Browsing by Author "Shapovalov, Yurii"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item PR-стратегія промислового підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Irina; Шаповалов, Юрій; Shapovalov, YuriiUK: У статті розглянуто місце Public Relations у комунікаційній політиці промислового підприємства. Відмічено недостатній рівень уваги до цієї складової комунікаційного міксу з боку науковців, які зазвичай більше уваги приділяють рекламі та особистим продажам. Враховано, що PR відносно новий спосіб просування підприємства як на промисловому ринку так і на ринку індивідуальних споживачів, тому не існує єдиного визначення цього поняття, яке б у найбільшій мірі розкривало його сутність. Розглянуто визначення різних науковців та запропоновано авторське визначення. Окреслено задачі та інструменти Public Relations. Наведено класифікацію PR-технологій за двома, найбільш уживаними класифікаційними ознаками. Запропоновано покроковий алгоритм формування PR-стратегії для промислового підприємства. Деталізовано такі заходи в області PR як робота з засобами масової інформації, внутрішній та зовнішній в області PR. EN: The article examines the place of Public Relations in the communication policy of an industrial enterprise. An insufficient level of attention to this component of the communication mix has been noted by academics, who usually pay more attention to advertising and personal selling. Given that PR is a relatively new way of promoting an enterprise both in the industrial market and in the market of individual consumers, therefore there is no single definition of this concept that would reveal its essence to the greatest extent. The definitions of various scientists were considered and the author's definition was proposed. The tasks and tools of Public Relations are outlined. The classification of PR technologies according to the two most used classification features is given. A step-by-step algorithm for forming a PR strategy for an industrial enterprise is proposed. Such activities in the field of PR as work with mass media, internal and external in the field of PR are detailedItem Комунікаційна політика підприємства авіабудівної галузі(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Шаповалов, Юрій Андрійович; Shapovalov, Yurii; Шаповалов, Юрий АндреевичUK: mВ роботі проаналізовано теоретичні засади формування комунікаційної політики промислового підприємства. Проведено аналіз середовища та аналіз комунікаційної політики підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ». Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики АТ «Мотор Січ». The theoretical bases of formation of communication policy of the industrial enterprise are analyzed in the work. The environment and communication policy of the aircraft industry on the example of "Motor Sich" are analyzed. Practical recommendations for improving the communication policy of Motor Sich are established. RU: В работе проанализированы теоретические основы формирования коммуникационной политики промышленного предприятия. Проведен анализ среды и анализ коммуникационной политики предприятия авиастроительной отрасли на примере «Мотор Сич». Разработаны практические рекомендации по совершенствованию коммуникационной политики «Мотор Сич».