Browsing by Author "Osadchyy, Volodymyr V."
Now showing 1 - 20 of 43
Results Per Page
Sort Options
Item Computer simulation of electric vehicle acceleration processes with different positions of the mass center(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Брилистий, Віктор Вікторович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Brylystyi, Viktor V.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Брылистый, Виктор ВикторовичUK: У зв'язку з електрифікацією сучасних транспортних засобів зростає роль електроприводу як основного рушія. В умовах підвищення вимог до безпеки, керованості і енергоефективності транспортного засобу на електротязі, актуальним при розробці системи автоматичного керування є врахування динамічних властивостей транспортного засобу в різних режимах їзди. В роботі досліджується вплив положення центру мас на перерозподіл сил при розгоні на прямолінійній ділянці дороги. Врахування положення центру мас в системі керування дозволяє перерозподіляти бажаний момент на колеса з кращим зчепленням з поверхнею, що підвищує безпеку і керованість транспортного засобу, а також мінімізує енергетичні витрати на колесах з гіршим зчепленням. Мета роботи - дослідити методом комп'ютерного моделювання вплив положення центру мас на динамку транспортного засобу з повним, заднім і переднім приводом. Математичний опис включає в себе аналітичні вирази перерозподілу реакцій опор для кожного з коліс, що дозволяє на їх основі провести комп'ютерне моделювання розгону електричного транспортного засобу на прямолінійній ділянці. Для зазначених типів приводів транспортних засобів розроблена комп'ютерна модель, що включає в системі автоматичного керування перерозподілу крутного моменту координати положення центру мас, що перетворюються на підставі аналітичних виразів в фізичні параметри системи. Проведено комп'ютерне моделювання розгону від нуля до ста км / год при повному натисканні на педаль акселератора для дев'яти різних положень центру мас і трьох типів приводу. Отримано дані про зміну прискорень, реакцій опор і обертаючих моментів коліс в процесі розгону при різних положеннях центру мас. На підставі отриманих результатів визначено найкращі з точки зору динаміки розгону на прямолінійній ділянці координати центру мас для кожного типу приводу. Розроблену комп'ютерну модель можна використовувати для дослідження динаміки електричного транспортного засобу при повороті, а також дослідити енергетичні показники у всіх динамічних режимах руху. EN: Due to the electrification of modern vehicles the role of the electric drive is growing as the main mover. In conditions of increasing requirements for the safety controllability and energy efficiency of a vehicle on electric traction, it is actual to take into account the dynamic properties of a vehicle in various driving modes when developing an automatic control system. In the work it is investigated the influence of the mass center position on the redistribution of forces during acceleration on a straight-line section. Taking into consideration the position of the mass center in the control system allows redistributing the desired moment to the wheels with better adhesion to the surface, which increases the safety and controllability of the vehicle, as well as minimizes energy costs on wheels with the worst adhesion. The aim of the work is to investigate the influence of the mass center position on the dynamics of a vehicle with full, rear and front wheel drive using computer simulation. The mathematical description includes analytical expressions for the redistribution of the support reactions for each of the wheels, which makes it possible, on their basis, to carry out computer simulation of the electric vehicle acceleration on a straight-line section. For the indicated types of vehicle drives, a computer model has been developed that includes, in the automatic control system for torque redistribution, the coordinates of the mass center position, which are converted on the basis of analytical expressions into the physical parameters of the system. Computer simulation of acceleration from zero to one hundred km/h with full pressing of the accelerator pedal for nine different positions of the mass center and three types of drive was carried out. Data were obtained on the change in accelerations, support reactions and torque of wheels during acceleration at various mass center positions. Based on the results obtained, the most preferable coordinates of the mass center for each type of drive from the point of view of the acceleration dynamics on a straight section were determined. The developed computer model can be used to study the dynamics of an electric vehicle when cornering, as well as to study energy indicators in all dynamic driving modes RU: В связи с электрификацией современных транспортных средств растет роль электропривода как основного движителя. В условиях повышения требований к безопасности, управляемости и энергоэффективности транспортного средства на электротяге, актуальным при разработке системы автоматического управления является учет динамических свойств транспортного средства в различных режимах езды. В работе исследуется влияние положения центра масс на перераспределение сил при разгоне на прямолинейном участке дороги. Учет положения центра масс в системе управления позволяет перераспределять желаемый момент на колеса с лучшим сцеплением с поверхностью, что повышает безопасность и управляемость транспортного средства, а также минимизирует энергетические затраты на колесах с худшим сцеплением. Цель работы – исследовать методом компьютерного моделирования влияние положения центра масс на динамку транспортного средства с полным, задним и передним приводом. Математическое описание включает в себя аналитические выражения перераспределения реакций опор для каждого из колес, что позволяет на их основе провести компьютерное моделирование разгона электрического транспортного средства на прямолинейном участке. Для указанных типов приводов транспортных средств разработана компьютерная модель, включающая в системе автоматического управления перераспределения крутящего момента координаты положения центра масс, преобразующиеся на основании аналитических выражений в физические параметры системы. Проведено компьютерное моделирование разгона от нуля до ста km/h при полном нажатии на педаль акселератора для девяти различных положений центра масс и трех типов привода. Получены данные об изменении ускорений, реакций опор и вращающих моментов колес в процессе разгона при различных положениях центра масс. На основании полученных результатов определены наиболее предпочтительные с точки зрения динамики разгона на прямолинейном участке координаты центра масс для каждого типа привода. Разработанную компьютерную модель можно использовать для исследования динамики электрического транспортного средства при повороте, а также исследовать энергетические показатели во всех динамических режимах движения.Item Height adjustment of the cabin stop of the two-speed elevator according to the load identification method(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Шульженко, Сергій Сергійович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Shulzhenko, Sergii S.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Шульженко, Сергей СергеевичUK: Сучасні ліфти оснащені високотехнологічним обладнанням, що забезпечує комфорт міжповерхового пересування та високу безпеку. Плавність досягається завдяки використанню перетворювачів частоти в системах управління ліфтом. Водночас досить великий відсоток ліфтів, що експлуатуються в Україні, використовують звичайні двошвидкісні асинхронні двигуни та застарілу систему управління. Саме тому вдосконалення систем управління та заміна застарілого обладнання на нове для забезпечення безпечного міжповерхового транспортування є актуальним для України. EN: Modern elevators are equipped with high-tech equipment that provides comfort of interfloor movement and high safety. Smoothness is achieved through, the use of frequency converters in elevator control systems. At the same time, a fairly large percentage of elevators operated in Ukraine use conventional two-speed asynchronous motors and outdated control system. That is why the improvement of control systems and replacement of obsolete equipment with new ones, to ensure safe inter-floor transportation, is relevant for Ukraine. RU: Современные лифты оснащены высокотехнологичным оборудованием, обеспечивающим комфорт межэтажного передвижения и высокую безопасность. Плавность достигается за счет использования преобразователей частоты в системах управления лифтами. В то же время довольно большой процент эксплуатируемых в Украине лифтов используют обычные двухскоростные асинхронные двигатели и устаревшую систему управления. Поэтому для Украины актуально совершенствование систем управления и замена устаревшего оборудования на новое для обеспечения безопасности межэтажных перевозок.Item Investigation of the automatic control system for two-mass position electric drive(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Олєйніков, Микола Олександрович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Oleinikov, Mykola O.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Олейников, Николай АлександровичUK: Зростаючі вимоги до швидкості, точності, плавності, безпеки та енергоспоживання різних електромеханічних систем визначають їх постійне вдосконалення. Метою даної роботи є розробка та дослідження системи автоматичного управління двомасовим позиційним електроприводом з внутрішнім одномасовим приводом. Основою дослідження є методи теорії автоматичного управління та метод математичного моделювання для розробки систем управління для слідкування виконавчого механізму першої маси та для позиційного електропривода другої маси, а також для синтезу регулятора положення другої маси і знаходження коефіцієнтів ПІД-регулятора. Проводились фізичні експерименти, результати яких порівнювали з результатами математичного моделювання. EN: Increasing requirements for speed, accuracy, smoothness, safety and energy consumption of various electromechanical systems determine their continuous improvement. The aim of this work is to develop and research an automatic control system of a two-mass positioning electric drive with a tracing single-mass actuator in the inner circuit. The basis of the research is the methods of the theory of automatic control and the method of mathematical modeling for the development of control systems for tracing actuator of the first mass and for positional actuator of the second mass, as well as for the synthesis of the regulator of the position of the second mass and finding the coefficients of the PID controller. Physical experiments were performed, the results of which were compared with those of mathematical modeling. RU: Возрастающие требования к скорости, точности, плавности хода, безопасности и энергопотреблению различных электромеханических систем определяют их постоянное совершенствование. Целью данной работы является разработка и исследование системы автоматического управления двухмассовым позиционным электроприводом со следящим одномассовым исполнительным механизмом во внутренней цепи. В основе исследования лежат методы теории автоматического регулирования и метод математического моделирования для разработки систем управления для отслеживания исполнительного механизма первой массы и позиционного исполнительного механизма второй массы, а также для синтеза регулятора положения второй массы и нахождения коэффициентов ПИД-регулятора. Были проведены физические эксперименты, результаты которых сравнивались с результатами математического моделирования.Item Physical and computer modeling of the automatic control system of a two-mass system positioning electric drive(НУ «Запорізька політехніка», 2022) Osadchyy, Volodymyr V.; Nazarova, Olena S.; Sobol, Ylia О.; Oleinikov, Mykola O.Item Визначення точності метода ідентифікації ступеня завантаження двошвидкісного ліфта(Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2019) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Шульженко, Сергій Сергійович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Shulzhenko, Sergii S.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Шульженко, Сергей СергеевичUK: Стаття присвячена питанням підвищення точності позиціювання двошвидкісного ліфта з використанням розробленого методу ідентифікації його ступеня завантаження. EN: The article is devoted to the issues of improving the accuracy of positioning of a two-speed elevator using the developed method of identification of its loading rate. RU: Статья посвящена вопросам повышения точности позиционирования двухскоростного лифта с использованием разработанного метода идентификации его степени загрузки.Item Визначення точності ідентифікації ступеня завантаження двошвидкісного ліфта(Луцький НТУ, 2020) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Шульженко, Сергій Сергійович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Shulzhenko, Sergii S.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Шульженко, Сергей СергеевичUK: Стаття присвячена питанням підвищення точності позиціювання двошвидкісного ліфта з використанням розробленого методу ідентифікації його ступеня завантаження. EN: The article is devoted to the issues of improving the accuracy of positioning of a two-speed elevator using the developed method of identification of its loading rate. RU: Статья посвящена вопросам повышения точности позиционирования двухскоростного лифта с использованием разработанного метода идентификации его степени загрузки.Item Використання програмно-апаратного комплексу електропневматичних мехатронних систем при роботі зі здобувачами вищої освіти(Київський національний університет технологій та дизайну, 2022) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Шульженко, Сергій Сергійович; Олєйніков, Микола Олександрович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Shulzhenko, Sergii S.; Olieinikov, Mykola O.UK: У роботі розглядається розробка апаратних частин комплексу та їх імітаційних моделей, що дозволяють в лабораторних умовах та дистанційно відтворити певний технологічний процес та дослідити системи автоматичного керування ним. EN: The work considers the development of hardware parts of the complex and their simulation models, which allow to reproduce a certain technological process in laboratory conditions and remotely and to investigate the systems of its automatic control.Item Вимірювання крутного моменту для дослідження енергетичних характеристик приводів електромобілей(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Брилистий, Віктор Вікторович; Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Brylystyi, Viktor V.; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Брылистый, Виктор Викторович; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир ВладимировичUK: Розроблено спосіб вимірювання крутного моменту на валу двигуна для дослідження енергетичних характеристик приводів електричних транспортних засобів. EN: A method for measuring torque on the motor shaft for studying the energy characteristics of electric vehicle drives has been developed. RU: Разработан способ измерения крутящего момента на валу двигателя для исследования энергетических характеристик приводов электрических транспортных средств.Item Вимірювання крутного моменту для дослідження енергетичних характеристик приводів електромобілей(Луцький національний технічний університет, 2022) Брилистий, Віктор Вікторович; Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Brylystyi, Viktor V.; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Брылистый, Виктор Викторович; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир ВладимировичUK: Розроблено спосіб вимірювання крутного моменту на валу двигуна для дослідження енергетичних характеристик приводів електричних транспортних засобів. EN: A method for measuring torque on the motor shaft for studying the energy characteristics of electric vehicle drives has been developed. RU: Разработан способ измерения крутящего момента на валу двигателя для исследования энергетических характеристик приводов электрических транспортных средств.Item Вимірювання та корекція кутової швидкості при пошкодженні оптичної системи енкодера(Луцький НТУ, 2020) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Олєйніков, Микола Олександрович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Oleinikov, Mykola O.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Олейников, Николай АлександровичUK: Безперервне вдосконалення технологічних процесів призводить до необхідності розробки машин і агрегатів, до яких пред'являються нові вимоги щодо експлуатаційних характеристик. Необхідність регулювання положення виконавчих позиційних механізмів виникає в підйомно-транспортних машинах, верстатах, маніпуляторах і металургійних агрегатах. Основна вимога, яка пред'являється до досліджуваних електроприводів, полягає в забезпеченні необхідної точності установки механізму в задану точку простору та в забезпеченні необхідного характеру руху робочого органу. Це робить актуальним завдання розробки та оптимізації систем автоматичного керування механізмами позиціювання. EN: Continuous improvement of technological processes leads to the need to develop machines and units, which are subject to new requirements for performance characteristics. The need to regulate the position of the actuating positioning mechanisms arises in the lifting and transport of machinery, machine tools, manipulators and metallurgical units. The main requirement, which is imposed on the considered electric drives, is to ensure the required accuracy of installation of the mechanism at a given point in space and to ensure the necessary nature of the movement of the working body. This makes the task of developing and optimizing automatic control systems for positioning mechanisms relevant. RU: Непрерывное совершенствование технологических процессов приводит к необходимости разработки машин и агрегатов, к которым предъявляются новые требования по эксплуатационным характеристикам. Необходимость регулирования положения исполнительных позиционных механизмов возникает в подъемно-транспортных машинах, станках, манипуляторах и металлургических агрегатах. Основное требование, которое предъявляется к рассматриваемым электроприводам, заключается в обеспечении требуемой точности установки механизма в заданную точку пространства и в обеспечении необходимого характера движения рабочего органа. Это делает актуальной задачу разработки и оптимизации систем автоматического управления механизмами позиционирования.Item Вплив напруги живлення мережі на роботу двошвидкісного ліфта(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Шульженко, Сергій Сергійович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Shulzhenko, Sergii S.UK:У роботі розглядається вплив напруги живлення мережі на роботу двошвидкісного ліфта EN: The work considers the influence of the mains supply voltage on the operation of a two-speed elevatorItem Дослідження енергетичних характеристик електроприводів електромобілей(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Брилистий, Віктор Вікторович; Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Brylystyi, Viktor V.; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Брылистый, Виктор Викторович; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир ВладимировичUK: Запропоновано стенд дослідження енергетичних характеристик електроприводів електромобілей. Розроблений стенд дозволяє проводити заміри витраченої електричної та механічної потужності при варіюванні частоти обертання валу двигуна. Отримані данні дозволяють синтезувати закон керування приводом з мінімальним споживанням електроенергії. EN: The stand of research of power characteristics of electric drives of electric cars is offered. The developed stand allows to carry out measurements of the spent electric and mechanical power at variation of frequency of rotation of a motor shaft. The obtained data allow to synthesize the law of control of the drive with the minimum consumption of the electric power. RU: Предложено стенд исследования энергетических характеристик электроприводов електромобилей. Разработанный стенд позволяет проводить замеры затраченной электрической и механической мощности при варьировании частоты вращения вала двигателя. Полученные данные позволяют синтезировать закон управления приводом с минимальным потреблением электроэнергии.Item Дослідження мікропроцесорних систем керування рівнем рідини(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Купченко, Олександр Сергійович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Kupchenko, Oleksandr S.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Купченко, Александр СергеевичUK: Розроблено лабораторний стенд для дослідження мікропроцесорних систем керування рівнем рідини з урахуванням особливостей пуску та нелінійності характеристики насосної установки. Підтверджено адекватність запропонованої фізичної і комп’ютерної моделей, що дає підстави для її використання при синтезі та дослідженні систем автоматичного керування рівнем рідини. Використання лабораторного стенду в сукупності з адекватною йому імітаційною моделлю дозволяє знизити трудомісткість розробки систем керування для практичних застосувань. EN: A laboratory stand has been developed for the study of microprocessor liquid level control systems, taking into account the peculiarities of start-up and the nonlinearity of the characteristics of the on-pine installation. The adequacy of the proposed physical and computer models is confirmed, which gives grounds for its use in the synthesis and study of automatic liquid level control systems. The use of a laboratory stand in conjunction with an adequate simulation model reduces the complexity of developing control systems for practical applications. RU: Разработан лабораторный стенд для исследования микропроцессорных систем управления уровнем жидкости с учетом особенностей пуска и нелинейности характеристики на-сосновые установки. Подтверждена адекватность предложенной физической и компьютерной моделей, что дает основания для ее использования при синтезе и исследовании систем автоматичного управления уровнем жидкости. Использование лабораторного стенда в совокупности с адекватной ему имитационной моделью позволяет снизить трудоемкость разработки систем управления для практических применений.Item Діагностика ліфтових установок з використанням методу ідентифікації завантаження ліфта(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Шульженко, Сергій Сергійович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Shulzhenko, Sergii S.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Шульженко, Сергей СергеевичUK: Використання методу ідентифікації завантаження ліфта дозволяє оператору отримувати сигнали при значних відхиленнях від норми в автоматичному режимі, що, в свою чергу, дозволяє своєчасно виконати діагностику роботи механізмів і системи керування вцілому та попередити майбутні можливі несправності. EN: The use of the elevator load identification method allows the operator to receive signals with significant deviations from the norm in automatic mode, which, in turn, allows timely diagnostics of mechanisms and control systems as a whole and prevent future possible malfunctions. RU: Использование метода идентификации загрузки лифта позволяет оператору получать сигналы при значительных отклонениях от нормы в автоматическом режиме, что, в свою очередь, позволяет своевременно выполнить диагностику работы механизмов и системы управления в целом и предотвратить возможные неисправности.Item Знаходження коефіцієнтів пі-регулятора в системі автоматичного керування рівнем рідини(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Рудім, Богдан Юрійович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Rudim, Bohdan Yu.UK: У роботі розглядається знаходження коефіцієнтів ПІ-регулятора в системі автоматичного керування рівнем рідини EN: The work considers finding the coefficients of the PI controller in the system of automatic control of the liquid levelItem Комп’ютерне моделювання динаміки розгону чотириприводного електричного транспортного засобу(НУ «Запорізька політехніка», 2020) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Брилистий, Віктор Вікторович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Brylystyi, Viktor V.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Брылистый, Виктор ВикторовичUK: На основі математичного опису, а також аналізу джерел, розроблена комп’ютерна модель автоматизованої системи керування електричного транспортного засобу, яка враховує: перерозподіл сил, що діють на нього в динаміці, завдяки знанню положення центру мас; протибуксувальну підсистему, яка обмежує заданий момент гранично-допустимим, завдяки знанню коефіцієнта тертя з поверхнею. Всі параметри електричного транспортного засобу аналогічні Tesla Model 3. EN: Based on the mathematical description, as well as the analysis of sources, a computer model of the automated control system of the electric vehicle is developed, which takes into account: redistribution of forces acting on it in dynamics, due to knowledge of the center of mass; anti-slip subsystem, which limits the specified torque to the maximum allowable, due to knowledge of the coefficient of friction with the surface. All parameters of the electric vehicle are similar to Tesla Model 3. RU: На основе математического описания, а также анализа источников, разработана компьютерная модель автоматизированной системы управления электрического транспортного средства, которая учитывает: перераспределение сил, действующих на него в динамике, благодаря знанию положение центра масс; противобуксовочную подсистему, которая ограничивает заданный момент предельно допустимым, благодаря знанию коэффициента трения с поверхностью. Все параметры электрического транспортного средства аналогичные Tesla Model 3.Item Конспект лекцій з дисципліни «Основи мікропроцесорної техніки» для студентів спеціальності 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка освітня програма «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод» усіх форм навчання. Частина І.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир ВладимировичUK: Конспект лекцій містить матеріали щодо застосування основ мікропроцесорної техніки, вивчення функціональних можливостей мікропроцесорних систем і призначення пов’язаних з ними об’єктів при виконанні інженерних завдань за фахом. EN: Lecture notes contain materials on the application of the basics of microprocessor technology, the study of the functionality of microprocessor systems and the purpose of related objects in the performance of engineering tasks in the specialty. RU: Конспект лекций содержит материалы по применению основ микропроцессорной техники, изучению функциональных возможностей микропроцессорных систем и назначению связанных с ними объектов при выполнении инженерных заданий по специальности.Item Конспект лекцій з дисципліни «Основи мікропроцесорної техніки» для студентів спеціальності 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка освітня програма «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод» усіх форм навчання. Частина ІІ.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир ВладимировичUK: Конспект лекцій містить матеріали щодо застосування основ мікропроцесорної техніки, вивчення функціональних можливостей мікропроцесорних систем і призначення пов’язаних з ними об’єктів при виконанні інженерних завдань за фахом. EN: Lecture notes contain materials on the application of the basics of microprocessor technology, the study of the functionality of microprocessor systems and the purpose of related objects in the performance of engineering tasks in the specialty. RU: Конспект лекций содержит материалы по применению основ микропроцессорной техники, изучению функциональных возможностей микропроцессорных систем и назначению связанных с ними объектов при выполнении инженерных заданий по специальности.Item Лабораторний стенд для дослідження мікропроцесорних систем керування рівнем рідини(Краматорськ : ДДМА, 2021) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Купченко, Олександр Сергійович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Kupchenko, Oleksandr S.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир ВладимировичUK: Розроблено лабораторний стенд для дослідження мікропроцесорних систем керування рівнем рідини з урахуванням особливостей пуску та нелінійності характеристики насосної установки. Підтверджено адекватність запропонованої фізичної і комп’ютерної моделей, що дає підстави для її використання при синтезі та дослідженні систем автоматичного керування рівнем рідини. Використання лабораторного стенду в сукупності з адекватною йому імітаційною моделлю дозволяє знизити трудомісткість розробки систем керування для практичних застосувань. EN: A laboratory stand has been developed for the study of microprocessor liquid level control systems, taking into account the peculiarities of start-up and the nonlinearity of the characteristics of the on-pine installation. The adequacy of the proposed physical and computer models is confirmed, which gives grounds for its use in the synthesis and study of automatic liquid level control systems. The use of a laboratory stand in conjunction with an adequate simulation model reduces the complexity of developing control systems for practical applications. RU: Разработан лабораторный стенд для исследования микропроцессорных систем управления уровнем жидкости с учетом особенностей пуска и нелинейности характеристики на-сосновые установки. Подтверждена адекватность предложенной физической и компьютерной моделей, что дает основания для ее использования при синтезе и исследовании систем автоматичного управления уровнем жидкости. Использование лабораторного стенда в совокупности с адекватной ему имитационной моделью позволяет снизить трудоемкость разработки систем управления для практических применений.Item Методичні вказівки для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Автоматизація технологічних комплексів» для студентів спеціальності 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка освітньої програми «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод» денної форми навчання. Частина І.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир ВладимировичUK: Методичні вказівки містять опис п’яти лабораторних робіт з дисципліни АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПЛЕКСІВ у відповідності до навчальних планів ОКР бакалаврів. EN: The guidelines contain a description of five laboratory work in the discipline of AUTOMATION TECHNOLOGICAL COMPLEXES in accordance with the Bachelor's Degree Programs. RU: Методические указания содержат описание пяти лабораторных работ по дисциплине АВТОМАТИЗАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЧЕСКИХ КОМПЛЕКСОВ в соответствии с учебными планами ОКР бакалавров.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »