Наукові статті кафедри ЕПП
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ЕПП by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 62
Results Per Page
Sort Options
Item Моделювання квазівекторної системи частотно-регульованого електроприводу асинхронного двигуна без давача швидкості(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2008) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Качур, Олександр Сергійович; Kachur, Olexandr S.; Качур, Александр СергеевичUK: Розглянуті принципи регулювання АЕП без зворотного зв’язку за частотою обертання ротора АД та при понижених опорних частотах перемикання силових ключів АІН підтверджено результатами імітаційного моделювання та підготовлено до втілення у практичне використання на серійних АЕП, що випускаються ТОВ НДІ «Перетворювач». EN: The principles of regulation of the AES without feedback on the rotational speed of the rotor of the AD and at reduced reference frequencies of the switching of the AIN power keys are confirmed by the simulation results and prepared for implementation in practical use on the serial AEs produced by the LLC Research Institute "Convertor". RU: Рассмотрены принципы регулирования АЭП без обратной связи по частоте вращения ротора АД и при пониженных опорных частотах переключения силовых ключей АИН подтверждено результатами имитационного моделирования и подготовлено к воплощению в практическое использование на серийных АЭП, выпускаемых ООО НИИ «Преобразователь».Item Синтез цифрового модального регулятора активної складової струму тягового електропривода дизель-поїзда ДЕЛ-02 методом поліноміальних рівнянь(Вісник КДУ ім. М. Остроградського, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Синтезовано регулятор струму тягового електропривода дизель-поїзда ДЕЛ-02 методом поліноміальних рівнянь. EN: The regulator of current of hauling electromechanic drive of diesel-train DEL-02 is synthesized by the method of polinomial equalizations. RU: Синтезирован регулятор тока тягового электропривода дизель-поезда ДЭЛ-02 методом полиномиальных уравнений.Item Синтез керованого задатчика інтенсивності з обмеженням активної складової струму(Запорізький національний технічний університет, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Синтезовано задатчик інтенсивності з обмеженням активної складової струму для використання в транспортних та вантажопідйомних частотно-керованих електроприводах з високими вимогами до якості та параметрів зміни швидкості руху об’єкта керування. EN: The controller of intensity is synthesized with limiting to the active constituent of current for the use in transport and load-lifting frequency-guided electromechanics with rigorisms to quality and parameters of change of rate of movement of management object. RU: Синтезирован задатчик интенсивности с ограничением активной составляющей тока для использования в транспортных и грузоподъемных частотно-управляемых электроприводах с высокими требованиями к качеству и параметрам изменения скорости движения объекта управления.Item Дослідження режиму гальмування дизель-поїзда ДЕЛ-02(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Обговорюються особливості побудови та двозонної роботи квазівекторної системи керування тяговим електроприводом дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням внутрішнього контуру регулювання активної складової струму ланки керований випрямляч-автономний інвертор напруги. EN: Two-region kvazivector control system traction’s electric drive of diesel engines-trains DEL-02, features of construction and works are discussed, wich use of an internal contour of regulation of an active component of a current in a link the operated rectifier-independent the pressure inverter. RU: Обсуждаются особенности построения и двухзонный работы квазивекторнои системы управления тяговым электроприводом дизель-поезда ДЕЛ-02 с использованием внутреннего контура регулирования активной составляющей тока звена управляемый выпрямитель-автономный инвертор напряжения.Item Двозонне квазівекторне регулювання швидкості обертання тягового двигуна дизель-поїзда ДЕЛ-02(Институт электромеханики, энергосбережения и систем управления, Кременчугский государственный университет имени Михаила Остроградского, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Качур, Олександр Сергійович; Kachur, Olexandr S.; Качур, Александр СергеевичUK: Обговорюються особливості побудови та двозонної роботи квазівекторної системи керування тяговим електроприводом дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням внутрішнього контуру регулювання активної складової струму ланки керований випрямляч-автономний інвертор напруги. EN: Two-region kvazivector control system traction’s electric drive of diesel engines-trains DEL-02, features of construction and works are discussed, wich use of an internal contour of regulation of an active component of a current in a link the operated rectifier-independent the pressure inverter. RU: Обсуждаются особенности построения и двухзонной работы квазивектроной системы управления тяговым електроприводом дизель-поезда ДЭЛ-02 с использованием внутреннего контура регулирования активной составляющей тока звена управляемый выпрямитель-автономный инвертор напряжения.Item Порівняльний аналіз регуляторів системи керування струмом тягового частотно-керованого електропривода дизель-поїзда ДЕЛ-02(Одеський національний політехнічний університет, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Наведено результати імітаційного моделювання роботи тягового електроприводу дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням модернізованої системи керування автономним інвертором напруги при керуванні з цифровим модальним регулятором активної складової струму. EN: The results of imitation design working of hauling electromechanic drive of diesel-train DEL-02 are resulted with the use of modernized control system by the autonomous negator of tension at a management with the digital modal regulator of active constituent of current. RU: Приведены результаты имитационного моделирования работы тягового электропривода дизель-поезда ДЭЛ-02 с использованием модернизированной системы управления автономным инвертором напряжения при управлении с цифровым модальным регулятором активной составляющей тока.Item Розробка моделі модернізованого частотно-керованого тягового електроприводу зі змінним алгоритмом керування дизель-потяга ДЕЛ-02(Запорізький національний технічний університет, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Качур, Олександр Сергійович; Kachur, Olexandr S.; Качур, Александр СергеевичUK: Розроблено модель системи асинхронного електропривода дизель-потяга з додатковим внутрішнім зворотнім зв’язком за частотою поля двигуна. EN: The model of system for diesel- locomotive asinhronical drive with additional internal back connection on motor field frequency is elaborated. RU: Разработана модель системы асинхронного електропривода дизель-поезда с дополнительной внутренней обратной связью по частоте поля двигателя.Item Розробка елементів системи керування тяговою передачею дизель-поїзда ДЕЛ-02(Институт электромеханики, энергосбережения и систем управления, Кременчугский государственный университет имени Михаила Остроградского, 2011) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Розроблено регулятори системи керування тяговою передачею дизель-поїзда ДЕЛ-02 методом поліномів. EN: The regulators of control system are worked out by a hauling transmission of diesel-train DEL-02 by the method of polynomials. RU: Разработаны регуляторы системы управления тяговой передачей дизель-поезда ДЭЛ-02 методом полиномов.Item Розробка математичної моделі тяговогого перетворювача частоти дизель-поїзда(Вісник КДУ ім. М. Остроградського, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Розв’язано задачу синтезу математичної моделі тягового перетворювача частоти для дизель-поїзда з тяговою електропередачею змінного струму. Розроблено алгоритм роботи тягового автономного інвертора, записані математичні функції елементів системи, що дозволить в подальшому аналізувати режими роботи тягових перетворювачів автономних локомотивів. EN: Solved problem of synthesis of mathematical models of traction of the frequency converter for diesel-locomotivs with traction transmission ac. Developed the algorithm of work of traction autonomous inverter, recorded mathematical functions of elements of the system, which will further analyze the modes of traction converters autonomous locomotives. RU: Решена задача синтеза математической модели тягового преобразователя частоты для дизель-поезда с тяговой электропередачей переменного тока. Разработан алгоритм работы тягового автономного инвертора, записаны математические функции элементов системы, что позволит в дальнейшем анализировать режимы работы тяговых преобразователей автономных локомотивов.Item Врахування дії пружних зв’язків та частин на роботу тягової електропередачі автономного локомотива(Одеський національний політехнічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Наведено результати синтезу регулятора частоти системи автоматичного керування тяговим інвертором дизель-поїзда ДЕЛ-02 з врахуванням дії пружних зв’язків та частин на основі методу поліномів. EN: Given the results of the synthesis of frequency regulator of the system of automatic control of traction inverter diesel-train DEL-02 with taking into account action of the elastic ties and parts on the basis of the method of polynomials. RU: Приведены результаты синтеза регулятора частоты системы автоматического управления тяговым инвертором дизель-поезда ДЕЛ-02 с учетом действия упругих связей и частей на основе метода полиномов.Item Базові технічні рішення синтезу та побудови перетворювачів частоти для тягових електропередач дизель-поїздів змінного струму(Запорізький національний технічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Кулагіна, К. О.; Kulagina, K. O; Кулагина, К. А.; Калініченко, Н. А.; Kalinichenko, N. A.; Калиниченко, Н. А.UK: Функціональні завдання, які покладено на тягову електропередачу, вимоги стандартів та особливості використання, що пред’являються до її техніко-економічних, екологічних, ергономічних та інших показників (точність, швидкодія, діапазон допустимих змін робочих показників, електромагнітна сумісність з іншими компонентами енергетичних систем, енергозбереження), приводять до необхідності створення систем тягових електропередач, в складі яких, окрім основного системоутворюючого компоненту - електромеханічного перетворювача - повинні бути різноманітні перетворювачі енергії, пристрої контролю, керування, захисту. EN: Functional tasks assigned to traction power transmission, requirements of standards and peculiarities of use for its technical, economic, ecological, ergonomic and other indicators (accuracy, speed, range of permissible changes of performance indicators, electromagnetic compatibility with other components of power systems, energy saving) leads to the need to create traction power systems, in which, in addition to the main system-forming component - the electromechanical converter - must be various energy converters, control, control and protection devices. RU: Функциональные задачи, которые возложены на тяговую электропередачи, требования стандартов и особенности использования, предъявляемым к ее технико-экономических, экологических, эргономических и других показателей (точность, быстродействие, диапазон допустимых изменений рабочих показателей, электромагнитная совместимость с другими компонентами энергетических систем, энергосбережение), приводят к необходимости создания систем тяговых электропередач, в составе которых, кроме основного системообразующего компонента - электромеханического преобразователя - должны быть различные преобразователи энергии, устройства, управления, защиты.Item Використання 4q-s перетворювачів в тягових передачах електропоїздів змінного струму(Запорізький національний технічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Кулагіна, К. О.; Kulagina, K. O; Кулагина, К. А.; Калініченко, Н. А.; Kalinichenko, N. A.; Калиниченко, Н. А.UK: Спроби поліпшити ефективність потужних електроприводів привели, завдяки досягненням у області силової електроніки, до створення складних схем вентильних перетворювачів, у тому числі і до створення систем вентильного електроприводу із змінною структурою вентильної частини. EN: Attempts to improve the efficiency of powerful electric drives led, thanks to advances in power electronics, to the creation of complex circuits of gate transducers, including the creation of systems of valve electric drive with variable structure of the valve part. RU: Попытки улучшить эффективность мощных электроприводов привели, благодаря достижениям в области силовой электроники, к созданию сложных схем вентильных преобразователей, в том числе и к созданию систем вентильного электропривода с переменной структурой вентильной части.Item Дослідження роботи тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 при збуреннях в електричних колах(Запорізький національний технічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Проведено дослідження роботи тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 при появі збурень в електричних колах тягового інвертора. Отримано, що вмикання системи опалення, компресорів і т.п. збурюючі чинники не призводять до значних коливань в колах тягового автономного інвертора напруги чи втрати стійкості. EN: Conducted a study of the traction power of diesel-trains DEL-02 when there are the disturbances in electric circuits of traction inverter. It is obtained that the inclusion of heating systems, compressors, etc. the perturbing factors does not lead to considerable fluctuations in the circuits of traction autonomous inverter voltage or loss of stability. RU: Проведено исследование работы тяговой электропередачи дизель-поезда ДЕЛ-02 при появлении возмущений в электрических цепях тягового инвертора. Получено, что включение системы отопления, компрессоров и т.п. возмущающие факторы не приводят к значительным колебаниям в цепях тягового автономного инвертора напряжения или потери устойчивости.Item Аналіз режимів роботи модернізованої тягової електропередачі автономного локомотива(Институт электромеханики, энергосбережения и систем управления, Кременчугский государственный университет имени Михаила Остроградского, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Андрієнко, Д. С.; Andrienko, D. S.; Андриенко, Д. С.UK: Досліджено роботу тягової електропередачі на основі модернізованої системи автоматичного керування для режимів розгону, усталеного руху та гальмування дизель-поїзда за момента опору, залежного від швидкості руху та обмеженні за коефіцієнтом зчеплення колісної пари з рейками. Проведено математичне моделювання та проаналізовано отримані перехідні процеси. EN: The operation of the traction power transfer on the basis of a modernized system of automatic control mode for acceleration, deceleration and steady motion of diesel trains at the moment of resistance, depending on the speed of movement and restriction on the coefficient of adhesion wheelset with rails. Mathematical modeling and analyze the transients. RU: Исследована работа тяговой электропередачи на основе модернизированной системы автоматического управления для режимов разгона, установившегося движения и торможения дизель-поезда при моменте сопротивления, зависящем от скорости движения и ограничении по коэффициенту сцепления колесной пары с рельсами. Проведено математическое моделирование и проанализированы полученные переходные процессы.Item Баланс потужностей рухомого складу в процесі рекуперації електричної енергії(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Обговорюються особливості побудови балансу потужності автономного моторвагонного рухомого складу для визначення резервів здійснення рекуперації електричної енергії. EN: Discussed are the peculiarities of constructing the balance of power of the autonomous rolling stock to determine the reserves of the implementation of the energy recuperation. RU: Обсуждаются особенности построения баланса мощности автономного моторвагонного подвижного состава для определения резервов осуществления рекуперации электроэнергии.Item Стан та тенденції розробки тягових передач дизельного рухомого складу залізниць(Запорізький національний технічний університет, 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Проведено дослідження використання різних видів тягових передач на дизельному рухомому складі залізниць світу. Проаналізовано особливості роботи тягової електропередачі вітчизняного дизель-поїзда ДЕЛ-02 з асинхронною тяговою електропередачею змінного струму. EN: Conducted a study of the use of different types of traction gear on diesel rolling stock of Railways of the world. The peculiarities of the work of the traction power of the domestic diesel-trains DEL-02 with asynchronous electric traction AC. RU: Проведено исследование использования различных видов тяговых передач на дизельном подвижном составе железных дорог мира. Проанализированы особенности работы тяговой электропередачи отечественного дизель-поезда ДЕЛ-02 с асинхронной тяговой электропередачей переменного тока.Item Определение энергетических резервов автономного моторвагонного подвижного состава для осуществления процесса рекуперации энергии(Алтайскый государственный технический университет им. И. И. Ползунова, 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: У статті розглянуті питання балансу потужностей моторвагонного рухомого соста-ва при різних режимах ведення поїзда. Дано загальний опис моделі визначення енергетичних резервів рухомого складу для оцінки показників здійснення процесу рекуперації енергії. EN: The questions of power balance railcar rolling stock at various modes of doing the train. A general description of the model determining the energy reserves of the rolling stock for assessing the implementation of the process of energy recovery. RU: В статье рассмотрены вопросы баланса мощностей моторвагонного подвижного состава при различных режимах ведения поезда. Дано общее описание модели определения энергетических резервов подвижного состава для оценки показателей осуществления процесса рекуперации энергии.Item Особливості задачі раціонального керування модулем вектора потокозчеплення тягового асинхронного двигуна дизель-поїзда(Запорізький національний технічний університет, 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Проведено дослідження способу задачі раціонального керування модулем вектора потокозчеплення тягового асинхронного двигуна дизель-поїзда. EN: The research of the method of rational control of the module of the vector of the connection of the traction asynchronous diesel train train is carried out. RU: Проведено исследование способа задачи рационального управления модулем вектора потокосцепления тягового асинхронного двигателя дизель-поезда.Item Спосіб апроксимації кривої намагнічування тягового асинхронного двигуна(Запорізький національний технічний університет, 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Проведено дослідження способу апроксимації тягового асинхронного двигуна тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 за допомогою функції Бріллюена. EN: Conducted a study of the method of approximation of asynchronous traction motor traction power transmission diesel-trains DEL-02 using the functions of the Brillouin zone. RU: Проведено исследование способа аппроксимации тягового асинхронного двигателя тяговой электропередачи дизель-поезда ДЕЛ-02 с помощью функции Бриллюэна.Item Определение рационального способа вождения моторвагонного электротранспорта переменного тока по наклонным профилям железнодорожного пути(Казакская академия транспорта и коммуникаций имени М. Тынышпаева, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: У статті розглянуті принципи раціонального способу водіння моторвагонного електротранспорту змінного струму по похилих профілів залізничної колії, які включають в себе можливість використання кінетичної енергії, накопиченої на спусках для руху по наступним підйомів. На підставі запропонованих рекомендацій можлива побудова системи автоводіння моторвагонного електротранспорту для управління рухом по ухилах. EN: The article considers the principles of rational method of driving electric railcar AC on inclined profiles railway, which include the possibility of using the kinetic energy accumulated on the slopes for movement in the following periods. On the basis of the suggested recommendations, it is possible to build subsystem driving electric railcar for traffic control on the basis of specialization. RU: В статье рассмотрены принципы рационального способа вождения моторвагонного электротранспорта переменного тока по наклонным профилям железнодорожного пути, которые включают в себя возможность использования кинетической энергии, накопленной на спусках для движения по следующим подъемам. На основании предложенных рекомендаций возможно построение системы автовождения моторвагонного электротранспорта для управления движением по уклонам.