Browsing by Author "Koval, Viktoriya M."
Now showing 1 - 16 of 16
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Філософія» для бакалаврів денної форми навчання за спеціальністю 016 Спеціальна освіта, 017 Фізична культура і спорт, 227 Фізична терапія, ерготерапія (освітня програма) «Корекційна освіта», «Фізичне виховання», «Фізична реабілітація»(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Дисципліна «Філософія» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, світоглядної, соціально-адаптивної , загальнокультурної компетенцій бакалаврів УФКС. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання дисципліни «Філософії» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної соціальної адаптації; що допомагає зорієнтуватися у складних, строкатих, розмаїтих проявах суспільного життя і виробити власну соціальну позицію. Завданням дисциплін «Філософії» є: володіння навичками філософського мислення, формування системного цілісного погляду на суспільство, вміння аналізувати його проблеми, толерантно сприймати соціальні, філософські, релігійні погляди. EN: The discipline "Philosophy" is included in the cycle of disciplines of general preparation, providing formation of cognitive, and philosophical, socially adaptive, general cultural competencies of Bachelors of the UFCS. Discipline to promote the development of flexibility of thinking, the aspiration of students to constant professional growth, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the discipline of "Philosophy" is the development of cognitive competence of students, the formation of their intellectual mobility by mastering different styles of thinking and developing the ability to successfully social adaptation; which helps orient oneself in complex, motley, diverse manifestations of social life and develop their own social position. The task of the disciplines of "Philosophy" are: mastering the skills of philosophical thinking, forming a systemic holistic view of society, the ability to analyze its problems, tolerate social, philosophical, religious views. RU: Дисциплина «Философия» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающие формирование когнитивной, мировоззренческой, социально-адаптивной, общекультурной компетенций бакалавров УФКС. Дисциплина способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному росту, личностного роста и самореализации. Целью преподавания дисциплины «Философии» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной социальной адаптации; что помогает сориентироваться в сложных, пестрых, разнообразных проявлениях общественной жизни и выработать собственную социальную позицию. Задачей дисциплин «Философии» являются: владение навыками философского мышления, формирование системного целостного взгляда на общество, умение анализировать его проблемы, толерантно воспринимать социальные, философские, религиозные взгляды.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістовних модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Психологія торгівлі» (для студентів-бакалаврів спеціальності - підприємництво, торгівля та біржова діяльність, денної форми навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Вивчення курсу Дисципліна «Психологія торгівлі» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія торгівлі» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної психологічної адаптації; виховання смаку до організаційної, дослідної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації та особистісному зростанню. EN: Studying the course The discipline "Psychology of trade" is included in the cycle of general training disciplines, which ensure the formation of cognitive, social, health saving, general cultural competencies of bachelors of marketers. Discipline to promote the development of flexibility of thinking, the aspiration of students to constant professional growth, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the educational discipline "Trade Psychology" is the development of students' cognitive competencies, the formation of their intellectual mobility by mastering different styles of thinking and developing the ability for successful psychological adaptation; education of taste for organizational, research, management activities, taking into account the needs of its participants in self-realization and personal growth. RU: Изучение курса Дисциплина «Психология торговли» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающие формирование когнитивной, социальной, здоровье сберегающей, общекультурной компетенций бакалавров маркетологов. Дисциплина способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному росту, личностного роста и самореализации. Целью преподавания учебной дисциплины «Психология торговли» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной психологической адаптации; воспитание вкуса к организационной, исследовательской, управленческой деятельности с учетом потребностей ее участников в самореализации и личностному росту.Item Методичні рекомендації для підготовки до СРС з дисципліни «Психологія торгівлі» (для студентів-бакалаврів спеціальності - підприємництво, торгівля та біржова діяльність, денної, заочної форми навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Вивчення курсу Дисципліна «Психологія торгівлі» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія торгівлі» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної психологічної адаптації; виховання смаку до організаційної, дослідної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації та особистісному зростанню. EN: Studying the course The discipline "Psychology of trade" is included in the cycle of general training disciplines, which ensure the formation of cognitive, social, health saving, general cultural competencies of bachelors of marketers. Discipline to promote the development of flexibility of thinking, the aspiration of students to constant professional growth, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the educational discipline "Trade Psychology" is the development of students' cognitive competencies, the formation of their intellectual mobility by mastering different styles of thinking and developing the ability for successful psychological adaptation; education of taste for organizational, research, management activities, taking into account the needs of its participants in self-realization and personal growth. RU: Изучение курса Дисциплина «Психология торговли» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающие формирование когнитивной, социальной, здоровье сберегающей, общекультурной компетенций бакалавров маркетологов. Дисциплина способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному росту, личностного роста и самореализации. Целью преподавания учебной дисциплины «Психология торговли» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной психологической адаптации; воспитание вкуса к организационной, исследовательской, управленческой деятельности с учетом потребностей ее участников в самореализации и личностному росту.Item Методичні рекомендації з підготовки до семінарських занять з курсу «Філософія» (для студентів денної форми навчання всіх спеціальностей ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Головко, Любов Василівна; Головко, Любовь Васильевна; Holovko, Lyubov V.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Девочкина, Наталья Николаевна; Devochkina, Nataliya M.; Коваль, Вікторія Миколаївна; Коваль, Виктория Николаевна; Koval, Viktoriya M.; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Програма навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітніми програмами: корекційна освіта; фізичне виховання; фізична реабілітація за спеціальностями 016 спеціальна освіта, 017 фізична культура і спорт, 227 фізична терапія, ерготерапія(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Професіограма майбутнього інженера - металурга в контексті особливостей управління металургійним виробництвом(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2014) Коваль, Вікторія Миколаївна; Коваль, Виктория Николаевна; Koval, Viktoriya M.UK: Охарактеризовано професіограму майбутнього інженера-металурга в контексті сучасних умов управління металургійним виробництвом. Обґрунтовано, що професіограма має стати методологічним підґрунтям для розробки програм підготовки висококваліфікованих інженерів-металургів. Доведено, що компоненти професіограми мають прямий зв’язок з дійсними умовами управління металургійним виробництвом. EN: Professiogrammu of future engineer is described - a metallurgist in the context of modern terms of management of metallurgical operations is Grounded, that professiogramma must become methodological foundation for program of preparation of highly skilled engineers development - metallurgists. RU: Охарактеризована профессиограмма будущего інженера-металлурга в контексте современных условий управления металлургическим производством. Обосновано, что профессиограмма должна стать методологическим основанием для разработки программ подготовки высококвалифицированных инженеров-металлургов. Доказано, что компоненты профессиограммы имеют прямую связь с действительными условиями управления металлургическим производством.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Психологія торгівлі» для бакалаврів, що навчаються за освітньою програмою: Організація торгівлі та комерційна логістика, спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория НиколаевнаUK: Метою викладання дисципліни «Психологія торгівлі» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної психологічної адаптації; виховання смаку до організаційної, дослідної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації та особистісному зростанню. EN: The purpose of teaching the discipline “The Psychology of Commerce” is to develop the cognitive competencies of students, to form their intellectual mobility by mastering various styles of thinking and developing the ability for successful psychological adaptation; cultivating a taste for organizational, research, and managerial activities, taking into account the needs of its participants in self-realization and personal growth. RU: Целью преподавания дисциплины «Психология торговли» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной психологической адаптации; воспитание вкуса к организационной, исследовательской, управленческой деятельности с учетом потребностей ее участников в самореализации и личностному росту.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітньої програмою фізична реабілітація спеціальності 227 фізична терапія, ерготерапія(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітньої програмою фізичне виховання спеціальності 017 фізична культура і спорт(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітньої програмою: корекційна освіта спеціальності 016 спеціальна освіта(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Світ філософії у запитаннях та завданнях: навчальний посібник для студентів-бакалаврів технічних закладів вищої освіти(Видавець ФОП Мокшанов В.В., 2021) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olga V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Арсентьєва, Галина Олександрівна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаревич, Ірина Миколаїна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталя Миколаївна; Dievochkina, Natalia M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Викладений матеріал сфокусований на поглиблення знань студентів з філософії шляхом самостійного пошуку відповідей на запитання і завдання тестового, кросвордного, проблемного, ситуативного типів, творчого характеру, й набуття ними високого рівня філософської культури мислення. Є цікавим для широкого кола читачів. EN: The presented material is focused on deepening students' knowledge of philosophy by independently finding answers to questions and tasks of test, crossword puzzle, problem, situational types, creative nature, and their acquisition of a high level of philosophical culture of thinking. It is interesting for a wide range of readers. RU: Изложенный материал сфокусирован на углублении знаний студентов по философии путем самостоятельного поиска ответов на вопросы и задачи тестового, кроссвордного, проблемного, ситуативного типов, творческого характера и приобретения ими высокого уровня философской культуры мышления. Интересен для широкого круга читателей.Item Теоретична модель управлінської компетентності майбутнього інженера-металурга(Збірник наукових статей. Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова., 2014) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория НиколаевнаUK: Обґрунтовуються нагальні потреби цілеспрямованого формування управлінських компетенцій інженерно-технічних кадрів, в тому числі у інженерів – металургів. Аналізуються специфіки їх професійної діяльності. Розкривається зміст складових концептуальної моделі управлінської компетентності в означеній сфері, яка розглядається в якості методологічного підґрунтя для створення відповідного методичного інструментарію. EN: The urgent necessities of the purposeful forming of administrative jurisdictions of engineer-technical shots are grounded, in a that number for engineers – metallurgists. Specifics are analysed them professional activity. Maintenance of constituents of conceptual model of administrative competence in the noted sphere, which is examined in quality methodological subsoil for creation of the proper methodical tool, opens up. RU: Рассматриваются общие потребности целенаправленного формирования управленческих компетенций инженерно – технических кадров, в том числе инженеров – металлургов. Анализируется специфика их профессиональной деятельности. Раскрывается содержание структурных элементов составляющих концептуальную модель управленческой компетентности в определенной сфере деятельности, в качестве методологического обоснования создается соответствующий методологический инструмент.