Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 310
Results Per Page
Sort Options
Item Державна політика зайнятості, як фактор успішного працевлаштування випускника вищого навчального(Національний університет «Запорізька політехніка», 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: У статті окреслено основні напрями державної політики України у забезпеченні працевлаштування випускників вищих навчальних закладів. Визначено основні положення законів, указів та інших законодавчих актів у сфері зайнятості молодих фахівців. Проаналізовано роль державних і недержавних установ у працевлаштуванні молоді. EN: Зроблено висновок про реальний вплив державної політики на працевлаштування студентів-випускників The article outlines the main directions of the state policy of Ukraine in ensuring the employment of graduates of higher educational institutions. The main provisions of laws, decrees and other legislative acts in the field of employment of young professionals have been determined. The role of state and non-state institutions in youth employment is analyzed. A conclusion was made about the real influence of state policy on the employment of graduate studentsItem Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання, №5009(Запорізький національний технічний університет, 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання EN: Lecture on discipline «E-commerce» for students of specialty 6.03050701 «Marketing» daily learning. RU: Конспект лекций по дисциплине «Электронная коммерция» для студентов специальности 6.03050701 «Маркетинг» дневной формы обученияItem Методичні вказівки для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання з тестами для перевірки знань (за вимогами кредитно – модульної системи) та методичне забезпечення модульного контролю знань, №5021(Запорізький національний технічний університет, 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Методичні вказівки для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання з тестами для перевірки знань (за вимогами кредитно – модульної системи) та методичне забезпечення модульного контролю знань EN: Methodical recommendations for laboratory work on discipline «E-commerce» 6.03050701 for students of specialty «Marketing» daily learning with tests to check knowledge (as required by the credit - module system) and methodical providing modular control knowledge. RU: Методические указания для выполнения лабораторных работ по дисциплине «Электронная коммерция» для студентов специальности 6.03050701 «Маркетинг» дневной формы обучения с тестами для проверки знаний (по требованиям кредитно - модульной системы) и методическое обеспечение модульного контроля знанийItem Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача(Національний університет «Запорізька політехніка», 2014) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: В статті надано визначення та зазначено основні компоненти поняття «товар класу люкс». Охарактеризовано параметри які визначають поведінку споживача у розрізі цінових та нецінових факторів. Розглянуто сучасні моделі поведінки споживача, які можуть бути застосовані для розробки більш цілеспрямованого маркетингового впливу на споживача ринку товарів розкоші. Виявлено та структуровані рушійні сили, які визначають споживчу поведінку на зазначеному ринку EN: The statistics define the main components of the concept of “luxury goods”. The parameters that determine the behavior of the employee in the context of price and non-price factors are characterized. Current models of consumer behavior are examined that can be used to develop a more targeted marketing influx into the consumer luxury goods market. The structured disruptive forces that lead to stable behavior in the designated market have been identifiedItem Методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів за ОКР «Бакалавр» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» для заочної форми, №5418е(Запорізький національний технічний університет, 2014) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Електронна комерція» EN: Methodical recommendations to study and course papers writing on the subject «E-commerce» RU: Приведены методические указания для выполнения контрольных работ по дисциплине «Электронная коммерция»Item Посередники у мережі Інтернет(Національний університет «Запорізька політехніка», 2015) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: У статті проаналізовано види та цілі діяльності посередників у мережі Інтернет. Відмічено, що незважаючи на досить довгий строк існування електронної комерції в Україні, даній проблематиці не приділено належної уваги з боку науковців. Відсутність єдиного підходу до класифікації мережевих посередників призводить до відсутності механізмів управління їх діяльністю. Запропоновано класифікувати Інтернет-посередників за основними сферами їх діяльності. Окреслено тенденцію розвитку посередництва через аналіз мотивів, що спонукають до використання послуг посередників всіма учасниками електронного ринку. EN: The article analyzes the types and goals of activities of intermediaries on the Internet. It was noted that despite the rather long existence of e-commerce in Ukraine, this problem has not been given due attention by scientists. The lack of a unified approach to the classification of network intermediaries leads to the absence of mechanisms for managing their activities. It is proposed to classify Internet intermediaries according to the main areas of their activity. The development trend of intermediation is outlined through the analysis of the motives prompting the use of intermediation services by all participants of the electronic market.Item Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної та заочної форми навчання, №5680е(Запорізький національний технічний університет, 2015) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical recommendations and instructions on individual work on discipline « Marketing of industrial enterprises» RU: Приведены методические рекомендации и указания к выполнению самостоятельной работы по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКР «Бакалавр» денної форми навчання, №5681е(Запорізький національний технічний університет, 2015) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Marketing of industrial enterprises» RU: Приведенные методические рекомендации и указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Логістичний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведено плани семінарських та практичних занять, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Shows plans for seminars and workshops, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены планы семинарских и практических занятий, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Товарна інноваційна політика” для студентів спеціальності 075 “Маркетинг” заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Козицька, Галина Валентинівна; Kozytska, Galyna V.; Козицкая, Галина ВалентиновнаUK: Наведені методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Товарна інноваційна політика”. EN: Methodical instructions are given for performing tests in the discipline “Product innovation policy”. RU: Приведены методические указания к выполнению контрольных работ по дисциплине “Товарная инновационная политика”.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведено плани семінарських та практичних занять, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Shows plans for seminars and workshops, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены планы семинарских и практических занятий, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведено плани семінарських та практичних занять, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Shows plans for seminars and workshops, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены планы семинарских и практических занятий, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Методичні вказівки до виконання індивідуальної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо виконання індивідуального розрахункового завдання по плануванню рекламної діяльності підприємства та вибору рекламної стратегії. EN: Methodical reference for implementation of calculating individual work of enterprise advertising planning and choosing advertising strategy. RU: Приведены методические рекомендации для выполнения индивидуального расчетного задания по планированию рекламной деятельности предприятия и выбора рекламной стратегии.Item Освітньо-професійна програма «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Лифар, Владислава Віталіївна; Соколова, Юлія Олександрівна; Козицька, Галина Валентинівна; Письменний, Олександр Анатолійович; Lyfar, Vladyslava V.; Sokolova, Yuliya O.; Kozytska, Galyna V.; Pysmennyi, Oleksandr A.; Лыфарь, Владислава Витальевна; Соколова, Юлия Александровна; Козицкая, Галина Валентиновна; Письменный, Александр АнатольевичUK: Наведено галузь використання, основні терміни та їх визначення, послідовність дисциплін освітньої програми, перелік компетентностей, результати навчання, форми атестації, перелік нормативних документів. EN: The field of use, the main terms and their definitions, the sequence of disciplines of the educational program, the list of competencies, the results of training, the forms of attestation, the list of normative documents are given. RU: Приведены область применения, основные термины и их определения, последовательность дисциплин образовательной программы, перечень компетенций, результаты обучения, формы аттестации, перечень нормативных документов.Item Методичні вказівки до семінарських та практичних занять з дисципліни “Товарна інноваційна політика” для студентів спеціальності 075 “Маркетинг” денної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Козицька, Галина Валентинівна; Kozytska, Galyna V.; Козицкая, Галина ВалентиновнаUK: Наведені методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни “Товарна інноваційна політика”. EN: Methodical instructions for conducting seminars and workshops on the discipline “Product innovation policy” are given. RU: Приведены методические указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине “Товарная инновационная политика”.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Товарна інноваційна політика” для студентів спеціальності 075 “Маркетинг” всіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Козицька, Галина Валентинівна; Kozytska, Galyna V.; Козицкая, Галина ВалентиновнаUK: Наведені методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Товарна інноваційна політика”. EN: Methodical instructions for independent work in the discipline “Product innovation policy” are given. RU: Приведены методические указания к самостоятельной работе по дисциплине “Товарная инновационная политика”.Item Методичні вказівки з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Методичні вказівки з дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведено плани семінарських та практичних занять, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Shows plans for seminars and workshops, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены планы семинарских и практических занятий, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств» здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр», №6282е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Павлішина, Ніна Михайлівна; Письменний, Олександр Анатолійович; Pavlishyna, Nina M.; Pysmennyi, Oleksandr A.; Павлишина, Нина Михайловна; Письменный, Александр Анатольевич; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств» EN: Methodical recommendations and instructions on individual work on discipline «Commercial activities of intermediary companies» RU: Приведены методические рекомендации и указания к выполнению самостоятельной работы по дисциплине «Коммерческая деятельность посреднических предприятий»