05. Об'єкти інтелектуальної власності
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 05. Об'єкти інтелектуальної власності by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 60
Results Per Page
Sort Options
Item Цифровий пристрій з оптоелектронним блоком(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2005) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення: цифровий пристрій на основі гибридної оптоелектронної ІС на міропотужних оптронах EN: A constructive-technological solution is proposed: a digital device based on hybrid optoelectronic IC on micropower optocouplers RU: Предложено конструктивно-технологическое решение: цифровое устройство на основе гибридной оптоэлектронной ИС на миромощных оптронахItem Спосіб вирощування з розплаву бездіслокаційних монокристалів кремнію(Укрпатент, 2007) Таланін, Віталій Ігорович; Таланін, Ігор Євгенович; Сирота, Анатолій Васильович; Talanin Vitaliy I.; Talanin, Igor E.; Sirota, Anatolij V.; Таланин, Виталий Игоревич; Таланин, Игорь Евгеньевич; Сирота, Анатолий ВасильевичUK: Винахід відноситься до галузі металургії високоякісних бездислокаційних монокристалів кремнію, що являються основним матеріалом для виготовлення елементної бази сучасної електронної промисловості. В основу винаходу поставлено завдання розробки способу який дозволяє керувати дефектною структурою бездислокаційних монокристалів кремнію, зокрема подавляти утворення вакансійних мікропор та міжвузловиних діслокаційних петель, які критичним чином впливають на якість вихідних монокристалів та структур на їх основі. EN: The invention relates to the field of metallurgy of high-quality silicon single-crystalline single crystals, which are the main material for the manufacture of the elemental base of modern electronic industry. The object of the invention is to develop a method that allows you to control the defective structure of silicon single-crystal single crystals, in particular to suppress the formation of vacant micropores and inter-node dislocation loops, which critically affect the quality of the original single crystals and structures based on them. RU: Изобретение относится к области металлургии высококачественных бездислокационных монокристаллов кремния, являются основным материалом для изготовления элементной базы современной электронной промышленности. В основу изобретения поставлена задача разработки способа который позволяет управлять дефектной структурой бездислокационных монокристаллов кремния, в частности подавлять образование вакансионных микропор и междоузлия дислокацийних петель, которые критическим образом влияют на качество исходных монокристаллов и структур на их основе.Item Оптоелектронна інтегральна схема для цифрових автоматів(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2010) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення: оптоелектронна ІС (на міропотужних оптронах) з можливістю нарощювання склійок управляючих і/або операційних цифрових автоматів EN: A constructive-technological solution is proposed: an optoelectronic IC (based on power-efficient optocouplers) with the possibility of increasing the gluing of control and /or operational digital automatons RU: Предложено конструктивно-технологическое решение: оптоелектронна ИС (на миромощных оптронах) с возможностью наращивания склеек управляющих и/ или операционных цифровых автоматовItem Пристрій для регулювання швидкості електродвигуна змінного струму(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Качур, Олександр Сергійович; Качур, Александр Сергеевич; Kachur, Olexandr S.; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання розробки пристрою регулювання швидкості електродвигуна змінного струму, з використанням однофазного датчика струму, та з використанням цифрових сигналів керування. Вирішення цього завдання досягається тим, що датчик струму встановлюється в коло постійного струму між інвертором та керованим випрямлячем, а вихідний його сигнал подається на цифровий пристрій обрахунку, що являє собою мікропроцесорний пристрій, в якому здійснюється початковий обрахунок коефіцієнтів регуляторів струму для будь-якого двигуна, встановленого до системи, та генерація цифрового сигналу завдання до регуляторів струму. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically - to frequency-controlled ac drives. In the basis of the invention, the task is to develop a device for adjusting the speed of an electric motor, using a single-phase current sensor, and using digital control signals. The solution of this problem is achieved by the fact that the current sensor is installed in the DC range between the inverter and the controller rectifier, and its output signal is fed to a digital calculating device, which is a microprocessor device in which the initial calculation of the coefficients of the current regulators for any engine is performed, installed in the system, and the generation of the digital signal of the task to the current regulators. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача разработки устройства регулирования скорости электродвигателя переменного тока, с использованием однофазного датчика тока, и с использованием цифровых сигналов управления. Решение этой задачи достигается тем, что датчик тока устанавливается в круг постоянного тока между инвертором и управляемым выпрямителем, а выходной его сигнал подается на цифровое устройство расчета, что представляет собой микропроцессорное устройство, в котором осуществляется начальный расчет коэффициентов регуляторов тока для любого двигателя, установленного в систему, и генерация цифрового сигнала задания к регуляторам тока.Item Пристрій для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2011) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Качур, Олександр Сергійович; Качур, Александр Сергеевич; Kachur, Olexandr S.; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується тягових частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання створення пристрою для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка. Вирішення цього завдання досягається тим, що створено пристрій для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка, що містить послідовно з’єднані задатчик ривка, на вхід якого подається відповідне завдання на швидкість руху об’єкта, задатчик прискорення та задатчик швидкості, причому на вході задатчика ривка встановлено компаратор, до негативних входів якого підключено виходи зворотних зв’язків задатчика прискорення та задатчика швидкості, до позитивного входу якого підключено блок, що перетворює завдання на частоту струму двигуна у відповідне значення швидкості електроприводу, на виході задатчика швидкості встановлено задатчик частоти з обмеженням активної складової струму двигуна, який складається з пропорційної ланки, що перетворює сформоване задатчиком швидкості завдання на швидкість електроприводу, вихід якої приєднано до позитивного входу першого компаратора, вихід якого приєднано до першого входу блоку обмеження струму, до другого входу якого приєднано вихід другого компаратора, на перший вхід якого подається сигнал активного струму від системи, а на другий вхід якого подається завдання на активний струм системи, вихід блоку обмеження струму приєднано до входу інтегруючої ланки, вихід якої приєднано до негативного входу першого компаратора. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically refers to traction frequency controlled electric actuators. In the basis of the invention, the task is to create a device for forming a curve for changing the frequency of a frequency-controlled electric drive with a limitation of the active component of the current and the jerk. The solution to this problem is achieved by creating a device for forming a curve for changing the frequency of a frequency-controlled electric drive with a limitation of the active component of the current and a jerk containing a series of connected jumper set-up, the input of which gives the corresponding task on the speed of the object, the setter acceleration and velocity transmitter, and at the input of the pickup gauge the comparator is installed, to the negative inputs of which the outputs of the feedback links of the accelerator and the speed controller are connected, to the positive in which unit is connected to a unit that converts the task to the engine current frequency at the corresponding value of the speed of the electric motor, at the output of the speed selector, a frequency selector with a limitation of the active component of the motor is established, which consists of a proportional link, which converts the speed of the electric drive generated by the speed dial of the drive, the output of which connected to the positive input of the first comparator, the output of which is connected to the first input of the blocking current block, to the second input is connected the output of the second comparator and at first input a signal from the current active system and a second input a job to active system current, output current limiting unit connected to the input of integrating units, which output is connected to the negative input of first comparator. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается тяговых частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для формирования кривой изменения частоты тока частотно-управляемого электропривода с ограничением активной составляющей тока и рывка. Решение этой задачи достигается тем, что создано устройство для формирования кривой изменения частоты тока частотно-управляемого электропривода с ограничением активной составляющей тока и рывка, содержащий последовательно соединенные задатчик рывка, на вход которого подается соответствующее задание на скорость движения объекта, задатчик ускорения и задатчик скорости, причем на входе задатчика рывка установлено компаратора, к негативным входов которого подключены выходы обратных связей задатчика ускорения и задатчика скорости, к положительному в оду которому подключен блок, превращает задание на частоту тока двигателя в соответствующее значение скорости электропривода, на выходе задатчика скорости установлен задатчик частоты с ограничением активной составляющей тока двигателя, который состоит из пропорциональной звена, превращает сформировано задатчиком скорости задания на скорость электропривода, выход которой присоединен к положительному входу первого компаратора, выход которого присоединен к первому входу блока ограничения тока, ко второму входу которого подключен выход второго компарато а на первый вход которого подается сигнал активного тока от системы, а на второй вход которого подается задание на активный ток системы, выход блока ограничения тока присоединен к входу интегрирующего звена, выход которой присоединен к негативному входа первого компаратора.Item Комп’ютерна програма «Система розрахунку параметрів подвійного регулятора струму»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Комп’ютерна програма «Система розрахунку параметрів подвійного регулятора струму» призначена для автоматизації процесу розрахунку параметрів подвійного регулятора струму при синтезі системи управління асинхронною тяговою електропередачею для автономних локомотивів. The computer program "The system of calculation of parameters of the double regulator of current" is intended to automate the process of calculating the parameters of the dual current controller in the synthesis of control system asynchronous traction power for autonomous locomotives. Компьютерная программа «Система расчета параметров двойного регулятора тока» предназначена для автоматизации процесса расчета параметров двойного регулятора тока при синтезе системы управления асинхронной тяговой электропередачи для автономных локомотивов.Item Пристрій аварійного керування тяговою частотно-керованою передачею змінного струму автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Відомий пристрій для реалізації способу управління баштовим краном в аварійній ситуації , встановленому на основі, що включає пульт керування краном, розташований в кабіні крана і з'єднаний електрично з виконавчими елементами керування приводом принаймні одного механізму крана, засоби безпеки - задатчик з електричним входом і виходом, аварійний датчик, з'єднаний з задатчиком, кнопку включення електроживлення приводу механізму крана, сполучену з приводом і джерелом живлення, постачений додатковим пультом керування краном, розташованим з можливістю його фіксації на ходової частини крана в легкодоступному з основи крана місці, при цьому додатковий пульт електрично з'єднаний з основним пультом управління через вихід задатчика і пов'язаний електрично додатковим зворотним зв'язком з основним пультом управління, при цьому додатковий пульт виконаний з ключем-маркою і додатковим вимикачем, який встановлений між додатковим пультом управління і другим додатковим виходом задатчика і пов'язаний з ними, привід механізму крана електрично з'єднаний з додатковим пультом керування краном, а ключ-марка змінний і встановлений в додатковому пульті з можливістю його взаємодії з додатковим вимикачем. EN: A known device for implementing a method for controlling a tower crane in an emergency installed on the basis of a crane control panel is located in the cockpit and connected electrically to the actuators of actuator control with at least one crane mechanism, safety means - an actuator with an electric the input and output, the emergency sensor, connected to the dial, the button to turn on the power supply actuator crane, connected to the drive and a power supply, supplied with an additional control panel crane, located with the possibility of fixing it to the running gear of the crane in an easily accessible place from the base of the crane, with the additional console electrically connected to the main control panel through the output of the dial, and is connected electrically to the additional feedback with the main control panel, with the additional remote control executed with a key-brand and an additional switch, which is installed between the additional control panel and the second additional output of the set-point and associated with them, the drive mechanism of the crane is electrically connected to the additional control panel the crane, and the key-brand is variable and installed in the additional remote control with the ability to interact with the additional switch. RU: Известно устройство для реализации способа управления башенным краном в аварийной ситуации, установленном на основе, включая пульт управления краном, расположенный в кабине крана и соединен электрически с исполнительными элементами управления приводом по крайней мере одного механизма крана, средства безопасности - задатчик с электрическим входом и выходом, аварийный датчик, соединенный с задатчиком, кнопку включения электропитания привода механизма крана, соединенную с приводом и источником питания, снабжен дополнительным пультом управления краном, расположенным с возможностью его фиксации на ходовой части крана в легкодоступном из основы крана месте, при этом дополнительный пульт электрически соединен с основным пультом управления через выход задатчика и связан электрически дополнительным обратной связью с основным пультом управления, при этом дополнительный пульт выполнен с ключом маркой и дополнительным выключателем, который установлен между дополнительным пультом управления и вторым дополнительным выходом задатчика и связанный с ними, привод механизма крана электрически соединен с дополнительным пультом управления краном, а ключ марка переменный и установлен в дополнительном пульте с возможностью его взаимодействия с дополнительным выключателем.Item Комп’ютерна програма «Програма для проектування пристрою аварійного керування для систем автоматичного ведення електрорухомого складу залізниць з тяговими електропередачами змінного струму»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Комп’ютерна програма «Програма для проектування пристрою аварійного керування для систем автоматичного ведення електрорухомого складу залізниць з тяговими електропередачами змінного струму» призначена для автоматизації процесу розрахунку параметрів подвійного регулятора струму при синтезі системи управління асинхронною тяговою електропередачею для автономних локомотивів. EN: The computer program "Program for calculating the coefficients of the emergency control device for the automatic control of the electric power train of railways with traction power alternatives" is intended to automate the process of calculating the parameters of the double current controller in the synthesis of the control system asynchronous traction power transmission for autonomous locomotives. RU: Компьютерная программа «Программа для расчета коэффициентов устройства аварийного управления для систем автоматического ведения электроподвижного состава железных дорог с тяговыми электропередачи переменного тока» предназначена для автоматизации процесса расчета параметров двойного регулятора тока при синтезе системы управления асинхронной тяговой электропередачи для автономных локомотивов.Item Спосіб регулювання струму навантаження трифазного перетворювача для частотно-керованих електроприводів змінного струму(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання створення пристрою для регулювання і обмеження активної складової вхідного струму трифазного автономного інвертора напруги частотно-керованого електроприводу змінного струму. Вирішення цього завдання досягається тим, що спосіб регулювання активної складової вхідного струму трифазного автономного інвертора напруги для частотно-керованих електроприводів змінного струму. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically - to frequency-controlled ac drives. The object of the invention is to create a device for regulating and limiting the active component of the input current of a three-phase autonomous inverter voltage of a frequency controlled electric ac ac. The solution to this problem is achieved by the fact that the method of regulating the active component of the input current of a three-phase autonomous voltage inverter for frequency controlled electric ac drives. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для регулирования и ограничения активной составляющей входного тока трехфазного автономного инвертора напряжения частотно-управляемого электропривода переменного тока. Решение этой задачи достигается тем, что способ регулирования активной составляющей входного тока трехфазного автономного инвертора напряжения для частотно-управляемых электроприводов переменного тока.Item Частотно-керований пристрій змінного струму для живлення тягового електродвигуна автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Тягова частотно-керована передача змінного струму автономного локомотива, що містить автономний інвертор напруги, вихід якого підключено до статорних обмоток електродвигуна, а на вході якого встановлено фільтр, який підключено до виходу випрямляча, вхід якого підключено до живлячої мережі, інтегруючу ланку, вихід якої підключено до регулятора струму, вхід якого підключено до датчика струму, який відрізняється тим, що вхід інтегруючої ланки підключено до виходу регулятора частоти струму статорної обмотки електродвигуна, вхід якого підключено до виходу третього компаратора, на додатній вхід якого потрапляє сигнал з виходу мікропроцесорної системи завдання рухом поїзда, а до від’ємного входу якого підключено вихід блоку розрахунку фактичної частоти струму статорної обмоти електродвигуна, на входи якого потрапляють сигнали з датчика струму та датчика напруги. EN: Traction frequency controlled ac power transmission of an autonomous locomotive containing an autonomous voltage inverter, the output of which is connected to the stator windings of the electric motor, and the input of which is a filter connected to the output of the rectifier, the input of which is connected to the feeding network, the integrating link, the output of which is connected to the current controller, the input of which is connected to the current sensor, which is characterized in that the input of the integrating link is connected to the output of the frequency controller of the stator winding of the electric motor, the input of which is It is obnoxious to the output of the third comparator, the positive input of which enters the signal from the output of the microprocessor system, the task of the train, and the negative input is connected to the output of the unit for calculating the actual frequency of the stator winding of the electric motor, the inputs of which receive signals from the current sensor and voltage sensor. RU: Тяговая частотно-управляемая передача переменного тока автономного локомотива, содержащий автономный инвертор напряжения, выход которого подключен к статорных обмоток электродвигателя, а на входе которого установлен фильтр, подключенный к выходу выпрямителя, вход которого подключен к питающей сети, интегрирующее звено, выход которой принадлежит к регулятору тока, вход которого подключен к датчику тока, отличающийся тем, что вход интегрирующего звена подключен к выходу регулятора частоты тока статорной обмотки электродвигателя, вход которого пидк Лючены к выходу третьего компаратора, на положительный вход которого попадает сигнал с выхода микропроцессорной системы задача движением поезда, а к отрицательному входу которого подключены выход блока расчета фактической частоты тока статорной обмотать электродвигателя, на входы которого попадают сигналы с датчика тока и датчика напряжения.Item Комп’ютерна програма «Програма для проектування регулятора частоти вихідного струму для автоматичної системи керування автономного інвертора напруги»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Комп’ютерна програма «Програма для проектування регулятора частоти вихідного струму для автоматичної системи керування автономного інвертора напруги» призначена для автоматизації процесу розрахунку параметрів подвійного регулятора струму при синтезі системи управління асинхронною тяговою електропередачею для автономних локомотивів. EN: The computer program "Program for proekting the coefficients of the frequency regulator of the output current for the automatic control system of the autonomous voltage inverter" is intended to automate the process of calculating the parameters of the dual current controller in the synthesis of the control system asynchronous traction power transmission for autonomous locomotives. RU: Компьютерная программа «Программа для проектирования регулятора частоты выходного тока для автоматической системы управления автономного инвертора напряжения» предназначена для автоматизации процесса расчета параметров двойного регулятора тока при синтезе системы управления асинхронной тяговой электропередачи для автономных локомотивов.Item Комп’ютерна програма «Розрахунок параметрів та побудова алгоритмів роботи системи керування модулем вектора потокозчеплення тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Комп’ютерна програма «Розрахунок параметрів та побудова алгоритмів роботи системи керування модулем вектора потокозчеплення тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту» призначена для автоматизації процесу розрахунку системи керування модулем вектора потокозчеплення тягових асинхронних двигунів при синтезі системи управління асинхронною тяговою електропередачею для моторвагонних поїздів. EN: The computer program "Calculation of parameters and construction of algorithms of the control system of the vector of the flow-vector of the traction asynchronous motors of motor-vehicle electric transport" is intended for automation of the process of calculating the control system by the module of the vector of the traction asynchronous motors' flow connection during the synthesis of the control system of asynchronous traction power transmission for motorcar trains. RU: Компьютерная программа «Расчет параметров и построение алгоритмов работы системы управления модулем вектора потокосцепления тяговых асинхронных двигателей моторвагонного электротранспорта» предназначена для автоматизации процесса расчета системы управления модулем вектора потокосцепления тяговых асинхронных двигателей при синтезе системы управления асинхронной тяговой электропередачи для моторвагонных поездов.Item Спосіб керування рекуперацією енергії для тягових електропередач змінного струму моторвагонних автономних поїздів(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму автономного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу керування рекуперацією енергії для тягових електропередач змінного струму моторвагонних автономних поїздів з можливістю самонавчання або стороннього навчання системи керування на основі нейронних мереж або інших алгоритмів навчання, а також застосування способу при оптимальному співвідношенні повної енергії та швидкості рухомого складу. Введення системи керування з можливістю самонавчання або стороннього навчання на основі нейронних мереж або інших алгоритмів навчання, а також застосування способу при оптимальному співвідношенні повної енергії та швидкості рухомого складу дозволяє здійснювати рекуперацію енергії згідно оптимальних режимів руху поїзда на основі навчання на даній ділянці системи керування шляхом ведення поїзду досвідченим машиністом або на основі розрахункових карт руху. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically - for frequency controlled power transmissions of alternating current of an autonomous rolling stock of railways. The object of the invention is to create a method for controlling energy recovery for traction power transmissions of alternating current motor-powered autonomous trains with the possibility of self-study or third-party training of a control system based on neural networks or other learning algorithms, as well as the application of the method at an optimal ratio of total energy and rolling stock speed. The introduction of a control system with the possibility of self-study or third-party training on the basis of neural networks or other learning algorithms, as well as the application of the method at an optimal ratio of total energy and rolling stock velocity, allows the recovery of energy in accordance with optimal modes of train movement based on training in this area of the control system by conducting train by an experienced driver or on the basis of payment cards. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока автономного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа управления рекуперацией энергии для тяговых электропередач переменного тока моторвагонных автономных поездов с возможностью самообучения или стороннего обучения системы управления на основе нейронных сетей или других алгоритмов обучения, а также применение способа при оптимальном соотношении полной энергии и скорости подвижного состава. Введение системы управления с возможностью самообучения или стороннего обучения на основе нейронных сетей или других алгоритмов обучения, а также применение способа при оптимальном соотношении полной энергии и скорости подвижного состава позволяет осуществлять рекуперацию энергии согласно оптимальных режимов движения поезда на основе обучения на данном участке системы управления путем ведения поезда опытным машинистом или на основе расчетных карт движения.Item Комп’ютерна програма «Розрахунок параметрів та побудова алгоритмів роботи системи керування процесом відбору потужності для тягових електропередач змінного струму моторвагонного електротранспорту»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Комп’ютерна програма «Розрахунок параметрів та побудова алгоритмів роботи системи керування процесом відбору потужності для тягових електропередач змінного струму моторвагонного електротранспорту» призначена для автоматизації процесу розрахунку системи керування відбором потужності при синтезі системи управління асинхронною тяговою електропередачею для моторвагонних поїздів. EN: The computer program "Calculation of parameters and construction of algorithms of operation of the control system of the power take-over process for traction power transmissions of alternating current of motor-car electric vehicles" is intended for automation of the process of calculation of the control system of power selection during the synthesis of the control system of asynchronous traction power transmission for motorcar trains. RU: Компьютерная программа «Расчет параметров и построение алгоритмов работы системы управления процессом отбора мощности для тяговых электропередач переменного тока моторвагонного электротранспорта» предназначена для автоматизации процесса расчета системы управления отбором мощности при синтезе системы управления асинхронной тяговой электропередачи для моторвагонных поездов.Item Комп’ютерна програма «Система керування рекуперацією енергії моторвагонного електротранспорту»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Комп’ютерна програма «Система керування рекуперацією енергії моторвагонного електротранспорту» призначена для автоматизації процесу розрахунку системи керування регенерацією при синтезі системи управління асинхронною тяговою електропередачею для моторвагонних поїздів. EN: The computer program "The system of control of energy recovery of motor-vehicle electric vehicles" is intended to automate the process of calculating the regeneration control system in the synthesis of the control system for asynchronous traction power transmission for motor-car trains. RU: Компьютерная программа «Система управления рекуперацией энергии моторвагонного электротранспорта» предназначена для автоматизации процесса расчета системы управления регенерацией при синтезе системы управления асинхронной тяговой электропередачи для моторвагонных поездов.Item Спосіб керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму моторвагонного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту з можливістю керування потоком на основі параметрів руху моторвагонного електротранспорту та параметрів карт профілю залізничного шляху для кожного маршруту руху. Врахування в процесі керування потоком ротора тягового асинхронного двигуна параметрів руху моторвагонного електротранспорту та параметрів карт профілю залізничного шляху для кожного маршруту руху дозволяє оптимізувати витрати первинного енергоносія при русі моторвагонного електротранспорту та точно досягати заданих значень швидкостей руху. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically refers to frequency-controlled electric power transmissions of an alternating current of a motor-car rolling stock of railways. The object of the invention is to provide a method for controlling the rotor flow of traction asynchronous motors of motor-vehicle electric vehicles with the ability to control flow based on the parameters of the motor-vehicle electric transport and parameters of the profile maps of the railway path for each route. The consideration in the process of controlling the rotor flow of the traction asynchronous motor of the parameters of the motor-vehicle electric transport and parameters of the profile of the railroad route for each route of the route allows to optimize the expenses of the primary energy carrier during the movement of the motor-car electric vehicle and accurately achieve the given values of speed of motion. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока моторвагонного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа управления потоком ротора тяговых асинхронных двигателей моторвагонного электротранспорта с возможностью управления потоком на основе параметров движения моторвагонного электротранспорта и параметров карт профиля железнодорожного пути для каждого маршрута движения. Учет в процессе управления потоком ротора тягового асинхронного двигателя параметров движения моторвагонного электротранспорта и параметров карт профиля железнодорожного пути для каждого маршрута движения позволяет оптимизировать затраты первичного энергоносителя при движении моторвагонного электротранспорта и точно достигать заданных значений скоростей движения.Item Комп’ютерна програма «Програма для розрахунку параметрів тягової асинхронної машини з урахуванням насичення магнітних кіл»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Комп’ютерна програма «Програма для розрахунку параметрів тягової асинхронної машини з урахуванням насичення магнітних кіл» призначена для автоматизації процесу розрахунку режимів роботи тягових асинхронних машин в режимах насичення та недонасичення. EN: The computer program "Program for calculating the parameters of a traction asynchronous machine, taking into account the saturation of magnetic circles" is intended for automation of the process of calculating the modes of traction asynchronous machines in the modes of saturation and undersaturation. RU: Компьютерная программа «Программа для расчета параметров тяговой асинхронной машины с учетом насыщения магнитных цепей» предназначена для автоматизации процесса расчета режимов работы тяговых асинхронных машин в режимах насыщения и недонасичення.Item Комп’ютерна програма «Система керування завантаженням головної енергетичної установки автономного електротехнічного комплексу»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Комп’ютерна програма «Система керування завантаженням головної енергетичної установки автономного електротехнічного комплексу» призначена для автоматизації процесу керування режимами роботи головної енергетичної установки рухомих електротехнічних комплексів. EN: The computer program "Load Management System of the main power installation of the autonomous electrical engineering complex" is intended for automation of the process of controlling the operating modes of the main power installation of mobile electrical systems. RU: Компьютерная программа «Система управления загрузкой главной энергетической установки автономного электротехнического комплекса» предназначена для автоматизации процесса управления режимами работы главной энергетической установки подвижных электротехнических комплексов.Item Комп’ютерна програма «Розрахунок параметрів та побудова алгоритмів роботи мікропроцесорної системи релейного захисту закритого розподільчого пристрою 0,4-10 кВ»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Чернецький, Богдан Сергійович; Chernetsky, Bogdan S.; Чернецкий, Богдан Сергеевич; Ткаченко, Дмитро Михайлович; Tkachenko, Dmitry M.; Ткаченко, Дмитрий Михайлович; Ніценко, Володимир Вікторович; Nitsenko, Vladimir V.; Ниценко, Владимир ВикторовичUK: Комп’ютерна програма «Розрахунок параметрів та побудова алгоритмів роботи мікропроцесорної системи релейного захисту закритого розподільчого пристрою 0,4-10 кВ» призначена для автоматизації процесу розрахунку системи релейного захисту закеритих розподільчих пристроїв 0,4-10 кВ. EN: The computer program "Calculation of parameters and construction of algorithms of microprocessor system of relay protection of the closed switchgear 0,4-10 kV" is intended for automation of the process of calculation of the relay protection system for zerkidnyh devices 0,4-10 kV. RU: Компьютерная программа «Расчет параметров и построение алгоритмов работы микропроцессорной системы релейной защиты закрытого распределительного устройства 0,4-10 кВ» предназначена для автоматизации процесса расчета системы релейной защиты закеритих распределительных устройств 0,4-10 кВ.Item Комп’ютерна програма «Програма для проектування системи керування рухом автономного електротехнічного комплексу»(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Комп’ютерна програма «Програма для проектування системи керування рухом автономного електротехнічного комплексу» призначена для автоматизації процесу проектування системи керування рухом автономних електротехнічних комплексів. EN: The computer program "Program for designing the control system of the autonomous electrical engineering system" is intended for automation of the design process of the control system for the movement of autonomous electrical engineering complexes. RU: Компьютерная программа «Программа для проектирования системы управления движением автономного электротехнического комплекса» предназначена для автоматизации процесса проектирования системы управления движением автономных электротехнических комплексов.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »