Кафедра деталей машин і підйомно-транспортних механізмів (Кафедра ДМ і ПТМ)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра деталей машин і підйомно-транспортних механізмів (Кафедра ДМ і ПТМ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 59
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование экспериментальных характеристик привода промышленного транспорта(Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, 2014) Волков, Григорій Петрович; Volkov, Grigorii P.; Волков, Григорий Петрович; Камель, Георгій Іванович; Kamel, Georgij I.; Камель, Георгий Иванович; Івченко, Петро Сергійович; Ivchenko, Petro S.; Ивченко, Петр Сергеевич; Невойса, Ярослав Андрійович; Nevojsa, Jaroslav. A.; Невойса, Ярослав АндреевичUK: Авторами дана кількісна оцінка навантаження основних вузлів приводу роторного живильника високого тиску. Як показник було обрано крутний момент і моменти тертя в приводі живильника. Відзначено, що позапланові зупинки приводу живильника і його нестабільна робота пов'язані з різким зростанням моменту тертя і зносом робочих поверхонь ротора, що призводить до його просідання. В роботі наводяться рекомендації щодо оптимізації режиму роботи живильника і правильному співвідношенню навантажень в елементах його приводу. EN: The authors gave a quantitative estimate of the load on the main components of the high pressure rotary feeder drive. As an indicator were selected torque and friction moments in the drive of the feeder. It is noted that unplanned stopping of the feeder drive and its unstable operation are associated with a sharp increase in friction torque and wear of the working surfaces of the rotor, leading to its subsidence. The work provides recommendations for optimizing the mode of operation of the feeder and the correct ratio of loads in the elements of its drive. RU: Авторами дана количественная оценка нагрузки основных узлов привода роторного питателя высокого давления. В качестве показателя были выбраны крутящий момент и моменты трения в приводе питателя. Отмечено, что внеплановые остановки привода питателя и его нестабильная работа связаны с резким ростом момента трения и износом рабочих поверхностей ротора, приводящим к его просадке. В работе приводятся рекомендации по оптимизации режима работы питателя и правильному соотношению нагрузок в элементах его привода.Item Раціональний вибір параметрів та схем гарячої деформації при отриманні порошкових титанових матеріалів різного експлуатаційного призначення(Запорізький національний технічний університет, 2015) Носенко, Михайло Іванович; Nosenko, Mukhaylo I.; Носенко, Михаил ИвановичUK: У статті наведено результати досліджень, узагальнення і оптимізації параметрів термомеханічних режимів, обґрунтування вибору способу гарячого штампування пористих заготовок порошкового титану (в закритому штампі та із елементами витікання), а також аналіз впливу схеми напружено-здеформованого стану при отриманні матеріалів і виробів різного призначення із потребуємими рівнем щільності, структурою та механічними властивостями, котрі визначаються умовами експлуатації EN: The article presents the results of research, synthesis and optimization of parameters of the thermomechanical regimes rationale for the selection method of hot forming porous preforms powdered titanium (in the closed die, and with elements of expiration), and an analysis of the impact of the scheme of the stress-strain state in the preparation of materials and products for various purposes with the required level of density, structure and mechanical properties, which are determined by operating conditions RU: В статье приведены результаты исследований, обобщения и оптимизации параметров термомеханических режимов, обоснование выбора способа горячей штамповки пористых заготовок порошкового титана (в закрытом штампе и с элементами истечения), а также анализ влияния схемы напряженно-деформированного состояния при получении материалов и изделий различного назначения с требуемыми уровнем плотности, структурой и механическими свойствами, которые определяются условиями эксплуатацииItem Электрошлаковая наплавка порошковым электродом валков горячей прокатки(Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, 2015) Волков, Григорій Петрович; Volkov, Grigorii P.; Волков, Григорий Петрович; Камель, Георгій Іванович; Kamel, Georgij I.; Камель, Георгий Иванович; Макаренко, Петро Петрович; Makarenko, Petro P.; Макаренко, Петр Петрович; Бейчук, Евген Романович; Bejchuk, Evgen R.; Бейчук, Евгений РомановичUK: У статті автори на основі аналізу причин пошкодження валків прокатного стану пропонують відновлювати їх робочі поверхні шляхом електрошлакової наплавки та використання нових легуючих сплавів. Це дозволить від 2 до 3 разів збільшити ресурс роботи валків, скоротити простої обладнання та водночас підвищивши якість прокатки. EN: In the article, the authors, based on an analysis of the causes of damage to the rollers of the rolling mill, suggest restoring their working surfaces by electroslag surfacing and using new alloyed steels. This will allow from 2 to 3 times to increase the service life of the rolls, reduce equipment downtime and at the same time improve the quality of rolling. RU: В статье авторы на основе анализа причин повреждения вальцев прокатного стана предлагают востанавливать их рабочие поверхности путем електрошлаковой наплавки и использования нових легированных сталей. Это позволит от 2 до 3 раз увеличить ресурс работы валков, снизить простои оборудования и одновременно повысить качество прокатки.Item Курсове проектування металоконструкцій(ТОВ «Видавництво «Кругозір», 2016) Мартовицький, Леонід Максимович; Martovitsky, Leonid M.; Мартовицкий, Леонид Максимович; Глушко, Василь Іванович; Glushko, Vasiliy I.; Глушко, Василий ИвановичUK: В навчальному посібнику викладені основні положення проектних та перевірних розрахунків різних типів несучих металоконструкцій сучасних вантажо-підйомних машин. Наведені методичні вказівки до виконання курсового проекту з прикладами проектування основних металоконструкцій, які максимально наближені до професійних проектів без втрати навчального значення для студентів. Посібник може бути корисним для студентів, а також інженерно-технічних працівників та конструкторів, що займаються проектуванням металоконструкцій підйомно-транспортних машин. EN: The textbook outlines the main provisions of the design and checking calculations of the various types of carrying metal structures of modern lifting machines. The methodical guidelines for the implementation of the course project with examples of design of the main metal constructions, which are as close as possible to professional projects without losing the educational value for students, are given. The manual may be useful for students, as well as engineering and technical workers and designers involved in the design of metal structures of lifting and transport vehicles. RU: В учебном пособии изложены основные положения проектных и поверочных расчетов различных типов несущих металлоконструкций современных грузопассажирских подъемных машин. Приведенные методические указания к выполнению курсового проекта с примерами проектирования основных металлоконструкций, которые максимально приближены к профессиональным проектов без потери учебного значение для студентов. Пособие может быть полезным для студентов, а также инженерно-технических работников и конструкторов, занимающихся проектированием металлоконструкций подъемно-транспортных машин.Item Моделирование процесса нагрева плоских стеклопластиков радиационными методами облучения(Запорізький національний технічний університет, 2016) Задоя, Наталя Олександрівна; Zadoya, Natalya О.; Задоя, Наталья АлександровнаUK: У статті запропонована модель, яка дозволяє проаналізувати процес нагріву плоского склопластику КТ-11-ТОА з використанням енергії прискорених електронів. Встановлено, що модель полегшує вибір оптимальної температури і прискорює проведення експериментів EN: The article proposed a model that allows you to analyze the process of heating flat fiberglass KT-11-TOA using the energy of accelerated electrons. It is established that the model facilitates the selection of the optimal temperature and speeds up the experiments. RU: В статье предложена модель, которая позволяет проанализировать процесс нагрева плоского стеклопластика КТ-11-ТОА с использованием энергии ускоренных электронов. Установлено, что модель облегчает выбор оптимальной температуры и ускоряет проведение экспериментовItem Особливості формування структури порошкового титану в процесі гарячої деформації(Запорізький національний технічний університет, 2016) Носенко, Михайло Іванович; Nosenko, Mukhaylo I.; Носенко, Михаил ИвановичUK: У статті наведено результати досліджень особливостей розподілу локальних деформацій, ущільнення та характеру формування структури порошкового титану по об’єму пористої заготовки в процесі гарячої деформації (при закритому штампуванні та із елементами витікання). Виявлено вплив схеми напружено-здеформованого стану та створення додаткових локальних зон деформації на формування заданої здеформованої однорідної, рівноущільненої структури металу по об’єму заготовки, що забезпечує отримання широкого класу порошкових титанових матеріалів і виробів при визначених властивостях деталей різного експлуатаційного призначення EN: The article presents the results of studies of the distribution of local strain, compression and character formation of the structure of titanium powder by volume of the porous preform in the process of hot deformation (with a closed and stamped with the expiration of the elements). The effect of the scheme of the stress-strain state and the creation of additional local deformation zones in the formation of a given deformed homogeneous well compacted metal structure in terms of harvesting, which provides a broad class of powdered titanium materials and products in certain properties of the details of various operational purposes RU: В статье приведены результаты исследований особенностей распределения локальных деформаций, уплотнения и характера формирования структуры порошкового титана по объему пористой заготовки в процессе горячей деформации (при закрытой штамповке и с элементами истечения). Выявлено влияние схемы напряженно-деформированного состояния и создания дополнительных локальных зон деформации на формирование заданной деформированной однородной, равноуплотненной структуры металла по объему заготовки, что обеспечивает получение широкого класса порошковых титановых материалов и изделий при определенных свойствах деталей различного эксплуатационного назначенияItem Исследование трубопроводного гидротранспорта для транспортировки древесной щепы в варочный котел.(Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, 2017) Волков, Григорій Петрович; Volkov, Grigorii P.; Волков, Григорий Петрович; Камель, Георгій Іванович; Kamel, Georgij I.; Камель, Георгий Иванович; Гасило, Юрій Андрійович; Gasilo, Urij A.; Гасило, Юрий Андреевич; Косарев, Євген Олегович; Kosarev, Evgenii О.; Косарев, Евгений Олегович; Котляров, Микола Сергійович; Kotljarov, Mykola S.; Котляров, Николай СергеевичUK: У статті автори на базі аналізу роботи сучасних технологічних виробництв в галузі виробництва целюлози проводять оцінку транспортні операції по переміщенню тріски деровини. Даются рекомендації по оптимізації транспортних операцій в гідросистемі. EN: In the article, the authors, based on an analysis of the causes of damage to the rollers of the rolling mill, suggest restoring their working surfaces by electroslag surfacing and using new alloyed steels. This will allow from 2 to 3 times to increase the service life of the rolls, reduce equipment downtime and at the same time improve the quality of rolling. RU: В статье авторы на основе анализа работы современных технологий производств в целюльозной промышленности оценивают транспортные операции по перемещению древесной щепы. Даются рекомендации по оптимизации транспортных операций в гидросистеме.Item Розширення функціональності промислових роботів(Запорізький національний технічний університет, 2017) Мартовицький, Леонід Максимович; Martovitsky, Leonid M.; Мартовицкий, Леонид Максимович; Сочава, Анатолій Іванович; Sochava, Anatoliy I.; Сочава, Анатолий Иванович; Глушко, Василь Іванович; Glushko, Vasiliy I.; Глушко, Василий Иванович; Шаніна, Зоя Михайлівна; Shanina, Zoja M.; Шанина, Зоя Михайловна; Клименко, Ганна Вікторівна; Klimenko, Anna V.; Клименко, Анна Викторовна; Фролов, Роман Олександрович; Frolov, Roman O.; Фролов, Роман АлександровичUK: Функціональні можливості наявних та нових промислових роботів можна розширити за рахунок заміни старої системи керування із «жорсткою» логікою – сучасною, на базі мікроконтролерів, а також додаванням до маніпуляційної системи інших технологічних можливостей: виміру ваги та температури об’єкта маніпулювання, підвищення точності позиціювання та жорсткості маніпуляційної системи конструкційними методами, розширення рухомості за принципом «безопорності» робота. EN: The functionality of existing and new industrial robots can be expanded by replacing the old control system with «hard» logic-modern, based on microcontrollers, and adding to the manipulation system other technological capabilities: measuring the weight and temperature of the manipulation object, increasing the accuracy of positioning and rigidity of manipulation systems by constructive methods, expansion of mobility by the principle of «robustness» of the robot. RU: Функциональные возможности существующих и новых промышленных роботов можно расширить за счет замены старой системы управления с «жесткой» логикой – современной, на базе микроконтроллеров, а также добавлением в манипуляционную систему других технологических возможностей: измерения веса и температуры объекта манипулирования, повышение точности позиционирования и жесткости манипуляционной системы конструкционными методами, расширение подвижности по принципу «безопорности» робота.Item Дослідження болтових з`єднань металоконструкцій вантажопідйомних кранів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Трошин, Максим Юрійович; Troshyn, Maksym Y.; Трошин, Максим ЮрьевичUK: У проекті вирішені такі задачі: познайомилися з болтовими з’єднаннями в металоконструкції, з їх хімічним складом та механічними характеристиками. Аналізували аварії пов’язані з руйнуванням опп. Знайдено оптимальні варінти по конструктивній міцності болтів. EN: The project solves the following tasks: met with bolted joints in metal structures, with their chemical composition and mechanical characteristics. Аnalyzed crashes related to the destruction of op. Optimal variations on the structural strength of the bolts are found. RU: В проекте решены следующие задачи: познакомились с болтовыми соединениями в металлоконструкции, с их химическим составом и механическими характеристиками. Анализировали аварии связаны с разрушением опп. Найдены оптимальные варианты по конструктивной прочности болтов.Item Дослідження методів стабілізації руху швидкохідних мостових кранів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Малкін, Андрій Євгенійович; Malkin, Andrii E.; Малкин, Андрей ЕвгеньевичUK: На прямолінійність траєкторії руху мостових кранів впливає точність підкранової колії та точність роботи ходових коліс, що супроводжується коливанням його центру відносно ідеально прямої траєкторії. Все це призводить до виникнення відчутних бокових сил, що діють на колеса збоку підкранових рейок. Бокові сили викликають знос коліс, особливо, на кінцеві балки. Однією з головних причин перекосів кранів є неточність встановлення ходових коліс крана, а саме наявність перекосів та развалів коліс. EN: The straightness of the trajectory of the bridge cranes affects the precision of the crane track and the accuracy of the running wheels, which is accompanied by the fluctuation of its center relative to the ideal straight trajectory. All this leads to the emergence of tangible lateral forces acting on the wheels on the side of the crane rails. Side forces cause wear of the wheels, especially on the end beams. One of the main reasons for the faults of the cranes is the inaccuracy of the installation of the crane running wheels, namely the presence of skew and collapse of the wheels. RU: На прямолинейность траектории движения мостовых кранов влияет точность подкранового пути и точность работы ходовых колес сопровождается колебанием его центра относительно идеально прямой траектории. Все это приводит к возникновению ощутимых боковых сил, действующих на колеса со стороны подкрановых рельсов. Боковые силы вызывают износ колес, особенно на концевые балки. Одной из главных причин перекосов кранов является неточность установки ходовых колес крана, а именно наличие перекосов и развала колес.Item Особливості проектування спеціальних мостових кранів, що складаються з двох напівмостів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Подоліанчук, Сергій Борисович; Podolianchuk, Serhii B.; Подолянчук, Сергей БорисовичUK: В роботі розглянуті сучасні методи адитивного виробництва та області їх застосування. Виявлені основні труднощі, що виникають при проектуванні спеціальних мостів, що складаються з двох напівмостів. Отримано основні параметри та процес раціонального проектування коробчастого мостового крану. EN: In the work аdvanced methods of additive manufacturing and area of its application was studied. The main difficulties encountered in the design of special bridges, consisting of two half-wings are revealed. The basic parameters and the process of rational design of a box-type bridge crane are obtained. RU: В работе рассмотрены современные методы аддитивного производства и области их применения. Выявлены основные трудности, возникающие при проектировании специальных мостов, состоящие из двух полумостов. Получены основные параметры и процесс рационального проектирования коробчатого мостового крана.Item Робоча програма навчальної дисципліни "Ліфти та підйомники"(Запорізький національний технічний університет, 2018) Мартовицький, Леонід Максимович; Martovitsky, Leonid M.; Мартовицкий, Леонид МаксимовичUK: Наведена робоча програма навчальної дисципліни "Ліфти та підйомники" для студентів спеціальності 133 Галузеве машинобудування - освітня програма "Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання" EN: The presented working program of the educational discipline "Elevators and elevators" for students of the specialty 133 Sectoral engineering - educational program "Lifting-transport, road, building, reclamation machines and equipment" RU: Приведенная рабочая программа учебной дисциплины " Лифты и подъемники " для студентов специальности 133 Отраслевое машиностроение - образовательная программа "Подъемно-транспортные, дорожные, строительные, мелиоративные машины и оборудование"Item Аналіз та дослідження конструктивної варіативності кранів мостового типу(Запорізький національний технічний університет, 2018) Петрик, Катерина Сергіївна; Petryk, Kateryna S.; Петрик, Екатерина СергеевнаUK: В роботі розглянуті різні типи металоконструкцій крані мостового типу. Провели розрахунок металоконструкцій. Було проведенно порівняння розрахованих металоконструкцій. Знайдено економічно вігідний варіант металоконструкції. EN: Various types of metalwork cranes of the bridge type are considered in this work. Conducted calculation of metal structures. A comparison was made between designed metal structures. An economically viable version of metal construction is found. RU: В работе рассмотрены различные типы металлоконструкций кранов мостового типа. Провели расчет металлоконструкций. Было проведение сравнения рассчитанных металлоконструкций. Найдено экономически вигидний вариант металлоконструкции.Item Діагностика механізму пересування козлового крана(Запорізький національний технічний університет, 2018) Єсін, Сергій Юрійович; Yesin, Serhii U.; Есин, Сергей ЮрьевичUK: В результаті роботи по дослідженню механізму пересування козлового крана. 1. Проведено розрахунок козлового крана та його елементів 2. Проведено розрахунки металоконструкції крану. 3. Проведений аналіз підшипників кочення за допомогою акустичної емісії. EN: As a result of work on the study of the mechanism of movement of the gantry crane. 1. Calculation of the gantry crane and its elements is carried out 2. Calculations of metal construction of the crane are carried out. 3. Analysis of roller bearings with acoustic emission has been carried out. RU: В результате работы по исследованию механизма передвижения козлового крана 1. Проведен расчет козлового крана и его елементов 2. Проведены расчеты металоконструкции крана 3. Проведен анализ подшипников качения с помощью акустической эмиссии .Item Методичні вказівки до розрахунку та проектуванню зубчасто-пасових передач із дисципліни «Деталі машин» за напрямом машинобудування, інженерна механіка, двигуни та енергетичні установки літальних апаратів, зварювання для студентів всіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2018) Носенко, Михайло Іванович; Nosenko, Mukhaylo I.; Носенко, Михаил Иванович; Задоя, Наталя Олександрівна; Zadoya, Natalya О.; Задоя, Наталья АлександровнаUK: Наведено методичні вказівки до розрахунку та проектуванню зубчасто-пасових передач із дисципліни «Деталі машин» за напрямом машинобудування, інженерна механіка, двигуни та енергетичні установки літальних апаратів, зварювання для студентів всіх форм навчання EN: The methodical recommendations for the calculation and design of gear-belt transmissions for the discipline "Machine parts" in the direction of mechanical engineering, engineering mechanics, engines and power plants of aircraft, welding for students of all forms of education are given. RU: Приведены методические рекомендации к расчету и проектированию зубчато-ременных передач по дисциплине «Детали машин» по направлению машиностроения, инженерная механика, двигатели и энергетические установки летательных аппаратов, сварка для студентов всех форм обучения.Item Робоча програма навчальної дисципліни "Надійність технічних систем"(Запорізький національний технічний університет, 2018) Носенко, Михайло Іванович; Nosenko, Mukhaylo I.; Носенко, Михаил ИвановичUK: Наведена робоча програма навчальної дисципліни "Надійність технічних систем" для студентів спеціальності 133 Галузеве машинобудування - освітня програма "Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання" EN: The given working program of the discipline "Reliability of technical systems" for students of specialty 133 Sectoral engineering - educational program "Lifting-transport, road, building, reclamation machines and equipment" RU: Приведена рабочая программа учебной дисциплины "Надежность технических систем" для студентов специальности 133 Отраслевое машиностроение - образовательная программа "Подъемно-транспортные, дорожные, строительные, мелиоративные машины и оборудование"Item Аналіз та розробка обґрунтування переведення гакового мостового крана в магнітний(Запорізький національний технічний університет, 2018) Соболь, Павло Вікторович; Sobol, Pavlo V.; Соболь, Павел ВикторовичUK: Об'єктом дослідження є мостовий кран який встановлений на відкритій естакаді електросталеплавильного цеху заводу. Предметом дослідження є механізм головного підйому. Методи дослідження: розрахунково-аналітичний, з використанням програмних продуктів Основні положення роботи. Обрано електромагніт, встановлена випрямна установка та електроапаратура. Значимість роботи і висновки. Модернізований мостовий кран передбачає продуктивність при перевантажені вказаних матеріалів. EN: The object of the study is a bridge crane which is installed on an open pole of an electric steelmaking shop of the plant. The subject of the study is the mechanism of the main lifting. Methods of research: calculation and analytical, with the use of software products. Main provisions of work. Electromagnets are chosen, the rectifier installation and the electrical equipment are installed. In the nature of work and conclusions. An upgraded bridge crane assumes performance when overloaded with specified materials. RU: Объектом исследования является мостовой кран, который установлен на открытой эстакаде электросталеплавильного цеха завода. Предметом исследования является механизм главного подъема. Методы исследования: расчетно-аналитический, с использованием программных продуктов. Основные положения работы. Избран электромагнит, установленная выпрямительная установка и электроапаратура. Значимость работы и выводы. Модернизированный мостовой кран предусматривает производительность при перегружении указанных материалов.Item Визначення контактної міцності сталі ВКС-5 і ДІ-3А та способів їх підвищення(Запорізький національний технічний університет, 2018) Кучеренко, Андрій Юрійович; Kucherenko, Andrii Y.; Кучеренко, Андрей ЮрьевичUK: Роботу присвячено визначенню контактної міцності сталі ВКС-5 і ДІ-3А та способу її підвищення. Для визначення контактної міцності пропонується використовувати установку МКВ-К, конструкції ВНДІ підшипникової промисловості. За допомогою випробувальних стендів МКВ-К виконані порівняльні випробування контактної міцності сталей ВКС-5 і ДІ-3А з цементацією та після ультразвукового зміцнення. Результати роботи мають прикладний характер та наукову новизну. Отримані невідомі раніше гарантовані довговічності N10 та середньологарифмічна витривалість N50 при навантаженні 4500 МПа. EN: The work is devoted to the definition the contact strength of the steel VKS-5 and DI-3A and a way to increase it. To determine the contact strength It is proposed to use the installation of MKV-K, the design of the VNII of the bearing industry. With the help of test benches MKV-K, comparative tests of contact strength of steels of VKS-5 and DI-3A with cementation and after ultrasonic strengthening were performed. The results of the work are applied and scientific novelty. Unidentified previously guaranteed durability N10 and average logistic endurance of N50 with load of 4500 MPa were obtained. RU: Работа посвящена определению контактной прочности стали ВКС-5 и ДИ-3А и способа ее повышения. Для определения контактной прочности предлагается использовать установку МКВ-К, конструкции ВНИИ подшипниковой промышленности. С помощью испытательных стендов МКВ-К выполнены сравнительные испытания контактной прочности сталей ВКС-5 и ДИ-3А с цементацией и после ультразвукового упрочнения. Результаты работы имеют прикладной характер и научную новизну. Полученные неизвестные ранее гарантированы долговечности N10 и середньологарифмична выносливость N50 при нагрузке 4500 МПа.Item Способи визначення напружень в засобах безпеки для роботи на висоті(Запорізький національний технічний університет, 2018) Куліш, Артур Ігорович; Kulish, Artur I.; Кулиш, Артур ИгоревичUK: В роботі спроектовано стенд для виміру максимальних навантажень в точках страховки. Вибрані составні елементи стенду. Був проведенний динамічний аналіз доступних амортизаторів ривка. EN: In the work, a stand was designed to measure the maximum loads at the insurance points. Selected composite elements of the stand. A dynamic analysis of available shock absorbers was carried out. RU: В работе спроектировано стенд для измерения максимальных нагрузок в точках страховки. Избранные составные элементы стенда. Был проведенный динамический анализ доступных амортизаторов рывка.Item Реконструкція козлового крану Q=100+10т(Запорізький національний технічний університет, 2018) Зирянова, Альона Володимирівна; Zyrianova, Alona V.; Зырянова, Алена ВладимировнаUK: В результаті проведена реконструкції козлового крану були визначенні параметри основних складових механізмів підйому і механізма пересування крана. Збільшили вантажопідйомність крану на 20% при дотриманні попередніх робочих характеристик. Був проведений критичний аналіз впливу не синхронності роботи приводів механізма пересування крана на його металоконструкцію. Зазначено, що робота механізмів пересування здатна викликати перекісні навантаження на металоконструкцію крана при забіганні однієї опори перед іншої. Такі навантаження можуть збільшувати робочі навантаження на 30 і більше %. Для поліпшення роботи механізма пересування, зменшення перекісних навантажень та підвищення точності позиціонування вантажу рекомендується застосовувати системи керування механізмом пересування на основі короткозамкнених асинхронних двигунів з частотними перетворювачами. В роботі були розглянуті заходи з охорони праці. EN: As a result, the reconstruction of the gantry crane has been determined parameters of the main components of the lifting mechanisms and the mechanism of movement of the crane. Increased load capacity of the crane by 20%, subject to previous performance. A critical analysis of the influence of the non-synchrony of the operation of the drives of the mechanism of movement of the crane on its metal construction was carried out. It is noted that the work of the mechanisms of movement is capable of causing defective loads on the metal construction of the crane when running one support to the other. Such loads can increase workloads by 30% or more. It is recommended to use the control systems of the movement mechanism on the basis of short-circuited asynchronous motors with frequency converters to improve the work of the movement mechanism, to reduce overload loads and to increase the accuracy of the positioning of the load. In this work, measures on occupational safety were considered. RU: В результате проведена реконструкции козлового крана были определены параметры основных составляющих механизмов подъема и механизма передвижения крана. Увеличили грузоподъемность крана на 20% при соблюдении предыдущих рабочих характеристик. Был проведен критический анализ влияния не синхронности работы приводов механизма передвижения крана на его металлоконструкцию. Отмечено, что работа механизмов передвижения способна вызвать перекисные нагрузки на металлоконструкцию крана при забегании одной опоры перед другой. Такие нагрузки могут увеличивать рабочие нагрузки на 30 и более%. Для улучшения работы механизма передвижения, уменьшение перекисных нагрузок и повышения точности позиционирования груза рекомендуется применять системы управления механизмом передвижения на основе короткозамкнутых асинхронных двигателей с частотными преобразователями. В работе были рассмотрены мероприятия по охране труда.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »