Browsing by Author "Pavlishyna, Nina M."
Now showing 1 - 20 of 105
Results Per Page
Sort Options
Item Current Trends in Social Media Marketing and the Future of the Chat GPT Industry(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Oklander, Mykhailo; Panchenko, Mariia; Larina, Kateryna; Boiko, RuslanEN: Modern trends in social media marketing are evolving rapidly, and the future of this area is becoming more certain with the availability of artificial intelligence technologies, including GPT chat. Studying these trends is not only relevant but also important for understanding the dynamics of social media marketing and future prospects for its development. In this context, the purpose of the research is to study the impact of artificial intelligence, in particular GPT chat, on social media marketing strategies. The following methods were used in the study: monographic analysis of literature sources, systematic approach to the development of terminology, inductive and deductive methods, graphical and tabular methods. The study examines current trends in the use of GPT chat in marketing activities, noting that it can significantly improve the personalisation of communication and the effectiveness of advertising strategies. It is noted that the introduction of artificial intelligence into marketing campaigns can significantly increase their effectiveness and functionality, in particular, by contributing to an increase in the return on investment through better target audience coverage and the development of effective content. AI can also improve marketing results, increase productivity, conduct audience analysis, and give companies a competitive advantage through better decisionmaking and reduced risk. The article concludes that the use of GPT chat and other artificial intelligence tools in marketing has significant potential for success in the digital age. The findings have practical implications, as they can help companies improve customer experience and increase the effectiveness of social media marketing strategies.Item PR-стратегія промислового підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Irina; Шаповалов, Юрій; Shapovalov, YuriiUK: У статті розглянуто місце Public Relations у комунікаційній політиці промислового підприємства. Відмічено недостатній рівень уваги до цієї складової комунікаційного міксу з боку науковців, які зазвичай більше уваги приділяють рекламі та особистим продажам. Враховано, що PR відносно новий спосіб просування підприємства як на промисловому ринку так і на ринку індивідуальних споживачів, тому не існує єдиного визначення цього поняття, яке б у найбільшій мірі розкривало його сутність. Розглянуто визначення різних науковців та запропоновано авторське визначення. Окреслено задачі та інструменти Public Relations. Наведено класифікацію PR-технологій за двома, найбільш уживаними класифікаційними ознаками. Запропоновано покроковий алгоритм формування PR-стратегії для промислового підприємства. Деталізовано такі заходи в області PR як робота з засобами масової інформації, внутрішній та зовнішній в області PR. EN: The article examines the place of Public Relations in the communication policy of an industrial enterprise. An insufficient level of attention to this component of the communication mix has been noted by academics, who usually pay more attention to advertising and personal selling. Given that PR is a relatively new way of promoting an enterprise both in the industrial market and in the market of individual consumers, therefore there is no single definition of this concept that would reveal its essence to the greatest extent. The definitions of various scientists were considered and the author's definition was proposed. The tasks and tools of Public Relations are outlined. The classification of PR technologies according to the two most used classification features is given. A step-by-step algorithm for forming a PR strategy for an industrial enterprise is proposed. Such activities in the field of PR as work with mass media, internal and external in the field of PR are detailedItem The preconditions for the emergence and drivers of marketplaces development in e-commerce(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Кот, Людмила; Kot, LiudmylaEN: The virtual environment is getting closer to the person. From an information field designed for information exchange, it is transformed into a full-fledged business environment. A significant number of business processes today are conducted via the Internet, which necessitates an alternative approach to the organization of key aspects of management. The rapid development of technology leads to the emergence of novel forms of interaction between contractors, increases their range, involves not only manufacturers and buyers but also other companies, including logistics, banking, brokerage, into the processes, which leads to increased overall business activity. Intensification of business interaction leads to the emergence of new business models. In particular, the current stage is characterized by the transition from online stores to marketplaces, which are full-fledged trading platforms where there is supply and demand. The article examines the prerequisites for the emergence of marketplaces as one of the tools of digital marketing and provides a brief description of them. Thus, the analysis of the level of Internet penetration in the world and in Ukraine confirmed the course of digitalization of society. The study of analytical reports made it possible to confirm the rapid spread of access to the network and the involvement in the virtual environment of an increasing number of users in different age groups and from different regions. Such penetration allows to take into account globalization, eliminate barriers to access, and ensure greater involvement of counter-parties in market processes taking place in the network. The analysis of e-commerce indicators has confirmed the assumption that the intensity of use of e-commerce services correlates with the level of the Internet penetration. Joint analysis of the level of the Internet penetration and e-commerce data has revealed the key characteristics of the modern user of the network as a buyer. In particular, to outline his or her behavioral and consumer preferences, note the attitude to advertising, the desired level of service and the need to ensure data confidentiality. Drawing up a portrait of the consumer allows to understand his or her network activity and take it into account in the formation of communication, sales organization and product promotion. Tracking consumer activity also permits making a modeling impact on it, pushing the buyer to certain actions from information to purchase. Assessment of the current situation in Ukraine allows to predict a corresponding increase in activity in the field of electronic sales. The various business models used in e-commerce are considered, and their functionality is depicted. The key factors that led to the emergence of marketplaces are highlighted and the impact of each of them is considered separately. The classification of marketplaces according to different classification features is given and the advantages of use are outlined. The tendency to emergence of new formats of marketplaces and expansion of their functionality is revealed, which significantly increases the possibilities of users from the position of organization of work and ensuring circulation of information flows. The main drivers of formation of marketplaces in the world and Ukraine are singled out. The vector of their development is tracedItem Аналіз конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Милосердова, Анна Констянтинівна; Miloserdova, AnnaUK: У статті досліджено сутність понять «конкурентоспроможність» та «конкурентоздатність». Відмічено, що незважаючи на деяку синонімічність цих понять, що часто призводить до їх ототожнення, вони мають різне змістовне навантаження. Виявлено їх ключову відмінність дефініцій, яка полягає у часовому періоді. Окреслено характеристики конкурентоздатності продукції, наведено методичні аспекти оцінки конкурентоздатності товару. Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства АТ «Мотор Січ» методом проведення PEST-аналізу, результати якого підтвердили наявність складного маркетингового середоваща. Здійснено розрахунок конкурентоздатності продукції АТ «Мотор Січ» за товарною групою «авіадвигуни» на базі експертних оцінок. Результати оцінки графічно представлено з використанням моделі «багатокутник конкурентоздатності». EN: The article examines the essence of the concepts of "competitiveness" and "competitiveness". It is noted that despite some synonymy of these concepts, which often leads to their identification, they have different content loads. The key difference in their definitions, which consists in the time period, has been revealed. Characteristics of product competitiveness are outlined, methodical aspects of product competitiveness assessment are given. An analysis of the marketing environment of Motor Sich JSC was conducted using the PEST analysis method, the results of which confirmed the presence of a complex marketing environment. The calculation of the competitiveness of Motor Sich JSC products for the product group "aircraft engines" was carried out on the basis of expert evaluations. The assessment results are graphically presented using the "polygon of competitiveness" model.Item Вплив кредитної діяльності банків на розвиток реального сектору економіки(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Дейниченко, Олег Віталійович; Deinychenko, OlehUK: У статті висвітлено сутність кредитної діяльності банків та їх вплив на економіку. Виділено ознаки кредитної діяльності та деталізовано їх вплив на економіку. Окреслено учасників кредитної діяльності та визначено індикатори їх інтересів. Проаналізовано зміну відсоткових ставок за кредитами в реальний сектор економіки та розподіл кредитів у розрізі суб’єктів кредитування. Надано визначення поняттю «кредитний ризик», описано його вплив на роботу банків та окреслено причини появи. Проведено аналіз частки непрацюючих кредитів (NPL). Виділено причини їх появи. Рекомендовано заходи спрямовані на зменшення NPL. Окреслено тенденції розвитку кредитної діяльності банків. EN: The article highlights the essence of banks' lending activities and their impact on the economy. The signs of credit activity are highlighted and their impact on the economy is detailed. The participants of credit activities are outlined and the indicators of their interests are determined. The change in interest rates on loans to the real sector of the economy and the distribution of loans by lending entities were analyzed. The concept of "credit risk" is defined, its impact on the work of banks is described, and the reasons for its appearance are outlined. An analysis of the share of non-performing loans (NPL) was carried out. The reasons for their appearance are highlighted. Measures aimed at reducing NPLs are recommended. Trends in the development of banks' credit activities are outlined.Item Державна політика зайнятості, як фактор успішного працевлаштування випускника вищого навчального(Національний університет «Запорізька політехніка», 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: У статті окреслено основні напрями державної політики України у забезпеченні працевлаштування випускників вищих навчальних закладів. Визначено основні положення законів, указів та інших законодавчих актів у сфері зайнятості молодих фахівців. Проаналізовано роль державних і недержавних установ у працевлаштуванні молоді. EN: Зроблено висновок про реальний вплив державної політики на працевлаштування студентів-випускників The article outlines the main directions of the state policy of Ukraine in ensuring the employment of graduates of higher educational institutions. The main provisions of laws, decrees and other legislative acts in the field of employment of young professionals have been determined. The role of state and non-state institutions in youth employment is analyzed. A conclusion was made about the real influence of state policy on the employment of graduate studentsItem Дитячий маркетинг : причини становлення та етичні питання(Полтава : ПУЕТ, 2023) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Успенський, Владислав Русланович; Uspensky, VladyslavUK: У тезах висвітлено особливості дитячого маркетингу, причини його становлення, висвітлено інструменти дитячого маркетингу які добре зарекомендували у роботі із цільовою аудиторією та наведені принципи етичної поведінки при реалізації дитячого маркетингу. EN: The theses highlight the peculiarities of children's marketing, the reasons for its development, highlight the tools of children's marketing that have proven themselves in working with the target audience, and outline the principles of ethical behavior in the implementation of children's marketing.Item Конспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів всіх форм навчання другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини(Запорізький національний технічний університет, 2017) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина МихайловнаUK: Конспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Summary of lectures (reference) on discipline "International marketing" RU: Конспект лекций (опорный) по дисциплине «Международный маркетинг»Item Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання, №5009(Запорізький національний технічний університет, 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання EN: Lecture on discipline «E-commerce» for students of specialty 6.03050701 «Marketing» daily learning. RU: Конспект лекций по дисциплине «Электронная коммерция» для студентов специальности 6.03050701 «Маркетинг» дневной формы обученияItem Крос-культурний аналіз споживача у міжнародному маркетингу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2018) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK:У статті наведено різні підходи до визначення сутності та змісту категорії «кросс-культурний аналіз». Відмічено, що міжнародний ринок є складним утворенням, який характеризується значною місткістю, що створює значні перспективи для підприємств, але одночасно висуває і додаткові вимоги до маркетингу. Виявлено, що світовий ринок є «ринком споживача», який вимагає персоніфікованого вирішення своїх проблем. Визначено ряд параметрів, які є ознаками культури. Зроблено висновок, про необхідність подальших досліджень, зокрема виявлені чинників суб’єктивного характеру, які зумовлені впливом субкультур, сформованих під впливом глобалізації та метакультури EN: The article presents different approaches to defining the essence and content of the category "cross-cultural analysis". It is noted that the international market is a complex entity, which is characterized by a significant capacity, which creates significant prospects for enterprises, but at the same time puts forward additional requirements for marketing. It was found that the global market is a "consumer's market" that requires a personalized solution to its problems. A number of parameters that are signs of culture have been determined. A conclusion was made about the need for further research, in particular, the identified factors of a subjective nature, which are caused by the influence of subcultures formed under the influence of globalization and metacultureItem Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача(Національний університет «Запорізька політехніка», 2014) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: В статті надано визначення та зазначено основні компоненти поняття «товар класу люкс». Охарактеризовано параметри які визначають поведінку споживача у розрізі цінових та нецінових факторів. Розглянуто сучасні моделі поведінки споживача, які можуть бути застосовані для розробки більш цілеспрямованого маркетингового впливу на споживача ринку товарів розкоші. Виявлено та структуровані рушійні сили, які визначають споживчу поведінку на зазначеному ринку EN: The statistics define the main components of the concept of “luxury goods”. The parameters that determine the behavior of the employee in the context of price and non-price factors are characterized. Current models of consumer behavior are examined that can be used to develop a more targeted marketing influx into the consumer luxury goods market. The structured disruptive forces that lead to stable behavior in the designated market have been identifiedItem Маркетингова стратегія на підприємствах малого бізнесу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Рєзанцева, Валерія; Riezantseva, ValeriiaUK: У статті проаналізовано особливості маркетингової діяльності малих підприємств. Зауважено, що мале підприємство – це специфічний суб’єкт ринкових відносин, якому притаманні такі характеристики як: поєднання в одній особі власника та підприємця, інноваційність, спрощеність комунікацій, робота в умовах конкуренції. Визначено риси, притаманні всім маркетинговим стратегія та наведено специфічні риси притаманні виключно стратегіям підприємств малого бізнесу. Узагальнено маркетингові стратегії, які можуть бути використані підприємствами малого бізнесу. Окреслено низку перешкод, які заважають повноцінному впровадженню маркетингової стратегії у діяльність малого підприємства. Окреслено перспективи подальших досліджень EN: The article analyzes the peculiarities of marketing activities of small enterprises. It is noted that a small enterprise is a specific subject of market relations, which is characterized by such characteristics as: a combination of owner and entrepreneur in one person, innovativeness, simplified communications, work in competitive conditions. Features inherent in all marketing strategies are defined and specific features unique to strategies of small business enterprises are given. Marketing strategies that can be used by small businesses are summarized. A number of obstacles that prevent the full implementation of a marketing strategy in the activities of a small enterprise are outlined. Prospects for further research are outlinedItem Маркетингова стратегія: сутність та методика формування(Національний університет «Запорізька політехніка», 2017) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: В статті розглянуто різні підходи до трактування поняття «маркетингова стратегія». На основі узагальнення розглянутих підходів відмічено основні риси, які їй притаманні. Розглянуто ключові етапи процесу розробки маркетингової стратегії підприємства та розкрито їх зміст. Запропоновано розширення систематизації існуючих методів формування стратегій маркетингу EN: The article considers different approaches to the interpretation of the concept of "marketing strategy". Based on the generalization of the considered approaches, the main features inherent in it are noted. The key stages of the process of developing the company's marketing strategy are considered and their content is disclosed. It is proposed to expand the systematization of existing methods of forming marketing strategiesItem Матеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відностини, спеціальності: 292 міжнародні економічні відносини, всіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2017) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина МихайловнаUK: Матеріали для контролю знань (засоби діагностики) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Materials for controlling knowledge (means of diagnostics) from the discipline "International Marketing" RU: Материалы для контроля знаний (средства диагностики) по дисциплине «Международный маркетинг»Item Методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів за ОКР «Бакалавр» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» для заочної форми, №5418е(Запорізький національний технічний університет, 2014) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Електронна комерція» EN: Methodical recommendations to study and course papers writing on the subject «E-commerce» RU: Приведены методические указания для выполнения контрольных работ по дисциплине «Электронная коммерция»Item Методичні вказівки для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання з тестами для перевірки знань (за вимогами кредитно – модульної системи) та методичне забезпечення модульного контролю знань, №5021(Запорізький національний технічний університет, 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Методичні вказівки для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання з тестами для перевірки знань (за вимогами кредитно – модульної системи) та методичне забезпечення модульного контролю знань EN: Methodical recommendations for laboratory work on discipline «E-commerce» 6.03050701 for students of specialty «Marketing» daily learning with tests to check knowledge (as required by the credit - module system) and methodical providing modular control knowledge. RU: Методические указания для выполнения лабораторных работ по дисциплине «Электронная коммерция» для студентов специальности 6.03050701 «Маркетинг» дневной формы обучения с тестами для проверки знаний (по требованиям кредитно - модульной системы) и методическое обеспечение модульного контроля знанийItem Методичні вказівки для проведення семінарських, практичних зайняття та самостійної роботи з дисципліни «Комерційна логістика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» (освітня програма «Організація торгівлі та комерційна логістика») освітнього ступеня «Бакалавр» усіх форм, №9619e(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведені методичні вказівки для проведення семінарських, практичних зайняття та самостійної роботи з дисципліни «Комерційна логістика» EN: Methodological guidelines for conducting seminars, practical activities and independent work in the discipline "Commercial logistics" are given.Item Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» (Організація торгівлі та комерційна логістика») ОС «Бакалавр» заочної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: Наведені методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Вступ до спеціальності» EN: Methodological instructions for studying the course and performing control tests in the discipline "Introduction to the specialty" are given.Item Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг закупівель» для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво та торгівля» (Організація торгівлі та комерційна логістика»), ОС «Бакалавр» заочної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг закупівель» EN: Methodological instructions for studying the course and performing control tasks in the discipline "Marketing of purchases"Item Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг закупівель» для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (Організація торгівлі та комерційна логістика»), ОС «Бакалавр» заочної форми навчання.(НУ «Запорізька політехніка», 2020) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина МихайловнаRU: Наведені методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг закупівель» EN: Methodical recommendations to study and course papers writing on individual work on discipline «Procurement marketing» RU: Приведены методические рекомендации к изучению курса и выполнению контрольных работ по дисциплине «Маркетинг закупок»