Патенти
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Патенти by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 48
Results Per Page
Sort Options
Item Цифровий пристрій з оптоелектронним блоком(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2005) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення: цифровий пристрій на основі гибридної оптоелектронної ІС на міропотужних оптронах EN: A constructive-technological solution is proposed: a digital device based on hybrid optoelectronic IC on micropower optocouplers RU: Предложено конструктивно-технологическое решение: цифровое устройство на основе гибридной оптоэлектронной ИС на миромощных оптронахItem Спосіб вирощування з розплаву бездіслокаційних монокристалів кремнію(Укрпатент, 2007) Таланін, Віталій Ігорович; Таланін, Ігор Євгенович; Сирота, Анатолій Васильович; Talanin Vitaliy I.; Talanin, Igor E.; Sirota, Anatolij V.; Таланин, Виталий Игоревич; Таланин, Игорь Евгеньевич; Сирота, Анатолий ВасильевичUK: Винахід відноситься до галузі металургії високоякісних бездислокаційних монокристалів кремнію, що являються основним матеріалом для виготовлення елементної бази сучасної електронної промисловості. В основу винаходу поставлено завдання розробки способу який дозволяє керувати дефектною структурою бездислокаційних монокристалів кремнію, зокрема подавляти утворення вакансійних мікропор та міжвузловиних діслокаційних петель, які критичним чином впливають на якість вихідних монокристалів та структур на їх основі. EN: The invention relates to the field of metallurgy of high-quality silicon single-crystalline single crystals, which are the main material for the manufacture of the elemental base of modern electronic industry. The object of the invention is to develop a method that allows you to control the defective structure of silicon single-crystal single crystals, in particular to suppress the formation of vacant micropores and inter-node dislocation loops, which critically affect the quality of the original single crystals and structures based on them. RU: Изобретение относится к области металлургии высококачественных бездислокационных монокристаллов кремния, являются основным материалом для изготовления элементной базы современной электронной промышленности. В основу изобретения поставлена задача разработки способа который позволяет управлять дефектной структурой бездислокационных монокристаллов кремния, в частности подавлять образование вакансионных микропор и междоузлия дислокацийних петель, которые критическим образом влияют на качество исходных монокристаллов и структур на их основе.Item Оптоелектронна інтегральна схема для цифрових автоматів(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2010) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення: оптоелектронна ІС (на міропотужних оптронах) з можливістю нарощювання склійок управляючих і/або операційних цифрових автоматів EN: A constructive-technological solution is proposed: an optoelectronic IC (based on power-efficient optocouplers) with the possibility of increasing the gluing of control and /or operational digital automatons RU: Предложено конструктивно-технологическое решение: оптоелектронна ИС (на миромощных оптронах) с возможностью наращивания склеек управляющих и/ или операционных цифровых автоматовItem Пристрій для регулювання швидкості електродвигуна змінного струму(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Качур, Олександр Сергійович; Качур, Александр Сергеевич; Kachur, Olexandr S.; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання розробки пристрою регулювання швидкості електродвигуна змінного струму, з використанням однофазного датчика струму, та з використанням цифрових сигналів керування. Вирішення цього завдання досягається тим, що датчик струму встановлюється в коло постійного струму між інвертором та керованим випрямлячем, а вихідний його сигнал подається на цифровий пристрій обрахунку, що являє собою мікропроцесорний пристрій, в якому здійснюється початковий обрахунок коефіцієнтів регуляторів струму для будь-якого двигуна, встановленого до системи, та генерація цифрового сигналу завдання до регуляторів струму. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically - to frequency-controlled ac drives. In the basis of the invention, the task is to develop a device for adjusting the speed of an electric motor, using a single-phase current sensor, and using digital control signals. The solution of this problem is achieved by the fact that the current sensor is installed in the DC range between the inverter and the controller rectifier, and its output signal is fed to a digital calculating device, which is a microprocessor device in which the initial calculation of the coefficients of the current regulators for any engine is performed, installed in the system, and the generation of the digital signal of the task to the current regulators. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача разработки устройства регулирования скорости электродвигателя переменного тока, с использованием однофазного датчика тока, и с использованием цифровых сигналов управления. Решение этой задачи достигается тем, что датчик тока устанавливается в круг постоянного тока между инвертором и управляемым выпрямителем, а выходной его сигнал подается на цифровое устройство расчета, что представляет собой микропроцессорное устройство, в котором осуществляется начальный расчет коэффициентов регуляторов тока для любого двигателя, установленного в систему, и генерация цифрового сигнала задания к регуляторам тока.Item Пристрій для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2011) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Качур, Олександр Сергійович; Качур, Александр Сергеевич; Kachur, Olexandr S.; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується тягових частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання створення пристрою для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка. Вирішення цього завдання досягається тим, що створено пристрій для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка, що містить послідовно з’єднані задатчик ривка, на вхід якого подається відповідне завдання на швидкість руху об’єкта, задатчик прискорення та задатчик швидкості, причому на вході задатчика ривка встановлено компаратор, до негативних входів якого підключено виходи зворотних зв’язків задатчика прискорення та задатчика швидкості, до позитивного входу якого підключено блок, що перетворює завдання на частоту струму двигуна у відповідне значення швидкості електроприводу, на виході задатчика швидкості встановлено задатчик частоти з обмеженням активної складової струму двигуна, який складається з пропорційної ланки, що перетворює сформоване задатчиком швидкості завдання на швидкість електроприводу, вихід якої приєднано до позитивного входу першого компаратора, вихід якого приєднано до першого входу блоку обмеження струму, до другого входу якого приєднано вихід другого компаратора, на перший вхід якого подається сигнал активного струму від системи, а на другий вхід якого подається завдання на активний струм системи, вихід блоку обмеження струму приєднано до входу інтегруючої ланки, вихід якої приєднано до негативного входу першого компаратора. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically refers to traction frequency controlled electric actuators. In the basis of the invention, the task is to create a device for forming a curve for changing the frequency of a frequency-controlled electric drive with a limitation of the active component of the current and the jerk. The solution to this problem is achieved by creating a device for forming a curve for changing the frequency of a frequency-controlled electric drive with a limitation of the active component of the current and a jerk containing a series of connected jumper set-up, the input of which gives the corresponding task on the speed of the object, the setter acceleration and velocity transmitter, and at the input of the pickup gauge the comparator is installed, to the negative inputs of which the outputs of the feedback links of the accelerator and the speed controller are connected, to the positive in which unit is connected to a unit that converts the task to the engine current frequency at the corresponding value of the speed of the electric motor, at the output of the speed selector, a frequency selector with a limitation of the active component of the motor is established, which consists of a proportional link, which converts the speed of the electric drive generated by the speed dial of the drive, the output of which connected to the positive input of the first comparator, the output of which is connected to the first input of the blocking current block, to the second input is connected the output of the second comparator and at first input a signal from the current active system and a second input a job to active system current, output current limiting unit connected to the input of integrating units, which output is connected to the negative input of first comparator. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается тяговых частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для формирования кривой изменения частоты тока частотно-управляемого электропривода с ограничением активной составляющей тока и рывка. Решение этой задачи достигается тем, что создано устройство для формирования кривой изменения частоты тока частотно-управляемого электропривода с ограничением активной составляющей тока и рывка, содержащий последовательно соединенные задатчик рывка, на вход которого подается соответствующее задание на скорость движения объекта, задатчик ускорения и задатчик скорости, причем на входе задатчика рывка установлено компаратора, к негативным входов которого подключены выходы обратных связей задатчика ускорения и задатчика скорости, к положительному в оду которому подключен блок, превращает задание на частоту тока двигателя в соответствующее значение скорости электропривода, на выходе задатчика скорости установлен задатчик частоты с ограничением активной составляющей тока двигателя, который состоит из пропорциональной звена, превращает сформировано задатчиком скорости задания на скорость электропривода, выход которой присоединен к положительному входу первого компаратора, выход которого присоединен к первому входу блока ограничения тока, ко второму входу которого подключен выход второго компарато а на первый вход которого подается сигнал активного тока от системы, а на второй вход которого подается задание на активный ток системы, выход блока ограничения тока присоединен к входу интегрирующего звена, выход которой присоединен к негативному входа первого компаратора.Item Пристрій аварійного керування тяговою частотно-керованою передачею змінного струму автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Відомий пристрій для реалізації способу управління баштовим краном в аварійній ситуації , встановленому на основі, що включає пульт керування краном, розташований в кабіні крана і з'єднаний електрично з виконавчими елементами керування приводом принаймні одного механізму крана, засоби безпеки - задатчик з електричним входом і виходом, аварійний датчик, з'єднаний з задатчиком, кнопку включення електроживлення приводу механізму крана, сполучену з приводом і джерелом живлення, постачений додатковим пультом керування краном, розташованим з можливістю його фіксації на ходової частини крана в легкодоступному з основи крана місці, при цьому додатковий пульт електрично з'єднаний з основним пультом управління через вихід задатчика і пов'язаний електрично додатковим зворотним зв'язком з основним пультом управління, при цьому додатковий пульт виконаний з ключем-маркою і додатковим вимикачем, який встановлений між додатковим пультом управління і другим додатковим виходом задатчика і пов'язаний з ними, привід механізму крана електрично з'єднаний з додатковим пультом керування краном, а ключ-марка змінний і встановлений в додатковому пульті з можливістю його взаємодії з додатковим вимикачем. EN: A known device for implementing a method for controlling a tower crane in an emergency installed on the basis of a crane control panel is located in the cockpit and connected electrically to the actuators of actuator control with at least one crane mechanism, safety means - an actuator with an electric the input and output, the emergency sensor, connected to the dial, the button to turn on the power supply actuator crane, connected to the drive and a power supply, supplied with an additional control panel crane, located with the possibility of fixing it to the running gear of the crane in an easily accessible place from the base of the crane, with the additional console electrically connected to the main control panel through the output of the dial, and is connected electrically to the additional feedback with the main control panel, with the additional remote control executed with a key-brand and an additional switch, which is installed between the additional control panel and the second additional output of the set-point and associated with them, the drive mechanism of the crane is electrically connected to the additional control panel the crane, and the key-brand is variable and installed in the additional remote control with the ability to interact with the additional switch. RU: Известно устройство для реализации способа управления башенным краном в аварийной ситуации, установленном на основе, включая пульт управления краном, расположенный в кабине крана и соединен электрически с исполнительными элементами управления приводом по крайней мере одного механизма крана, средства безопасности - задатчик с электрическим входом и выходом, аварийный датчик, соединенный с задатчиком, кнопку включения электропитания привода механизма крана, соединенную с приводом и источником питания, снабжен дополнительным пультом управления краном, расположенным с возможностью его фиксации на ходовой части крана в легкодоступном из основы крана месте, при этом дополнительный пульт электрически соединен с основным пультом управления через выход задатчика и связан электрически дополнительным обратной связью с основным пультом управления, при этом дополнительный пульт выполнен с ключом маркой и дополнительным выключателем, который установлен между дополнительным пультом управления и вторым дополнительным выходом задатчика и связанный с ними, привод механизма крана электрически соединен с дополнительным пультом управления краном, а ключ марка переменный и установлен в дополнительном пульте с возможностью его взаимодействия с дополнительным выключателем.Item Спосіб регулювання струму навантаження трифазного перетворювача для частотно-керованих електроприводів змінного струму(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання створення пристрою для регулювання і обмеження активної складової вхідного струму трифазного автономного інвертора напруги частотно-керованого електроприводу змінного струму. Вирішення цього завдання досягається тим, що спосіб регулювання активної складової вхідного струму трифазного автономного інвертора напруги для частотно-керованих електроприводів змінного струму. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically - to frequency-controlled ac drives. The object of the invention is to create a device for regulating and limiting the active component of the input current of a three-phase autonomous inverter voltage of a frequency controlled electric ac ac. The solution to this problem is achieved by the fact that the method of regulating the active component of the input current of a three-phase autonomous voltage inverter for frequency controlled electric ac drives. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для регулирования и ограничения активной составляющей входного тока трехфазного автономного инвертора напряжения частотно-управляемого электропривода переменного тока. Решение этой задачи достигается тем, что способ регулирования активной составляющей входного тока трехфазного автономного инвертора напряжения для частотно-управляемых электроприводов переменного тока.Item Частотно-керований пристрій змінного струму для живлення тягового електродвигуна автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Тягова частотно-керована передача змінного струму автономного локомотива, що містить автономний інвертор напруги, вихід якого підключено до статорних обмоток електродвигуна, а на вході якого встановлено фільтр, який підключено до виходу випрямляча, вхід якого підключено до живлячої мережі, інтегруючу ланку, вихід якої підключено до регулятора струму, вхід якого підключено до датчика струму, який відрізняється тим, що вхід інтегруючої ланки підключено до виходу регулятора частоти струму статорної обмотки електродвигуна, вхід якого підключено до виходу третього компаратора, на додатній вхід якого потрапляє сигнал з виходу мікропроцесорної системи завдання рухом поїзда, а до від’ємного входу якого підключено вихід блоку розрахунку фактичної частоти струму статорної обмоти електродвигуна, на входи якого потрапляють сигнали з датчика струму та датчика напруги. EN: Traction frequency controlled ac power transmission of an autonomous locomotive containing an autonomous voltage inverter, the output of which is connected to the stator windings of the electric motor, and the input of which is a filter connected to the output of the rectifier, the input of which is connected to the feeding network, the integrating link, the output of which is connected to the current controller, the input of which is connected to the current sensor, which is characterized in that the input of the integrating link is connected to the output of the frequency controller of the stator winding of the electric motor, the input of which is It is obnoxious to the output of the third comparator, the positive input of which enters the signal from the output of the microprocessor system, the task of the train, and the negative input is connected to the output of the unit for calculating the actual frequency of the stator winding of the electric motor, the inputs of which receive signals from the current sensor and voltage sensor. RU: Тяговая частотно-управляемая передача переменного тока автономного локомотива, содержащий автономный инвертор напряжения, выход которого подключен к статорных обмоток электродвигателя, а на входе которого установлен фильтр, подключенный к выходу выпрямителя, вход которого подключен к питающей сети, интегрирующее звено, выход которой принадлежит к регулятору тока, вход которого подключен к датчику тока, отличающийся тем, что вход интегрирующего звена подключен к выходу регулятора частоты тока статорной обмотки электродвигателя, вход которого пидк Лючены к выходу третьего компаратора, на положительный вход которого попадает сигнал с выхода микропроцессорной системы задача движением поезда, а к отрицательному входу которого подключены выход блока расчета фактической частоты тока статорной обмотать электродвигателя, на входы которого попадают сигналы с датчика тока и датчика напряжения.Item Спосіб керування рекуперацією енергії для тягових електропередач змінного струму моторвагонних автономних поїздів(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму автономного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу керування рекуперацією енергії для тягових електропередач змінного струму моторвагонних автономних поїздів з можливістю самонавчання або стороннього навчання системи керування на основі нейронних мереж або інших алгоритмів навчання, а також застосування способу при оптимальному співвідношенні повної енергії та швидкості рухомого складу. Введення системи керування з можливістю самонавчання або стороннього навчання на основі нейронних мереж або інших алгоритмів навчання, а також застосування способу при оптимальному співвідношенні повної енергії та швидкості рухомого складу дозволяє здійснювати рекуперацію енергії згідно оптимальних режимів руху поїзда на основі навчання на даній ділянці системи керування шляхом ведення поїзду досвідченим машиністом або на основі розрахункових карт руху. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically - for frequency controlled power transmissions of alternating current of an autonomous rolling stock of railways. The object of the invention is to create a method for controlling energy recovery for traction power transmissions of alternating current motor-powered autonomous trains with the possibility of self-study or third-party training of a control system based on neural networks or other learning algorithms, as well as the application of the method at an optimal ratio of total energy and rolling stock speed. The introduction of a control system with the possibility of self-study or third-party training on the basis of neural networks or other learning algorithms, as well as the application of the method at an optimal ratio of total energy and rolling stock velocity, allows the recovery of energy in accordance with optimal modes of train movement based on training in this area of the control system by conducting train by an experienced driver or on the basis of payment cards. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока автономного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа управления рекуперацией энергии для тяговых электропередач переменного тока моторвагонных автономных поездов с возможностью самообучения или стороннего обучения системы управления на основе нейронных сетей или других алгоритмов обучения, а также применение способа при оптимальном соотношении полной энергии и скорости подвижного состава. Введение системы управления с возможностью самообучения или стороннего обучения на основе нейронных сетей или других алгоритмов обучения, а также применение способа при оптимальном соотношении полной энергии и скорости подвижного состава позволяет осуществлять рекуперацию энергии согласно оптимальных режимов движения поезда на основе обучения на данном участке системы управления путем ведения поезда опытным машинистом или на основе расчетных карт движения.Item Спосіб керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму моторвагонного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту з можливістю керування потоком на основі параметрів руху моторвагонного електротранспорту та параметрів карт профілю залізничного шляху для кожного маршруту руху. Врахування в процесі керування потоком ротора тягового асинхронного двигуна параметрів руху моторвагонного електротранспорту та параметрів карт профілю залізничного шляху для кожного маршруту руху дозволяє оптимізувати витрати первинного енергоносія при русі моторвагонного електротранспорту та точно досягати заданих значень швидкостей руху. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically refers to frequency-controlled electric power transmissions of an alternating current of a motor-car rolling stock of railways. The object of the invention is to provide a method for controlling the rotor flow of traction asynchronous motors of motor-vehicle electric vehicles with the ability to control flow based on the parameters of the motor-vehicle electric transport and parameters of the profile maps of the railway path for each route. The consideration in the process of controlling the rotor flow of the traction asynchronous motor of the parameters of the motor-vehicle electric transport and parameters of the profile of the railroad route for each route of the route allows to optimize the expenses of the primary energy carrier during the movement of the motor-car electric vehicle and accurately achieve the given values of speed of motion. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока моторвагонного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа управления потоком ротора тяговых асинхронных двигателей моторвагонного электротранспорта с возможностью управления потоком на основе параметров движения моторвагонного электротранспорта и параметров карт профиля железнодорожного пути для каждого маршрута движения. Учет в процессе управления потоком ротора тягового асинхронного двигателя параметров движения моторвагонного электротранспорта и параметров карт профиля железнодорожного пути для каждого маршрута движения позволяет оптимизировать затраты первичного энергоносителя при движении моторвагонного электротранспорта и точно достигать заданных значений скоростей движения.Item Пристрій для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Корисна модель відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується асинхронних двигунів. В основу корисної моделі поставлено завдання створення пристрою для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом, що містить мінімально необхідну кількість механічних органів впливу, є універсальним для більшості рухомих електротехнічних комплексів та відносно просто реалізується на практиці. Вхід пульту підключено до виходу блоку електронної системи візуалізації, що дозволяє реалізовувати взаємодію між оператором та системою без механічних важелів впливу. Окрім того, підключення системи керування тяговим перетворювачем частоти до блоку електронної системи візуалізації дозволяє збільшити кількість доступної для оператора інформації стосовно процесів, які відбуваються у тяговому електроприводі. EN: The utility model refers to the field of electrical engineering, specifically - for asynchronous motors. The basis of the utility model is the task of creating a device for controlling a traction mobile electrical system containing the minimum required number of mechanical organs of influence, is universal for most mobile electrotechnical systems and is relatively simply implemented in practice. The input of the remote control is connected to the output of the electronic visualization system unit, which allows the interaction between the operator and the system without mechanical levers of influence. Additionally, connecting a traction frequency control system to an electronic rendering system block allows you to increase the amount of information available to the operator regarding the processes that occur in a traction electric drive. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается асинхронных двигателей. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для управления тяговым подвижным электротехническим комплексом, содержащий минимально необходимое количество механических органов воздействия, является универсальным для большинства подвижных электротехнических комплексов и относительно просто реализуется на практике. Вход пульта подключен к выходу блока электронной системы визуализации, позволяет реализовывать взаимодействие между оператором и системой без механических рычагов влияния. Кроме того, подключение системы управления тяговым преобразователем частоты в блок электронной системы визуализации позволяет увеличить количество доступной для оператора информации о процессах, происходящих в тяговом электроприводе.Item Спосіб оптимізації роботи автономного моторвагонного електротранспорту(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2016) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі залізничного транспорту, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму автономного моторвагонного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу оптимізації роботи автономного моторвагонного електротранспорту з можливістю врахування в процесі керування моторизованою ланкою процесу відбору загальної потужності всіма системами моторвагонного електротранспорту від тягового генератора моторизованої ланки для оптимізації керування моторизованою ланкою. Врахування в процесі керування моторизованою ланкою процесу відбору загальної потужності всіма системами моторвагонного електротранспорту від тягового генератора моторизованої ланки дозволяє оптимізувати керування моторизованою ланкою в залежності від загального навантаження на тяговий генератор і тим самим оптимізувати витрати первинного енергоносія при русі моторвагонного електротранспорту. EN: The invention relates to the field of rail transport, specifically - to frequency controlled power transmissions of alternating current of an autonomous motor-car rolling stock of railways. The basis of the invention is the task of creating a method for optimizing the operation of an autonomous motor-car electric vehicle with the possibility of taking into account in the process of controlling the motorized link of the process of selection of total power by all systems of motor-car electric motor from a traction generator of a motorized link for optimization of motorized link control. The consideration in the process of managing the motorized link of the process of selecting the total power of all motor-vehicle electric vehicle systems from the traction generator of the motorized link allows to optimize the control of the motorized link depending on the total load on the traction generator and thus optimize the costs of the primary energy carrier when driving motor-vehicle electric vehicles. RU: Изобретение относится к области железнодорожного транспорта, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока автономного моторвагонного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа оптимизации работы автономного моторвагонного электротранспорта с возможностью учета в процессе управления моторизованной звеном процесса отбора общей мощности всеми системами моторвагонного электротранспорта от тягового генератора моторизованной звена для оптимизации управления моторизованной звеном. Учет в процессе управления моторизованной звеном процесса отбора общей мощности всеми системами моторвагонного электротранспорта от тягового генератора моторизованной звена позволяет оптимизировать управление моторизованной звеном в зависимости от общей нагрузки на тяговый генератор и тем самым оптимизировать расходы первичного энергоносителя при движении моторвагонного электротранспорта.Item Пристрій для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2016) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Коцур, Михайло Ігорович; Kotsur, Mykhaylo I.; Коцур, Михаил Игоревич; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичItem Цифровий пристрій на планарній оптоелектронній цифровій інтегральній схемі(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2018) Проскурін, Микола Петрович; Proskurin, Nikolay P.; Проскурин, Николай ПетровичUK: Запропоновано конструктивно-технологічне рішення: оптоелектронна ІС на планарних мікропотужних оптронах типу мікро-СД– p-i-n фотодіод з ВЧ транзистором EN: A constructive-technological solution was proposed: the design of an optoelectronic IC on planar micropower optocouplers of the type micro-LED– p-i-n photodiode with an HF transistor RU: Предложена конструктивно–технологическое решение: оптоэлектронна ИС на планарных микромощных оптронах типа микро-СД – p-i-n фотодиод с ВЧ транзисторомItem Лабіринтне ущільнення газових турбін з покриттям(Укрпатент, 2019) Павленко, Дмитро Вікторович; Pavlenko, Dmytro; Ткач, Дар'я Володимирівна; Tkach, Daria; Грешта, Віктор Леонідович; Greshta, ViktorUK: Лабіринтне ущільнення газових турбін з покриттям включає ущільнювальне покриття на деталях статора, у якому гребінці, розташовані на циліндричній поверхні ротора, можуть прорізати для себе канавки. Як ущільнююче покриття використовують металокерамічний ущільнювальний матеріал на основі нікелю. EN: Labyrinth seals for coated gas turbines comprise a sealing coating on stator components in which the scallops arranged on the cylindrical surface of the rotor can cut grooves for themselves. The sealing coating is a metal-ceramic nickel-based metal-ceramic sealing material is used as the sealing coating.Item Спосіб механічної обробки металів(Укрпатент, 2019) Циганов, Володимир Васильович; Tsyganov, Volodimir; Матвєєнко, Любов Сергіївна; Matvieienko, LiubovUK: Спосіб механічної обробки металів включає обробку металевої заготовки при використанні водорозчинного мастильного агента для обробки металів. В водорозчинний мастильний агент додається розчин полімеру - поліметилметакрилату. EN: The method of tooling metals includes treatment of metallic purveyance at the use lubricating agent for treatment of metals. In the lubricating an agent is added solution of polymer - to рolymethylmethacrylate.Item Спосіб відбору інформативних ознак великих даних для побудови розпізнавальних моделей(Укрпатент, 2019) Олійник, Андрій Олександрович; Oliinyk, Andrii; Льовкін, Валерій Миколайович; Lovkin, ValeriiUK: Спосіб відбору інформативних ознак великих даних для побудови розпізнавальних моделей полягає в тому, що набір інформативних ознак формують на основі вибірки даних, будують модель, за якою оцінюють значення цільової функції помилки та як рішення приймають комбінацію ознак, для якої помилка є мінімальною. Вибірку даних передають на вузли паралельної системи, де відбір інформативних ознак реалізують окремо від інших вузлів і використовують різні способи, що ґрунтуються на імовірнісному підході. Інформацію про досліджені на окремих вузлах точки простору пошуку передають іншим вузлам для уникнення повторного оцінювання. Збирають, розподіляють інформацію про процес відбору та узгоджують її, виконуючи оцінку концентрованості рішень навколо найкращих значень в обмежених областях пошуку на головному вузлі системи. За надмірної концентрації контрольних точок виконують введення в поточну множину рішень додаткових контрольних точок. Рішення, які характеризуються найкращим значенням цільової функції, передають для подальшого оброблення, а всі інші рішення вибирають з наявного набору випадковим чином. EN: The method of selecting informative features of big data for building recognition models is that a set of informative features is formed on the basis of a sample of data, a model is built, according to which the value of the objective function of the error is estimated, and a combination of features for which the error is minimal is made as a decision. The data sample is transferred to the nodes of the parallel system, where the selection of informative features is implemented separately from other nodes and various methods based on a probabilistic approach are used. Information about the points of the search space explored on individual nodes is transmitted to other nodes to avoid repeated evaluation. Collect, distribute information about the selection process and coordinate it by evaluating the concentration of solutions around the best values in limited search areas on the main node of the system. If there is an excessive concentration of control points, additional control points are introduced into the current set of solutions. The solutions characterized by the best value of the objective function are forwarded for further processing, and all other solutions are randomly selected from the available set.Item Ливарний магнієвий сплав з підвищеною пластичністю.(Укрпатент, 2019) Айкін, Микита Дмитрович; Aikin, Mykyta; Шаломєєв, Вадим Анатолійович; Shalomeev, Vadym; Чорний, Вадим Миколайович; Chorniy, Vadym; Клочихін, Володимир Валерійович; Klochykhyn, Volodymyr; Лукінов, Володимир Васильович; Lukinov, Volodymyr; Зеленюк, Олексій Миколайович; Zelenyuk, Oleksii; Лук'яненко, Олександр Сергійович; Lukianenko, OleksandrUK: Ливарний сплав на основі магнію з підвищеною пластичністю містить цирконій, неодим, цинк. Додатково містить срібло. EN: A magnesium-based casting alloy with increased plasticity containing zirconium, neodymium, and zinc. It also contains silver.Item Пристрій захисту інформації у волоконно-оптичних лініях зв'язку від несанкціонованого доступу(Укрпатент, 2019) Щекотихін, Олег В'ячеславович; Shchekotykhin, Oleh; Карпуков, Леонід Матвійович; Karpukov, Leonid; Савченко, Дарина Костянтинівна; Savchenko, Daryna; Литовка, Тетяна Василівна; Lytovka, TetianaUK: Пристрій захисту інформації у волоконно-оптичних лініях зв'язку від несанкціонованого доступу містить передавальний оптоелектронний модуль для передачі інформації, оптично пов'язаний з прийомним оптоелектронним модулем, що приймає інформацію через послідовно встановлені перший оптичний розгалужувач, оптичне волокно та другий оптичний розгалужувач. Передавальний оптоелектронний модуль поділений на два ланцюги, до першого ланцюга надходить інформаційний сигнал, що подається на перший вхід логічного перемикаючого пристрою, перший вихід котрого з'єднаний з першим лазерним перетворювачем електричних сигналів в оптичні, що послідовно з'єднаний з першим транспондером та першою оптичною лінією затримки, що містить в собі перший та другий оптичні розгалужувачі та входить до першого входу мультиплексора, другий ланцюг передавального оптичного модуля містить синхронізований з інформаційним сигналом генератор маскуючих сигналів, що передає вихідні маскуючі сигнали на другий вхід логічного перемикаючого пристрою, другий вихід якого послідовно з'єднаний з другим лазерним перетворювачем електричних сигналів в оптичні, другим транспондером, другою оптичною лінією затримки, що містить в собі третій та четвертий оптичні розгалужувачі та входить до другого входу мультиплексора, вихід мультиплексора в свою чергу з'єднаний через оптичне волокно з прийомним оптоелектронним модулем, що складається з демультиплексора, перший вихід якого послідовно з'єднаний з оптичним фільтром, третьою оптичною лінією затримки, що містить в собі п'ятий та шостий оптичні розгалужувачі, а другий вихід звільняється від маскуючих сигналів. EN: A device for protecting information in fiber-optic communication lines from unauthorized access includes a transmitting optoelectronic module for transmitting information, optically connected to a receiving optoelectronic module that receives information through the first optical splitter, optical fiber, and second optical splitter installed in series. The transmitting optoelectronic module is divided into two circuits, the first circuit receives an information signal that is fed to the first input of a logical switching device, the first output of which is connected to the first laser converter of electrical signals into optical signals, which is connected in series to the first transponder and the first optical by a delay line containing the first and second optical splitters and entering the first input of the multiplexer, the second circuit of the transmission optical module contains a generator of masking signals synchronized with the information signal, which transmits the output masking signals to the second input of the logic switching device, the second output of which is in series with connected to the second laser converter of electrical signals into optical signals, the second transponder, the second optical delay line, which contains the third and fourth optical splitters and enters the second input of the multiplexer, the output of the multiplexer, in turn, is connected through an optical fiber to the receiving optoelectronic module , consisting of a demultiplexer, the first output of which is connected in series with an optical filter, a third optical delay line containing the fifth and sixth optical splitters, andthe second output is freed from masking signals.Item Спосіб роботи вітроенергетичної установки(Укрпатент, 2019) Алексієвський, Дмитро Геннадійович; Aleksiievskyi, Dmytro; Коцур, Михайло Ігорович; Kotsur, Mykhailo; Яримбаш, Дмитро Сергійович; Yarymbash, Dmytro; Безверхня, Юлія Сергіївна; Bezverkhnia, Yuliia; Туришев, Костянтин Олегович; Turyshev, Kostiantyn; Панкова, Ольга Олегівна; Pankova, OlhaUK: Спосіб роботи вітроенергетичної установки полягає у тому, що кут встановлення лопатей вітротурбіни є некерованим та його розраховують на номінальну швидкість обертання вітротурбіни, здійснюють перетворення енергії вітротурбіни у електричну енергію та вітротурбіною здійснюють авторегулювання коефіцієнта відбору енергії вітру за допомогою гальмування електромагнітним моментом генератора наступним чином: визначають задану кутову швидкість обертання вітротурбіни за допомогою обчислювача статичної траєкторії керування, відповідно до сигналу від датчика швидкості вітрового потоку; визначають момент вітротурбіни за допомогою обчислювача моменту вітротурбіни, відповідно до сигналів з датчиків кутової швидкості та швидкості вітрового потоку; визначають заданий момент генератора за допомогою обчислювача динамічної траєкторії керування, відповідно до значень заданої і фактичної кутових швидкостей та моменту вітротурбіни, на підставі якого здійснюють авторегулювання. EN: The method of operation of the wind power installation is that the installation angle of the wind turbine blades is uncontrollable and it is calculated for the nominal speed of rotation of the wind turbine, the energy of the wind turbine is converted into electrical energy, and the wind energy selection coefficient is auto-regulated by the wind turbine by means of braking by the electromagnetic torque of the generator as follows: the angular speed of rotation of the wind turbine using a static control trajectory calculator, according to the signal from the wind flow speed sensor; determine the moment of the wind turbine with the help of the calculator of the moment of the wind turbine, according to the signals from the sensors of the angular speed and the speed of the wind flow; determine the set torque of the generator with the help of a dynamic control trajectory calculator, according to the values of the set and actual angular velocities and the torque of the wind turbine, on the basis of which auto-regulation is carried out.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »