школ и направлений. В сравнительном анализе этих школ студенты должны получить представление об особенностях предмета психологии в зависимости от психологической школы, исследующей его, ее теоретической базы и технических методов. Эта методическая разработка содержит методические советы по организации самостоятельной работы магистров дневной формы обучения по курсу «Специальные разделы психологии»Item Ніцшеанська концепція “Воля до влади” як влада над собою, як свобода самовираження(Видавничий дім ”Гельветика”, 2015) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Arsentjeva, Galyna O.UK: Стаття присвячена проблемі різночитання ніцшеанської концепції “Воля до влади”. Влада тут, чи воля до влади, не виступає як жага панування, але вона являє собою пластичний принцип всіх наших ціннісних суджень і прихований принцип створення нових, ще не визнаних цінностей. В статті представлено розуміння волі до влади як влади людини над собою, як свободу самовираження людського “я”, коли будь-яка людина за допомогою власної сили волі і свободи волевиявлення, працюючи над собою, самовдосконалюючись, фактично відкриває своє “я” в собі і самореалізує його. В статті підкреслено, що, завдяки волі до влади над собою, навіть “маленька людина” може перетворитися у надлюдину, але може повернутися і до того, хто на початку ніцшеанского канату, - до тварини, якщо у неї не проявилася воля до влади . Мета людини - це вічне повернення до життя, де знаходиться ідеальна програма її самореалізації. Досягти її можна, за Ніцше, тільки за допомогою волі до влади, перш за все, над собою. EN: The article is dedicated to the problem of nietzschean concept “Will to power” variant reading. Here power or “will to power” is not the lust of power, but rather a flexible principle of all our value judgments and secret principle of new created but not recognized values. The article describes the notion “will to power” as self-control, as free expression of person`s “I”, when a person with the help of his/her will and freedom of will expression, improving and self-perfecting oneself, in fact, reveals his/her own “I” and realizes it. The article emphasizes that due-to “will to power” even “ a little man” can become a superman, but also can fall into the beginning of the nietzschean`s rope and turn into an animal if the person doesn`t show his/her will to power. The aim of the person is a perpetual resuscitation, where there is an ideal program of self-realization. For Nietzcshe, one can achieve it only due-to will to power, first of all, self-control. RU: Статья посвящена проблеме разночтения ницшеанской концепции “Воля к власти”. Власть здесь, или воля к власти, не выступает, как жажда властвования, но она представляет собой пластический принцип всех наших ценностных суждений и скрытый принцип создания новых, еще не признанных ценностей. В статье представлено понимание воли к власти, как власти над собой, как свободы самовыражения человеческого “я”, когда любой человек с помощью собственной силы воли и свободы волеизъявления, работая над собой, самосовершенствуясь, фактически открывает свое “я” и самореализует его. В статье подчеркнуто, что, благодаря воли власти над собой, даже “маленький человек” может превратиться в сверхчеловека, но может и вернуться и к тому, что в начале ницшеанского каната, - к животному, если у него не проявится воля к власти. Цель человека – это вечное возвращение к жизни, где находится идеальная программа его самореализации. Достичь ее можно, по Ницше, только с помощью воли к власти, прежде всего, над собою.Item Світ філософії у запитаннях та завданнях: навчальний посібник для студентів-бакалаврів технічних закладів вищої освіти(Видавець ФОП Мокшанов В.В., 2021) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olga V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Арсентьєва, Галина Олександрівна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаревич, Ірина Миколаїна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталя Миколаївна; Dievochkina, Natalia M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Викладений матеріал сфокусований на поглиблення знань студентів з філософії шляхом самостійного пошуку відповідей на запитання і завдання тестового, кросвордного, проблемного, ситуативного типів, творчого характеру, й набуття ними високого рівня філософської культури мислення. Є цікавим для широкого кола читачів. EN: The presented material is focused on deepening students' knowledge of philosophy by independently finding answers to questions and tasks of test, crossword puzzle, problem, situational types, creative nature, and their acquisition of a high level of philosophical culture of thinking. It is interesting for a wide range of readers. RU: Изложенный материал сфокусирован на углублении знаний студентов по философии путем самостоятельного поиска ответов на вопросы и задачи тестового, кроссвордного, проблемного, ситуативного типов, творческого характера и приобретения ими высокого уровня философской культуры мышления. Интересен для широкого круга читателей.Item Транс как инструмент развития сознания человека(Видавничий дім ”Гельветика”, 2014) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Arsentjeva, Galyna O.UK: У статті розглянута історія наукового вивчення трасових станів, узагальнені наукові факти у психології, у психіатрії, у фізіології мозку у соціальних науках і розкрито у всій різноманітності прояву трансу щось загальне: те, що транс – це змінений стан свідомості, в результаті якого змінюються взаємовідношення свідомих і підсвідомих процесів мозку. EN: The article reviews the history of scientific study of trance states, summarizes the scientific facts in psychology, in brain physiology and social sciences, and discloses something common in a variety of trance display: trance is a transformed conscious state, in which the relations of conscious and unconscious brain processes are alter. RU: В статье рассмотрена история научного изучения трансовых состояний, обобщены научные факты в психологии, в психиатрии, в физиологии мозга, в социальных науках и раскрыто во всем многообразии проявления транса нечто общее: то, что транс – это измененное состояние сознания, в результате которого изменяются взаимоотношения сознательных и подсознательных процессов мозга.