Кафедра деталей машин і підйомно-транспортних механізмів (Кафедра ДМ і ПТМ)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра деталей машин і підйомно-транспортних механізмів (Кафедра ДМ і ПТМ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 59
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование экспериментальных характеристик привода промышленного транспорта(Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, 2014) Волков, Григорій Петрович; Volkov, Grigorii P.; Волков, Григорий Петрович; Камель, Георгій Іванович; Kamel, Georgij I.; Камель, Георгий Иванович; Івченко, Петро Сергійович; Ivchenko, Petro S.; Ивченко, Петр Сергеевич; Невойса, Ярослав Андрійович; Nevojsa, Jaroslav. A.; Невойса, Ярослав АндреевичUK: Авторами дана кількісна оцінка навантаження основних вузлів приводу роторного живильника високого тиску. Як показник було обрано крутний момент і моменти тертя в приводі живильника. Відзначено, що позапланові зупинки приводу живильника і його нестабільна робота пов'язані з різким зростанням моменту тертя і зносом робочих поверхонь ротора, що призводить до його просідання. В роботі наводяться рекомендації щодо оптимізації режиму роботи живильника і правильному співвідношенню навантажень в елементах його приводу. EN: The authors gave a quantitative estimate of the load on the main components of the high pressure rotary feeder drive. As an indicator were selected torque and friction moments in the drive of the feeder. It is noted that unplanned stopping of the feeder drive and its unstable operation are associated with a sharp increase in friction torque and wear of the working surfaces of the rotor, leading to its subsidence. The work provides recommendations for optimizing the mode of operation of the feeder and the correct ratio of loads in the elements of its drive. RU: Авторами дана количественная оценка нагрузки основных узлов привода роторного питателя высокого давления. В качестве показателя были выбраны крутящий момент и моменты трения в приводе питателя. Отмечено, что внеплановые остановки привода питателя и его нестабильная работа связаны с резким ростом момента трения и износом рабочих поверхностей ротора, приводящим к его просадке. В работе приводятся рекомендации по оптимизации режима работы питателя и правильному соотношению нагрузок в элементах его привода.Item Раціональний вибір параметрів та схем гарячої деформації при отриманні порошкових титанових матеріалів різного експлуатаційного призначення(Запорізький національний технічний університет, 2015) Носенко, Михайло Іванович; Nosenko, Mukhaylo I.; Носенко, Михаил ИвановичUK: У статті наведено результати досліджень, узагальнення і оптимізації параметрів термомеханічних режимів, обґрунтування вибору способу гарячого штампування пористих заготовок порошкового титану (в закритому штампі та із елементами витікання), а також аналіз впливу схеми напружено-здеформованого стану при отриманні матеріалів і виробів різного призначення із потребуємими рівнем щільності, структурою та механічними властивостями, котрі визначаються умовами експлуатації EN: The article presents the results of research, synthesis and optimization of parameters of the thermomechanical regimes rationale for the selection method of hot forming porous preforms powdered titanium (in the closed die, and with elements of expiration), and an analysis of the impact of the scheme of the stress-strain state in the preparation of materials and products for various purposes with the required level of density, structure and mechanical properties, which are determined by operating conditions RU: В статье приведены результаты исследований, обобщения и оптимизации параметров термомеханических режимов, обоснование выбора способа горячей штамповки пористых заготовок порошкового титана (в закрытом штампе и с элементами истечения), а также анализ влияния схемы напряженно-деформированного состояния при получении материалов и изделий различного назначения с требуемыми уровнем плотности, структурой и механическими свойствами, которые определяются условиями эксплуатацииItem Электрошлаковая наплавка порошковым электродом валков горячей прокатки(Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, 2015) Волков, Григорій Петрович; Volkov, Grigorii P.; Волков, Григорий Петрович; Камель, Георгій Іванович; Kamel, Georgij I.; Камель, Георгий Иванович; Макаренко, Петро Петрович; Makarenko, Petro P.; Макаренко, Петр Петрович; Бейчук, Евген Романович; Bejchuk, Evgen R.; Бейчук, Евгений РомановичUK: У статті автори на основі аналізу причин пошкодження валків прокатного стану пропонують відновлювати їх робочі поверхні шляхом електрошлакової наплавки та використання нових легуючих сплавів. Це дозволить від 2 до 3 разів збільшити ресурс роботи валків, скоротити простої обладнання та водночас підвищивши якість прокатки. EN: In the article, the authors, based on an analysis of the causes of damage to the rollers of the rolling mill, suggest restoring their working surfaces by electroslag surfacing and using new alloyed steels. This will allow from 2 to 3 times to increase the service life of the rolls, reduce equipment downtime and at the same time improve the quality of rolling. RU: В статье авторы на основе анализа причин повреждения вальцев прокатного стана предлагают востанавливать их рабочие поверхности путем електрошлаковой наплавки и использования нових легированных сталей. Это позволит от 2 до 3 раз увеличить ресурс работы валков, снизить простои оборудования и одновременно повысить качество прокатки.Item Моделирование процесса нагрева плоских стеклопластиков радиационными методами облучения(Запорізький національний технічний університет, 2016) Задоя, Наталя Олександрівна; Zadoya, Natalya О.; Задоя, Наталья АлександровнаUK: У статті запропонована модель, яка дозволяє проаналізувати процес нагріву плоского склопластику КТ-11-ТОА з використанням енергії прискорених електронів. Встановлено, що модель полегшує вибір оптимальної температури і прискорює проведення експериментів EN: The article proposed a model that allows you to analyze the process of heating flat fiberglass KT-11-TOA using the energy of accelerated electrons. It is established that the model facilitates the selection of the optimal temperature and speeds up the experiments. RU: В статье предложена модель, которая позволяет проанализировать процесс нагрева плоского стеклопластика КТ-11-ТОА с использованием энергии ускоренных электронов. Установлено, что модель облегчает выбор оптимальной температуры и ускоряет проведение экспериментовItem Особливості формування структури порошкового титану в процесі гарячої деформації(Запорізький національний технічний університет, 2016) Носенко, Михайло Іванович; Nosenko, Mukhaylo I.; Носенко, Михаил ИвановичUK: У статті наведено результати досліджень особливостей розподілу локальних деформацій, ущільнення та характеру формування структури порошкового титану по об’єму пористої заготовки в процесі гарячої деформації (при закритому штампуванні та із елементами витікання). Виявлено вплив схеми напружено-здеформованого стану та створення додаткових локальних зон деформації на формування заданої здеформованої однорідної, рівноущільненої структури металу по об’єму заготовки, що забезпечує отримання широкого класу порошкових титанових матеріалів і виробів при визначених властивостях деталей різного експлуатаційного призначення EN: The article presents the results of studies of the distribution of local strain, compression and character formation of the structure of titanium powder by volume of the porous preform in the process of hot deformation (with a closed and stamped with the expiration of the elements). The effect of the scheme of the stress-strain state and the creation of additional local deformation zones in the formation of a given deformed homogeneous well compacted metal structure in terms of harvesting, which provides a broad class of powdered titanium materials and products in certain properties of the details of various operational purposes RU: В статье приведены результаты исследований особенностей распределения локальных деформаций, уплотнения и характера формирования структуры порошкового титана по объему пористой заготовки в процессе горячей деформации (при закрытой штамповке и с элементами истечения). Выявлено влияние схемы напряженно-деформированного состояния и создания дополнительных локальных зон деформации на формирование заданной деформированной однородной, равноуплотненной структуры металла по объему заготовки, что обеспечивает получение широкого класса порошковых титановых материалов и изделий при определенных свойствах деталей различного эксплуатационного назначенияItem Курсове проектування металоконструкцій(ТОВ «Видавництво «Кругозір», 2016) Мартовицький, Леонід Максимович; Martovitsky, Leonid M.; Мартовицкий, Леонид Максимович; Глушко, Василь Іванович; Glushko, Vasiliy I.; Глушко, Василий ИвановичUK: В навчальному посібнику викладені основні положення проектних та перевірних розрахунків різних типів несучих металоконструкцій сучасних вантажо-підйомних машин. Наведені методичні вказівки до виконання курсового проекту з прикладами проектування основних металоконструкцій, які максимально наближені до професійних проектів без втрати навчального значення для студентів. Посібник може бути корисним для студентів, а також інженерно-технічних працівників та конструкторів, що займаються проектуванням металоконструкцій підйомно-транспортних машин. EN: The textbook outlines the main provisions of the design and checking calculations of the various types of carrying metal structures of modern lifting machines. The methodical guidelines for the implementation of the course project with examples of design of the main metal constructions, which are as close as possible to professional projects without losing the educational value for students, are given. The manual may be useful for students, as well as engineering and technical workers and designers involved in the design of metal structures of lifting and transport vehicles. RU: В учебном пособии изложены основные положения проектных и поверочных расчетов различных типов несущих металлоконструкций современных грузопассажирских подъемных машин. Приведенные методические указания к выполнению курсового проекта с примерами проектирования основных металлоконструкций, которые максимально приближены к профессиональным проектов без потери учебного значение для студентов. Пособие может быть полезным для студентов, а также инженерно-технических работников и конструкторов, занимающихся проектированием металлоконструкций подъемно-транспортных машин.Item Исследование трубопроводного гидротранспорта для транспортировки древесной щепы в варочный котел.(Дніпровський державний технічний університет, м. Кам’янське, 2017) Волков, Григорій Петрович; Volkov, Grigorii P.; Волков, Григорий Петрович; Камель, Георгій Іванович; Kamel, Georgij I.; Камель, Георгий Иванович; Гасило, Юрій Андрійович; Gasilo, Urij A.; Гасило, Юрий Андреевич; Косарев, Євген Олегович; Kosarev, Evgenii О.; Косарев, Евгений Олегович; Котляров, Микола Сергійович; Kotljarov, Mykola S.; Котляров, Николай СергеевичUK: У статті автори на базі аналізу роботи сучасних технологічних виробництв в галузі виробництва целюлози проводять оцінку транспортні операції по переміщенню тріски деровини. Даются рекомендації по оптимізації транспортних операцій в гідросистемі. EN: In the article, the authors, based on an analysis of the causes of damage to the rollers of the rolling mill, suggest restoring their working surfaces by electroslag surfacing and using new alloyed steels. This will allow from 2 to 3 times to increase the service life of the rolls, reduce equipment downtime and at the same time improve the quality of rolling. RU: В статье авторы на основе анализа работы современных технологий производств в целюльозной промышленности оценивают транспортные операции по перемещению древесной щепы. Даются рекомендации по оптимизации транспортных операций в гидросистеме.Item Розширення функціональності промислових роботів(Запорізький національний технічний університет, 2017) Мартовицький, Леонід Максимович; Martovitsky, Leonid M.; Мартовицкий, Леонид Максимович; Сочава, Анатолій Іванович; Sochava, Anatoliy I.; Сочава, Анатолий Иванович; Глушко, Василь Іванович; Glushko, Vasiliy I.; Глушко, Василий Иванович; Шаніна, Зоя Михайлівна; Shanina, Zoja M.; Шанина, Зоя Михайловна; Клименко, Ганна Вікторівна; Klimenko, Anna V.; Клименко, Анна Викторовна; Фролов, Роман Олександрович; Frolov, Roman O.; Фролов, Роман АлександровичUK: Функціональні можливості наявних та нових промислових роботів можна розширити за рахунок заміни старої системи керування із «жорсткою» логікою – сучасною, на базі мікроконтролерів, а також додаванням до маніпуляційної системи інших технологічних можливостей: виміру ваги та температури об’єкта маніпулювання, підвищення точності позиціювання та жорсткості маніпуляційної системи конструкційними методами, розширення рухомості за принципом «безопорності» робота. EN: The functionality of existing and new industrial robots can be expanded by replacing the old control system with «hard» logic-modern, based on microcontrollers, and adding to the manipulation system other technological capabilities: measuring the weight and temperature of the manipulation object, increasing the accuracy of positioning and rigidity of manipulation systems by constructive methods, expansion of mobility by the principle of «robustness» of the robot. RU: Функциональные возможности существующих и новых промышленных роботов можно расширить за счет замены старой системы управления с «жесткой» логикой – современной, на базе микроконтроллеров, а также добавлением в манипуляционную систему других технологических возможностей: измерения веса и температуры объекта манипулирования, повышение точности позиционирования и жесткости манипуляционной системы конструкционными методами, расширение подвижности по принципу «безопорности» робота.Item Методичні вказівки до виконання самостійної роботи студентів із дисципліни «Деталі машин» для студентів спеціальності 134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка; 132 Прикладна механіка освітні програми «Авіаційні двигуни та енергетичні установки», «Технологія виробництва авіаційних двигунів та енергетичних установок», «Обладнання та технологія ливарного виробництва».(Запорізький національний технічний університет, 2018) Задоя, Наталя Олександрівна; Zadoya, Natalya О.; Задоя, Наталья АлександровнаUK: Наведені методичні вказівки до виконання самостійної роботи студентів із дисципліни «Деталі машин» для студентів спеціальності 134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка; 132 Прикладна механіка освітні програми «Авіаційні двигуни та енергетичні установки», «Технологія виробництва авіаційних двигунів та енергетичних установок», «Обладнання та технологія ливарного виробництва». EN: The given methodical instructions to the independent work of students on the discipline "Details of machines" for students of specialty 134 Aviation and rocket and space technology; 132 Applied Mechanics Educational Programs "Aviation Engines and Power Plants", "Technology of Production of Aviation Engines and Power Plants", "Equipment and Technology of Foundry". RU: Приведенные методические указания к выполнению самостоятельной работы студентов по дисциплине «Детали машин» для студентов специальности 134 Авиационная и ракетно-космическая техника; 132 Прикладная механика образовательные программы «Авиационные двигатели и энергетические установки», «Технология производства авиационных двигателей и энергетических установок», «Оборудование и технология литейного производства».Item Теоретичні дослідження навантажень на елементи колодязного крана(Запорізький національний технічний університет, 2018) Єременко, Олександр Валерійович; Eremenko, Olexander V.; Еременко, Александр ВалерьевичUK: Розроблено метод визначення динамічних переміщень та напружень в металоконструкції крана з жорстким підвісом вантажу при наїзді нижнього кінця підвісу на упор. Досліджено вплив різних способів гальмування на динамічні напруги в балках моста і довговічність металоконструкції. Встановлено найбільш небезпечний випадок розподілу нерівностей. EN: The method of determination of dynamic displacements and stresses in the metal construction of a crane with a rigid suspension of cargo at the arrival of the lower end of the suspension on the stop is developed. The influence of different methods of braking on dynamic voltages in the beams of the bridge and durability of metal construction is investigated. The most dangerous case of unequal distribution is found. RU: Разработан метод определения динамических перемещений и напряжений в металлоконструкции крана с жестким подвесом груза при наезде нижнего конца подвеса на упор. Исследовано влияние различных способов торможения на динамические напряжения в балках моста и долговечность металлоконструкций. Установлены наиболее опасный случай распределения неровностей.Item Дослідження нових і модернізація існуючих машин для механізації підйомно-транспортних і дорожніх робіт(Запорізький національний технічний університет, 2018) Ковальовський, Ігор Вікторович; Kovalevsky, Igor V.; Ковалевский, Игорь ВикторовичUK: В роботі розглянуто гусеничний екскаватор. Проведено розрахунки механізму підйому, механізму повороту, опорно-поворотного пристрою та механізму вильоту стріли. Також зроблені теоретичні дослідження міцності та витривалості металоконструкції стріли та розрахунок шарнірних спряжень. Модернизированный гусеничный экскаватор позволяет повысить грузоподъемность на 10% и расширить возможности работы новой машины. Произведенные расчеты показали, что большинство деталей и узлов машины не требуют замены или усиления при увеличении грузоподъемности экскаватора. EN: In the work the crawler excavator is considered. . The calculations of the lifting mechanism, the turning mechanism, the support-turning device and the departure mechanism of the arrow were made. Theoretical studies of strength and durability of the metal construction of the arrow and the calculation of hinges are also made. An upgraded crawler excavator allows you to increase the carrying capacity by 10% and expand the capabilities of the new machine. The calculated calculations showed that most parts and components of the machine do not require replacement or reinforcement when increasing the lifting capacity of the excavator. RU: В работе рассмотрен гусеничный экскаватор. Проведены расчеты механизма подъема, механизма поворота, опорно-поворотного устройства и механизма вылета стрелы. Также сделаны теоретические исследования прочности и выносливости металлоконструкции стрелы и расчет шарнирных сопряжений. Модернизированный гусеничный экскаватор позволяет повысить грузоподъемность на 10% и расширить возможности работы новой машины. Произведенные расчеты показали, что большинство деталей и узлов машины НЕ требуют замены или усиления при увеличении грузоподъемности экскаватора стандартное оборудование. Спроектировано вспомогательное технологическое оборудование.Item Розробка основ уніфікації кранових коліс(Запорізький національний технічний університет, 2018) Кірєєв, Олексій Юрійович; Kirieiev, Oleksii Y.; Киреев, Алексей ЮрьевичUK: В роботі покладено початок вирішенню важливої практичної задачі гармонізації стандартів на кранові колеса та кранові рейки, а також уніфікації їх матеріалів, термообробки та методів розрахунку. In this paper, the beginning of the solution of an important practical task is underlined EN: Harmonization of standards for crane wheels and crane rails, as well as their unification materials, heat treatment and calculation methods. RU: В работе положено начало решению важной практической задачи гармонизации стандартов на крановые колеса и крановые рельсы, а также унификации их материалов, термообработки и методов расчета.Item Встановлення на механізмі підйому крана ваговимірювального пристрою(Запорізький національний технічний університет, 2018) Подковиров, Олександр Володимирович; Podkovyrov, Oleksandr V.; Подковыров, Александр ВладимировичUK: В роботі досліджено існуючі методи вимірювання маси вантажу під час вантажно-розвантажувального процесу, відмічені існуючі недоліки техніки що використовується і запропоновані заходи по підвищенню точності виміру. EN: In this work the existing methods of measuring the mass of cargo during the loading and unloading process are investigated, existing deficiencies of the technology used and the measures proposed to increase the accuracy of the measurement are noted. RU: В работе исследованы существующие методы измерения массы груза при погрузочно-разгрузочном процессе, отмеченные существующие недостатки техники используемый и предложены меры по повышению точности измерения.Item Особливості механіки подрібнення грунтового шару при обробці його зубчастим робочим органом(Запорізький національний технічний університет, 2018) Шаніна, Зоя Михайлівна; Shanina, Zoja M.; Шанина, Зоя Михайловна; Мартовицький, Леонід Максимович; Martovitsky, Leonid M.; Мартовицкий, Леонид Максимович; Глушко, Василь Іванович; Glushko, Vasiliy I.; Глушко, Василий ИвановичUK: У статті розроблено математичні моделі механіки подрібнення ґрунту при його обробці зубчастим робочим органом. Процес подрібнення складається з двох послідовних фаз. У першій фазі шар ґрунту руйнується при проходженні лобної поверхні інструмента, яка виконана по логарифмічній спіралі. Руйнування ґрунтового пласта в першій фазу залежить від швидкості руху машини та від характерного кута логарифмічної спіралі, по якій виконана лобова поверхня ЗРО. Далі шар подрібнюється на хвилястій поверхні синусного циліндра. Після подрібнення на лобовій поверхні ЗРО ґрунт потрапляє на хвилясту поверхню вже значно розпушеним. EN: The article mathematical models of the mechanics of loosening of the soil have been developed during its processing by the working organ. The process of loosening consists of two successive phases. In the first phase, the soil layer collapses as the frontal surface of the instrument passes through a logarithmic spiral. Destruction of the soil layer in the first phase depends on the speed of the machine and on the characteristic angle of the logarithmic spiral along which the head of the GWO is executed. Further, the layer loosens on the undulating surface of the sinus cylinder. After loosening the soil on the frontal surface of the GWO, the soil falls on a wavy surface already considerably loosened. RU: В статье разработаны математические модели механики разрыхления почвы при ее обработке рабочим органом. Процесс разрыхления состоит из двух последовательных фаз. В первой фазе слой почвы разрушается при прохождении лобной поверхности инструмента, которая выполнена по логарифмической спирали. Разрушение почвенного пласта в первой фазе зависит от скорости движения машины и от характерного угла логарифмической спирали, по которой исполнена лобовая поверхность ЗРО. Дальше слой разрыхляется на волнистой поверхности синусного цилиндра. После разрыхления почвы на лобовой поверхности ЗРО почва попадает на волнистую поверхность уже значительно разрыхленной.Item Робоча програма навчальної дисципліни " Діагностування фактичного стану металоконструкцій ПТДБМ машин "(Запорізький національний технічний університет, 2018) Руднєв, Олександр Михайлович; Rudnev, Olexander M.; Руднев, Александр МихайловичUK: Наведена робоча програма навчальної дисципліни " Діагностування фактичного стану металоконструкцій ПТДБМ машин " для магістрів спеціальності 133 Галузеве машинобудування - освітня програма "Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання" RU: Приведенная рабочая программа учебной дисциплины " Диагностика фактического состояния металоконструкцій ПТДБМ машин " для магистров специальности 133 Отраслевое машиностроение - образовательная программа "Подъемно-транспортные, дорожные, строительные, мелиоративные машины и оборудование"Item Дослідження різнорежимності прогінних балок крупногабаритних кранів.(Запорізький національний технічний університет, 2018) Лазько, Христина Сергіївна; Lazko, Khrystyna S.; Лазько, Кристина СергеевнаUK: Об'єктом дослідження є металоконструкції рудно-козлових кранів, які здійснюють перевантаження шихтових матеріалів на рудному дворі доменного цеху. Мета роботи - обстеження металоконструкцій головних балок рудних перевантажувачів металургійного заводу «Запоріжсталь» та розрахунок групи режиму роботи балок цього крану (найбільш завантажених елементів), в залежності від завантаження, окремих проміжків. EN: The object of the study is the metal structures of the ore-gantry cranes, which carry out overload of charge materials in the ore court of the blast-furnace shop. The purpose of the work is to inspect the steel structures of the main beams of the ore reloaders of the Zaporizhstal metallurgical plant and to calculate the group of operation modes of the beams of this crane (the most loaded elements), depending on the load, individual intervals. RU: Объектом исследования является металлоконструкции рудно-козловых кранов, осуществляющих перегрузки шихтовых материалов на рудном дворе доменного цеха. Цель работы - обследование металлоконструкций главных балок рудных перегружателей металлургического завода «Запорожсталь» и расчет группы режима работы балок этого крана (наиболее загруженных элементов), в зависимости от загрузки, отдельных промежутков.Item Подовження ресурсу важкозавантажених прогiнних кранових балок(Полтавський національний технічний університет, 2018) Руднєв, Олександр Михайлович; Rudnev, Olexander M.; Руднев, Александр Михайлович; Мартовицький, Леонід Максимович; Martovitsky, Leonid M.; Мартовицкий, Леонид МаксимовичUK: У статті автори на основі аналізу методів подовження ресурсу роботи циклічно-завантажених деталей та практичних досліджень прогінних кранових балок важких кранів показують можливість подовження терміну експлуатації заміною знакопостійними циклічними напруженнями з протилежним знаком. При цьому сумарна довговічність деталі зросте. EN: In the article, the authors, based on the analysis of the methods of extending the life of the cyclically-loaded parts and the practical studies of the crane beams of heavy cranes, show the possibility of extending the service life by replacing the sign-constant cyclic stresses with the opposite sign. In this case, the overall longevity of the details will increase. RU: В статье авторы на основе анализа методов продления ресурса работы циклично-загруженных деталей и практических исследований пролетных крановых балок тяжелых кранов показывают возможность продления срока эксплуатации заменой знакопостоянными циклическими нагружениями с противоположным знаком. При этом суммарная долговечность детали возрастет.Item Дослідження болтових з`єднань металоконструкцій вантажопідйомних кранів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Трошин, Максим Юрійович; Troshyn, Maksym Y.; Трошин, Максим ЮрьевичUK: У проекті вирішені такі задачі: познайомилися з болтовими з’єднаннями в металоконструкції, з їх хімічним складом та механічними характеристиками. Аналізували аварії пов’язані з руйнуванням опп. Знайдено оптимальні варінти по конструктивній міцності болтів. EN: The project solves the following tasks: met with bolted joints in metal structures, with their chemical composition and mechanical characteristics. Аnalyzed crashes related to the destruction of op. Optimal variations on the structural strength of the bolts are found. RU: В проекте решены следующие задачи: познакомились с болтовыми соединениями в металлоконструкции, с их химическим составом и механическими характеристиками. Анализировали аварии связаны с разрушением опп. Найдены оптимальные варианты по конструктивной прочности болтов.Item Дослідження методів стабілізації руху швидкохідних мостових кранів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Малкін, Андрій Євгенійович; Malkin, Andrii E.; Малкин, Андрей ЕвгеньевичUK: На прямолінійність траєкторії руху мостових кранів впливає точність підкранової колії та точність роботи ходових коліс, що супроводжується коливанням його центру відносно ідеально прямої траєкторії. Все це призводить до виникнення відчутних бокових сил, що діють на колеса збоку підкранових рейок. Бокові сили викликають знос коліс, особливо, на кінцеві балки. Однією з головних причин перекосів кранів є неточність встановлення ходових коліс крана, а саме наявність перекосів та развалів коліс. EN: The straightness of the trajectory of the bridge cranes affects the precision of the crane track and the accuracy of the running wheels, which is accompanied by the fluctuation of its center relative to the ideal straight trajectory. All this leads to the emergence of tangible lateral forces acting on the wheels on the side of the crane rails. Side forces cause wear of the wheels, especially on the end beams. One of the main reasons for the faults of the cranes is the inaccuracy of the installation of the crane running wheels, namely the presence of skew and collapse of the wheels. RU: На прямолинейность траектории движения мостовых кранов влияет точность подкранового пути и точность работы ходовых колес сопровождается колебанием его центра относительно идеально прямой траектории. Все это приводит к возникновению ощутимых боковых сил, действующих на колеса со стороны подкрановых рельсов. Боковые силы вызывают износ колес, особенно на концевые балки. Одной из главных причин перекосов кранов является неточность установки ходовых колес крана, а именно наличие перекосов и развала колес.Item Особливості проектування спеціальних мостових кранів, що складаються з двох напівмостів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Подоліанчук, Сергій Борисович; Podolianchuk, Serhii B.; Подолянчук, Сергей БорисовичUK: В роботі розглянуті сучасні методи адитивного виробництва та області їх застосування. Виявлені основні труднощі, що виникають при проектуванні спеціальних мостів, що складаються з двох напівмостів. Отримано основні параметри та процес раціонального проектування коробчастого мостового крану. EN: In the work аdvanced methods of additive manufacturing and area of its application was studied. The main difficulties encountered in the design of special bridges, consisting of two half-wings are revealed. The basic parameters and the process of rational design of a box-type bridge crane are obtained. RU: В работе рассмотрены современные методы аддитивного производства и области их применения. Выявлены основные трудности, возникающие при проектировании специальных мостов, состоящие из двух полумостов. Получены основные параметры и процесс рационального проектирования коробчатого мостового крана.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »