Факультет бізнес-технологій та економіки
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет бізнес-технологій та економіки by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 235
Results Per Page
Sort Options
Item Державна політика зайнятості, як фактор успішного працевлаштування випускника вищого навчального(Національний університет «Запорізька політехніка», 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: У статті окреслено основні напрями державної політики України у забезпеченні працевлаштування випускників вищих навчальних закладів. Визначено основні положення законів, указів та інших законодавчих актів у сфері зайнятості молодих фахівців. Проаналізовано роль державних і недержавних установ у працевлаштуванні молоді. EN: Зроблено висновок про реальний вплив державної політики на працевлаштування студентів-випускників The article outlines the main directions of the state policy of Ukraine in ensuring the employment of graduates of higher educational institutions. The main provisions of laws, decrees and other legislative acts in the field of employment of young professionals have been determined. The role of state and non-state institutions in youth employment is analyzed. A conclusion was made about the real influence of state policy on the employment of graduate studentsItem Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання, №5009(Запорізький національний технічний університет, 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання EN: Lecture on discipline «E-commerce» for students of specialty 6.03050701 «Marketing» daily learning. RU: Конспект лекций по дисциплине «Электронная коммерция» для студентов специальности 6.03050701 «Маркетинг» дневной формы обученияItem Методичні вказівки для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання з тестами для перевірки знань (за вимогами кредитно – модульної системи) та методичне забезпечення модульного контролю знань, №5021(Запорізький національний технічний університет, 2013) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Методичні вказівки для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання з тестами для перевірки знань (за вимогами кредитно – модульної системи) та методичне забезпечення модульного контролю знань EN: Methodical recommendations for laboratory work on discipline «E-commerce» 6.03050701 for students of specialty «Marketing» daily learning with tests to check knowledge (as required by the credit - module system) and methodical providing modular control knowledge. RU: Методические указания для выполнения лабораторных работ по дисциплине «Электронная коммерция» для студентов специальности 6.03050701 «Маркетинг» дневной формы обучения с тестами для проверки знаний (по требованиям кредитно - модульной системы) и методическое обеспечение модульного контроля знанийItem Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача(Національний університет «Запорізька політехніка», 2014) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: В статті надано визначення та зазначено основні компоненти поняття «товар класу люкс». Охарактеризовано параметри які визначають поведінку споживача у розрізі цінових та нецінових факторів. Розглянуто сучасні моделі поведінки споживача, які можуть бути застосовані для розробки більш цілеспрямованого маркетингового впливу на споживача ринку товарів розкоші. Виявлено та структуровані рушійні сили, які визначають споживчу поведінку на зазначеному ринку EN: The statistics define the main components of the concept of “luxury goods”. The parameters that determine the behavior of the employee in the context of price and non-price factors are characterized. Current models of consumer behavior are examined that can be used to develop a more targeted marketing influx into the consumer luxury goods market. The structured disruptive forces that lead to stable behavior in the designated market have been identifiedItem Методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для студентів за ОКР «Бакалавр» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» для заочної форми, №5418е(Запорізький національний технічний університет, 2014) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні вказівки для виконання контрольних робіт з дисципліни «Електронна комерція» EN: Methodical recommendations to study and course papers writing on the subject «E-commerce» RU: Приведены методические указания для выполнения контрольных работ по дисциплине «Электронная коммерция»Item Посередники у мережі Інтернет(Національний університет «Запорізька політехніка», 2015) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: У статті проаналізовано види та цілі діяльності посередників у мережі Інтернет. Відмічено, що незважаючи на досить довгий строк існування електронної комерції в Україні, даній проблематиці не приділено належної уваги з боку науковців. Відсутність єдиного підходу до класифікації мережевих посередників призводить до відсутності механізмів управління їх діяльністю. Запропоновано класифікувати Інтернет-посередників за основними сферами їх діяльності. Окреслено тенденцію розвитку посередництва через аналіз мотивів, що спонукають до використання послуг посередників всіма учасниками електронного ринку. EN: The article analyzes the types and goals of activities of intermediaries on the Internet. It was noted that despite the rather long existence of e-commerce in Ukraine, this problem has not been given due attention by scientists. The lack of a unified approach to the classification of network intermediaries leads to the absence of mechanisms for managing their activities. It is proposed to classify Internet intermediaries according to the main areas of their activity. The development trend of intermediation is outlined through the analysis of the motives prompting the use of intermediation services by all participants of the electronic market.Item Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної та заочної форми навчання, №5680е(Запорізький національний технічний університет, 2015) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical recommendations and instructions on individual work on discipline « Marketing of industrial enterprises» RU: Приведены методические рекомендации и указания к выполнению самостоятельной работы по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКР «Бакалавр» денної форми навчання, №5681е(Запорізький національний технічний університет, 2015) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Marketing of industrial enterprises» RU: Приведенные методические рекомендации и указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств» здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр», №6282е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Павлішина, Ніна Михайлівна; Письменний, Олександр Анатолійович; Pavlishyna, Nina M.; Pysmennyi, Oleksandr A.; Павлишина, Нина Михайловна; Письменный, Александр Анатольевич; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств» EN: Methodical recommendations and instructions on individual work on discipline «Commercial activities of intermediary companies» RU: Приведены методические рекомендации и указания к выполнению самостоятельной работы по дисциплине «Коммерческая деятельность посреднических предприятий»Item Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» усіх форм навчання, №6277е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical recommendations for implementation of student work on discipline «Marketing of industrial enterprises» RU: Приведены методические рекомендации к выполнению курсовой работы по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» денної форми навчання, №6279е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Павлішина, Ніна Михайлівна; Письменний, Олександр Анатолійович; Pavlishyna, Nina M.; Pysmennyi, Oleksandr A.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава Витальевна; Письменный, Александр АнатольевичUK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств» EN: Methodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Commercial activities of intermediary companies» RU: Приведены методические рекомендации и указания к поведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Коммерческая деятельность посреднических предприятий»Item Методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» заочної форми навчання, №6283е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical recommendations to study and course papers writing on individual work on discipline «Marketing of industrial enterprises» RU: Приведены методические рекомендации к изучению курса и выполнению контрольных работ по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»Item Методичні вказівки до семінарських та практичних занять з дисципліни “Біржова справа” для студентів спеціальності 075 “Маркетинг” денної форми навчання, №5579е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Козицька, Галина Валентинівна; Kozytska, Galyna V.; Козицкая, Галина ВалентиновнаUK: Наведені методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни “Біржова справа”. EN: Methodical instructions for conducting seminars and workshops on the discipline “Exchange Business” are given. RU: Приведены методические указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине “Биржевое дело”.Item Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Біржова справа” для студентів спеціальності 075 “Маркетинг” заочної форми навчання, №5573е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Козицька, Галина Валентинівна; Kozytska, Galyna V.; Козицкая, Галина ВалентиновнаUK: Наведені методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Біржова справа”. EN: Methodical instructions for independent work in the discipline “Exchange Business” are given. RU: Приведены методические указания к самостоятельной работе по дисциплине “Биржевое дело”.Item Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з дисципліни «Страхування» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» всіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з дисципліни «Страхування» EN: Methodical recommendations for implementation of student work on discipline «Insurance» RU: Приведенные методические рекомендации к выполнению самостоятельной работы по дисциплине «Страхование»Item Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр», №6278е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведено методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» EN: Methodical reference for making the course paper on the discipline «Strategic Marketing» RU: Приведены методические рекомендации для выполнения курсовой работы по дисциплине «Стратегический маркетинг»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Медіапланування» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр», №6334е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Страхування» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної форми навчання, №6281е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Павлішина, Ніна Михайлівна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Pavlishyna, Nina M.; Kochnova, Iryna V.; Павлишина, Нина Михайловна; Кочнова, Ирина Валентиновна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Страхування» EN: Methodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Insurance» RU: Приведенные методические указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Страхование»Item Оцінка соціально-економічного потенціалу промислового регіону на прикладі Запорізького регіону(2017) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Безверха, Вероніка Олегівна; Bezverkha, V.O.UK: У статті наведено підходи до визначення сутності категорії соціально-економічного потенціалу регіону. Визначено сутність та методики оцінки соціально-економічного потенціалу регіону. Оцінено соціально-економічний потенціал регіонів України та Запорізького регіону. Надано рекомендації щодо покращення рівня розвитку економічного та соціального потенціалу регіонів країни EN: The article presents approaches to determining the essence of the category of socio-economic potential of the region. The essence and methods of assessing the socio-economic potential of the region are defined. The socio-economic potential of the regions of Ukraine and the Zaporizhia region was assessed. Recommendations are provided for improving the level of development of the economic and social potential of the country's regionsItem Розвиток та оцінка впровадження маркетингового менеджменту на вітчизняних промислових підприємствах(Національний університет «Запорізька політехніка», 2017) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: У статті наведено різні підходи до визначення сутності категорії «маркетинговий менеджмент». Визначено реальний стан впровадження маркетингового менеджменту на вітчизняних промислових підприємствах. Виявлено основні причини, що сприяли низькому рівню реалізації його принципів в господарську діяльність. Запропоновано систему оцінки ефективності впровадження та реалізації маркетингового менеджменту у розрізі окремих аспектів його практичної реалізації, що відображає багатовекторність маркетингової діяльності промислових підприємств. EN: The article suggests different approaches to defining the essence of the category “marketing management”. It is noted that there is a real need to promote marketing management in domestic industrial enterprises. The main reasons for the low level of implementation of these principles in government activity have been revealed. A system has been proposed for assessing the effectiveness of the implementation and implementation of marketing management in terms of other aspects of its practical implementation, which reflects the richness of the marketing activities of industrial enterprises.