Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 151
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні рекомендації для семінарських занять з курсу «Філософія» для усіх форм навчання (творчі завдання та вправи)(Запорізький національний технічний університет, 2011) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Вивчення загальноосвітнього курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями і проблемами сучасної світової та вітчизняної філософії, їх історії, з розмаїттям підходів і методологій пізнавальної діяльності. Мета викладання дисципліни полягає у формуванні філософської культури мислення студентів, засвоєнні ними базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології в процесі розв’язання завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності; збагаченні інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх бакалаврів, магістрів. EN: Learning the general course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and problems of the modern world and domestic philosophy, their history, with diversity of approaches and methodologies of cognitive activity. The purpose of teaching philosophy is to build a philosophical of students thinking, is assimilation their basic theoretical knowledge and practical application skills of philosophical methodology in the process of solving problems of social and individual vital functions; enriching the intellectual and creative potential of future bachelors and masters. RU: Изучение общеобразовательного курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными теориями и проблемами современной мировой и отечественной философии, с разнообразными подходами познавательной деятельности. Цель преподавания дисциплины состоит в формировании культуры мышления студентов, освоении ими базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии в процессе решения задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности; обогащении интеллектуально-творческого потенциала будущих специалистов.Item Навчально-методичний комплекс з курсу «Логіка» (для студентів ЗНТУ денної та заочної форми навчання та для самостійної роботи студентів ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2013) Повзло, Олександр Миколайович; Повзло, Александр Николаевич; Povzlo, Oleksandr M.UK: Вивчення студентами вищого навчального закладу курсу “логіка” передбачає засвоєння ними наукових основ правильного логічного мислення, яке виробила й накопичила передова філософська думка протягом майже тритисячного розвитку. Програма курсу “логіка” передбачає послідовне ознайомлення студентів з предметом традиційної логіки як науки, основними принципами та законами правильного мислення, розкриття змісту основних форм логічного мислення – поняття, судження та умовиводу. Протягом курсу студентам надаються тестові та контрольні завдання до самостійного виконання. EN: The study course "Logic" implies the absorption of students scientific bases of correct logical thinking, which has developed and accumulated advanced philosophical thought during the millennial development. Programs of the course "logic" implies consistent to introduce students to the subject of traditional logic as a science, basic principles and laws of correct thinking, disclosing the content of the main forms of logical thinking-concepts, judgments and inferences. Throughout the course, students are given the test and control tasks to solve. RU: Изучение курса «Логика» предполагает усвоение студентами научных основ правильного логического мышления, которые выработала и накопила передовая философская мысль в течение тысячелетнего развития. Программ курса «логика» предполагает последовательное ознакомление студентов с предметом традиционной логики как науки, основными принципами и законами правильного мышления, раскрытия содержания основных форм логического мышления – понятия, суждения и умозаключения. В течение курса студентам даются тестовые и контрольные задания для самостоятельного решения.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістових модулів дисципліни «Філософія»(Запорізький національний технічний університет, 2013) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Arsentjeva, Galyna O.UK: Вивчення курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями й концепціями історії філософії. Метою викладання навчальної дисципліни «Філософія» є формування у студентів фундаментальних знань у галузі філософії та поглиблення їх філософської культури мислення. EN: The course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and concepts andhistory philosophy. The goal of teaching "Philosophy" is to develop the students basic knowledge of philosophy and philosophical culture deepen their thinking. RU: Изучение курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными теориями и концепциями и истории философии. Целью преподавания учебной дисциплины «Философия» является формирование у студентов фундаментальных знаний в области философии и углубление их философской культуры мышления.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів дисципліни «Філософія», що виносяться на самостійну роботу студента (для спец. Е ф-ту)(Запорізький національний технічний університет, 2013) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: Вивчення загальноосвітнього курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями і проблемами сучасної світової та вітчизняної філософії, їх історії, з розмаїттям підходів і методологій пізнавальної діяльності. Мета викладання дисципліни полягає у формуванні філософської культури мислення студентів, засвоєнні ними базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології в процесі розв’язання завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності; збагаченні інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх бакалаврів, магістрів. EN: Learning the general course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and problems of the modern world and domestic philosophy, their history, with diversity of approaches and methodologies of cognitive activity. The purpose of teaching philosophy is to build a philosophical of students thinking, is assimilation their basic theoretical knowledge and practical application skills of philosophical methodology in the process of solving problems of social and individual vital functions; enriching the intellectual and creative potential of future bachelors and masters. RU: Изучение общеобразовательного курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными теориями и проблемами современной мировой и отечественной философии, с разнообразными подходами познавательной деятельности. Цель преподавания дисциплины состоит в формировании культуры мышления студентов, освоении ими базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии в процессе решения задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности; обогащении интеллектуально-творческого потенциала будущих специалистов.Item Методичні рекомендації до планів семінарських занять з курсу «логіка»(для студентів денної та заочної форми навчання ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Повзло, Олександр Миколайович; Повзло, Александр Николаевич; Povzlo, Oleksandr M.UK: У методичних рекомендаціях запропанован опорній конспект лекцій з курсу «Логіка». Вивчення студентами вищого навчального закладу курсу “логіка” передбачає засвоєння ними наукових основ правильного логічного мислення, яке виробила й накопичила передова філософська думка протягом майже тритисячного розвитку. Програма курсу “логіка” передбачає послідовне ознайомлення студентів з предметом традиційної логіки як науки, основними принципами та законами правильного мислення, розкриття змісту основних форм логічного мислення – поняття, судження та умовиводу. EN:The policy tool Dan defensive lecture notes on the course "Logic".The study course "Logic" implies the absorption of students scientific bases of correct logical thinking, which has developed and accumulated advanced philosophical thought during the millennial development. Programs of the course "logic" implies consistent to introduce students to the subject of traditional logic as a science, basic principles and laws of correct thinking, disclosing the content of the main forms of logical thinking-concepts, judgments and inferences. RU: В методическом пособии дан опорный конспект лекций по курсу «Логика». Изучение курса «Логика» предполагает усвоение студентами научных основ правильного логического мышления, которые выработала и накопила передовая философская мысль в течение тысячелетнего развития. Программ курса «логика» предполагает последовательное ознакомление студентов с предметом традиционной логики как науки, основными принципами и законами правильного мышления, раскрытия содержания основных форм логического мышления – понятия, суждения и умозаключения.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістових модулів дисципліни «Психологія»(Запорізький національний технічний університет, 2014) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Arsentjeva, Galyna O.UK: Вивчення курсу «Психологія» передбачає ознайомлення студентів з основнимикатегоріями психології, суттю та закономірностями психічних процесів, функціїями психіки, методами налагоджування оптимальних міжособистісних стосунків та основними методами психологічної діагностики. EN: The course "Psychology" involves to familiarize students with basic categories of psychology, nature and the laws of mental processes, funktsiyiyamy mind, the best adjustment methods of interpersonal relationships and basic methods of psychological diagnosis. RU: Изучение курса «Психология» предусматривает ознакомление студентов с основными категориями психологии, сущностью и закономерностями психических процессов, функциями психики, методами налаживания оптимальных межличностных отношений и основными методами психологической диагностики.Item Методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів з курсу «Соціальна відповідальність», що виносяться на самостійну роботу студента (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ всіх форм навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з курсу «Соціальна відповідальність» (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ ЗНТУ всіх форм навчання)(Запорожский национальный технический университет, 2014) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Методичні рекомендації з підготовки до семінарських занять з курсу «Філософія» (для студентів денної форми навчання всіх спеціальностей ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Головко, Любов Василівна; Головко, Любовь Васильевна; Holovko, Lyubov V.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Девочкина, Наталья Николаевна; Devochkina, Nataliya M.; Коваль, Вікторія Миколаївна; Коваль, Виктория Николаевна; Koval, Viktoriya M.; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Тексти (конспект) лекцій з курсу «Соціальна відповідальність» (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення курсу «Філософія» (для студентів-бакалаврів заочної форми навчання усіх спеціальностей ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2015) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Головко, Любов Василівна; Головко, Любовь Васильевна; Holovko, Lyubov V.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Yemelyanenko, Ye.O.; Повзло, Олександр Миколайович; Повзло, Александр Николаевич; Povzlo, Oleksandr M.; Тарадайко, Сергій Миколайович; Тарадайко, Сергей Николаевич; Taradajko, Sergiy M.UK: Вивчення у в.н.з. курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними ідеями, теоріями та проблемами сучасної світової філософії, із розмаїттям підходів, методологій, теоретичних побудов при їх вирішенні, а також розуміння студентами історичної логіки виникнення, розвитку та трансформації цих підходів, теорій, ідей, проблем. Все це має забезпечити у студентів глибоке засвоєння специфіки філософського осягнення дійсності, сприяти формуванню у них високої світоглядно-методологічної культури мислення, в тому числі у пізнанні сучасних соціальних явищ. EN: Studying in higher education course «Philosophy» implies familiarize students with basic ideas, theories and problems of the modern world philosophy, with a variety of approaches, methodologies, theoretical constructs with their decision, and the students' understanding of the historical logic of emergence, development and transformation of these approaches, theories, ideas, problems. This should provide the students a profound assimilation of the specificity of philosophical understanding of the world, they contribute to the formation of high ideological and methodological culture of thinking, including the knowledge of modern social phenomena. RU: Изучение в вузе курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными идеями, теориями и проблемами современной мировой философии, с разнообразием подходов, методологий, теоретических построений при их решении, а также понимание студентами исторической логики возникновения, развития и трансформации этих подходов, теорий, идей, проблем. Все это должно обеспечить у студентов глубокое усвоение специфики философского постижения действительности, способствовать формированию у них высокой мировоззренчески-методологической культуры мышления, в том числе в познании современных социальных явлений.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів дисципліни «Педагогічна майстерність», що виносяться на самостійну роботу магістрів спеціальностей ФЕУ ЗНТУ(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: Методична розробка містить загальні положення щодо організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Педагогічна майстерність», тематику рефератів / доповідей для студентів денного відділення; тематику контрольних робіт для студентів заочної форми навчання та вказівки до їх підготовки та оформлення. Наведено перелік базової і допоміжної літератури, словник основних термінів та критерії оцінювання знань студентів. EN: Methodical working contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Pedagogical skill» subjects of abstracts / reports; subjects of examinations for students of expernal form of education and guidelines for their preparation and execution. The list of basic and auxiliary literature, glossary and criteria for avaluation of students’ knowlegde are there. RU: Методические рекомендации содержат общие положения по организации самостоятельного изучения дисциплины «Педагогическое мастерство», тематику рефератов/докладов для студентов дневной формы обучения, тематику контрольных работ для студентов заочной формы обучения, указания по их подготовке и оформлению. Приведен перечень основной и вспомогательной литературы, словарь основных терминов и критерии оценивания знаний студентов.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів дисципліни «Педагогічна майстерність» для магістрів спеціальностей ФЕУ заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Педагогічна майстерність», тематику контрольних робіт для студентів заочної форми навчання та вказівки до їх підготовки та оформлення. Наведено перелік базової і допоміжної літератури, словник основних термінів та критерії оцінювання знань студентів. EN: Methodical development contains general provisions on mastering the discipline " Pedagogical skills " subject tests for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature, glossary and criteria for assessment of student learning RU: Методическая разработка содержит общие положения освоения дисциплины «Педагогическое мастерство», тематико-контрольных работ для студентов заочной формы обучения и руководство по их подготовке и оформлению. Приведен перечень основной и вспомогательной литературы, словарь основных терминов и критерии основных знаний студентов.Item Тексти (конспект) лекцій з дисципліни «Педагогічна майстерність» для магістрів спеціальностей ФЕУ ЗНТУ всіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2017) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: Процеси гуманітаризації освіти сфокусовані на постаті педагога, від якого вимагається високий рівень педагогічної майстерності. Його головними ознаками є здатність до психологічної саморегуляції, безперервного розвитку власного творчого потенціалу та володіння педагогічною культурою. Метою курсу «Педагогічна майстерність» є формування компетентності студентів-магістрів в галузі організації педагогічної, дослідної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації. EN: The processes of humanitarization of education are focused on the figure of teacher from whom the high level of pedagogical skills is required. His main features is an ability for psychological self-regulation, continuous development of own creative potential and possessing a pedagogical culture. The aim of course «Pedagogical skills» is a forming of competence of master's students in the branch of organization of a pedagogical, research, organizational, management activity taking into account the requirements of her participants in self-realization. RU: Процесс гуманитаризации образования сфокусирован на личности педагога, от которого требуется высокий уровень педагогического мастерства. Главными признаками которого есть способность к психологической саморегуляции и беспрерывному развитию собственного творческого потенциала, овладение педагогической культурой. Целью курса «Педагогическое мастерство» есть формирование компетентности студентов магистров в области организации педагогической, исследовательской, управленческой деятельности с учётом потребности его участников в самореализации.Item Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Інтелектуальна безпека» для бакалаврів денної форми навчання за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: Збільшення уваги до питання інтелектуальної безпеки в сучасному світі пояснюється зростаючою роллю інтелектуальної праці та необхідністю захисту інтелектуального потенціалу, у тому числі інтелектуального розвитку людини. Дисципліна «Інтелектуальна безпека» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. EN: The increase of attention to the question of intellectual safety in the modern world is explained by the growing role of intellectual labour and the necessity of defence of intellectual potential, including intellectual development of man. Discipline «Intellectual safety» is included in the cycle of disciplines of general preparation, that provide forming of cognitive, social, healthsaving, general cultural competenses of bachelors of marketing specialists. Discipline will assist to development of thinking flexibility, aspiration of students to permanent professional improvement, personal growth and self-realization. RU: Внимание к вопросам интеллектуальной безопасности в современном мире поясняется возрастающей ролью интеллектуального труда и необходимостью защиты интеллектуального потенциала, в том числе интеллектуального развития человека. Дисциплина «Интеллектуальная безопасность» входит в цикл дисциплин общей подготовки, которые обеспечивают формирование познавательной, социальной, здоровьесберегающей, общекультурной компетенции бакалавров маркетологов. Дисциплина способствует развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному самосовершенствованию, личностному росту и самореализации.Item Навчальні вправи та завдання з курсу «Соціальна відповідальність»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения ОлеговнаUK: Наведені методичні рекомендації містять короткий зміст семінарських занять, практичні завдання та вправи, творчі завдання, теми рефератів з дисципліни «Соціальна відповідальність» EN: The given methodical recommendations contain the brief contents of seminars, practical tasks and exercises, creative tasks, themes of abstracts on discipline «Social responsibility» RU: Приведенные методические рекомендации содержат краткое содержание семинарских занятий, практические задания и упражнения, творческие задания, темы рефератов по дисциплине «Социальная ответственность»Item Методичні рекомендації для студентів заочного відділення з дисципліни «Філософія»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Наведені методичні рекомендації містять короткий зміст семінарських занять, завдання та вправи, творчі завдання, теми рефератів з дисципліни, питання до іспиту з дисципліни«Філософія». EN: The given methodical recommendations contain the brief contents of seminars, tasks and exercises, creative tasks, themes of abstracts on discipline, questions to an examination on a discipline "Philosophy". RU: Приведенные методические рекомендации содержат краткое содержание семинарских занятий, задания и упражнения, творческие задания, темы рефератов по дисциплине, вопросы к экзамену по дисциплине «Философия».Item Робоча програма навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітньою програмою (спеціалізація) підприємницька діяльність, спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітньої програмою: корекційна освіта спеціальності 016 спеціальна освіта(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» (з підготовки магістрів за спеціальністю 071 "Облік та оподаткування", освітня програма "Облік і аудит")(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга ВалериевнаUK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.