Browsing by Author "Shumeliuk, Mariia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегія вдосконалення іміджу підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Шумелюк, Марія Юріївна; Shumeliuk, MariiaUK: Дипломна робота «Стратегія вдосконалення іміджу підприємства» 83 с., 10 рис., 18 табл., 41 джерело. Об’єктом дослідження є процес формування вдосконалення іміджу підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування стратегії вдосконалення іміджу підприємства. Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів формування стратегії вдосконалення іміджу підприємства. Методи дослідження: спостереження і узагальнення, аналіз і синтез, порівняння, структурно-логічний метод, графічний, розрахунково-аналітичний. Зокрема, метод спостереження використаний при дослідження підприємства на практиці, а саме вивчення системи формування іміджу. Висновки щодо фінансового стану на основі комплексу всіх розрахованих фінансових показників, а також загальні висновки були отримані за допомогою методу узагальнення. Результати і їх новизна. Елементом наукової новизни є формування удосконаленої системи управління розвитком іміджу підприємства, що дало змогу зробити висновки щодо зростання ролі іміджу підприємства у загальній системі розвитку підприємства на сучасному етапі. Основні положення роботи. Розглянуто теоретико-методичні основи управління іміджем підприємства, проведено аналіз управління іміджем ТОВ «Термопласт», розроблено стратегію вдосконалення іміджу ТОВ «Термопласт» на ринку. Значущість роботи і висновки. Практичне значення результатів проведенного дослідження полягае у тому, що обґрунтовані теоретичні положення, викладені у роботі, доведенні до рівня рекомендацій, які можуть бути реалізовані на підприємствах різних сфер і галузей. EN: Thesis "strategy for improving the image of the enterprise" 83 P., 10 fig., 18 tables., 41 sources. The object of research is the process of forming and improving the image of an enterprise. The subject of the research is theoretical and practical aspects of forming a strategy for improving the image of an enterprise. The aim of the work is to study the theoretical and practical aspects of forming a strategy for improving the image of an enterprise. Research methods: observation and generalization, analysis and synthesis, comparison, structural and logical method, graphic, calculation and analytical. In particular, the method of observation is used in the study of the enterprise in practice, namely, the study of the image formation system. Conclusions about the financial condition based on a set of all calculated financial indicators, as well as general conclusions, were obtained using the generalization method. Results and their novelty. An element of scientific novelty is the formation of an improved management system for the development of the company's image, which allowed us to draw conclusions about the growing role of the company's image in the overall system of enterprise development at the present stage. Main provisions of the work. The theoretical and methodological foundations of Enterprise image management are considered, the image management of Thermoplast LLC is analyzed, and the strategy for improving the image of Thermoplast LLC in the market is developed. Significance of the work and conclusions. The practical significance of the results of the study lies in the fact that the theoretical provisions set out in the work are justified, bringing them to the level of recommendations that can be implemented at enterprises of various spheres and industries.