Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри СО
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри СО by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 41
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Вступ до спеціальності» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання зі «Вступу до спеціальності» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on "Introduction to the specialty" for students on the specialty "Physical Rehabilitation" of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки до практичних та семінарських занять з дисципліни «Основи раціонального харчування» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація»(Запорізький національний технічний університет, 2014) Гагара, Володимир Федорович; Gagara, Volodymyr F.; Гагара, Владимир ФёдоровичUK: Методичні рекомендації призначені з дисципліни «Основи раціонального харчування» для студентів. У них подано теми практичних і лабораторних занять, контрольні питання до них, перелік робіт, які необхідно виконати студентам. Методики проведення конкретних практичних і семінарських занять. EN: Methodical recommendations are intended for students from the discipline "Fundamentals of rational nutrition". They give the topics of practical and laboratory classes, control questions to them, a list of works that must be performed by students. Methods of conducting specific practical and seminar sessions. RU: Методические рекомендации предназначены по дисциплине «Основы рационального питания» для студентов. В них представлены темы практических и лабораторных занятий, контрольные вопросы к ним, перечень работ, которые необходимо выполнить студентам. Методики проведения конкретных практических и семинарских занятий.Item Методичні вказівки з написання контрольних робіт з дисципліни «Вступ до спеціальності» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Методичні вказівки з написання контрольних робіт зі «Вступу до спеціальності» для студентів заочної форми навчання містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. Вони покликані ознайомити студентів з вимогами до виконання та оформлення індивідуальних завдань (у вигляді контрольної роботи), а також спростити пошук матеріалів для написання та захисту робіт. EN: Guidelines for writing control papers on «Іntroduction to the specialty» for students of the correspondence course of training contain information on the content, structure and information provision for the discipline. They are intended to familiarize students with the requirements for the execution and forming individual tasks (in the form of control work), as well as to simplify the research materials required for writing and defending control works. RU: Методические рекомендации по написанию контрольных робот по «Введению в специальность» заочной формы обучения содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины. Они призваны ознакомить студентов с требованиями к выполнению и оформлению индивидуальных заданий (в виде контрольной работы), а также упростить поиск материалов для написания и защиты работItem Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Гігієна» для студентів спеціальності «Здоров’я людини» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Гагара, Володимир Федорович; Gagara, Volodymyr F.; Гагара, Владимир ФёдоровичUK: У методичних вказівках подано перелік варіантів контрольної роботи, які студенту необхідно виконати самостійно у письмовій формі і подати на кафедру за місяць до початку сесії. Методики виконання завдань наведені в Методичних вказівках до практичних занять та викладені у відповідних навчальних посібниках з гігієни. EN: In the guidelines, a list of options for a test work, which the student needs to complete independently in writing and submit to the chair a month before the beginning of the session, is given. The methods of the tasks are given in the Methodological Guidelines for practical classes and set out in the relevant hygiene training manuals. RU: В методических указаниях представлен перечень вариантов контрольной работы, которые студенту необходимо выполнить самостоятельно в письменной форме и представить на кафедру за месяц до начала сессии. Методики выполнения задач приведены в Методических указаниях к практическим занятиям и изложены в соответствующих учебных пособиях по гигиене.Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Гігієна» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» денної та заочної форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Гагара, Володимир Федорович; Gagara, Volodymyr F.; Гагара, Владимир ФёдоровичUK: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Гігієна» для студентів денної та заочної форм навчання містять інформацію щодо самостійного вивчення матеріалу дисципліни, який не зовсім детально розкритий у лекційному курсі та на семінарських заняттях. EN: Methodical instructions for independent work on the discipline "Hygiene" for students of full-time and part-time forms of study contain information on the independent study of the material of discipline, which is not completely detailed in the lecture course and seminars. RU: Методические указания к самостоятельной работе по дисциплине «Гигиена» для студентов дневной и заочной форм обучения содержат информацию для самостоятельного изучения материала дисциплины, не совсем подробно раскрыт в лекционном курсе и на семинарских занятиях.Item Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Гігієна фізичного виховання та спорту» для студентів спеціальності «Фізичне виховання» денної та заочної форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Гагара, Володимир Федорович; Gagara, Volodymyr F.; Гагара, Владимир ФёдоровичUK: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Гігієна фізичного виховання та спорту» для студентів денної та заочної форм навчання містять інформацію щодо самостійного вивчення матеріалу дисципліни, якій не зовсім детально розкритий у лекційному курсі та на семінарських заняттях. EN: Methodical instructions for independent work on the discipline "Hygiene of physical education and sport" for students of full-time and part-time forms of education contain information on the independent study of material of discipline, which is not fully detailed in the lecture course and seminars. RU: Методические указания к самостоятельной работе по дисциплине «Гигиена физического воспитания и спорта» для студентов дневной и заочной форм обучения содержат информацию для самостоятельного изучения материала дисциплины, которой не совсем подробно раскрыт в лекционном курсе и на семинарских занятиях.Item Методичні завдання для самостійної роботи студентів з дисципліни «Долікарська медична допомога у невідкладних станах» для студентів спеціальності «Спеціальної освіти» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Мирна, Ангеліна Іванівна; Mirna, Angelina I.; Мирная, Ангелина ИвановнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «спеціальної освіти» всіх форм навчання з «Долікарської медичної допомоги у невідкладних станах” містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Independent work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitation, helping develop and consolidate students' self-education and self-learning skills. Methodical instructions for independent work of students of specialty "special education" of all forms of training in "Pre-medical care in urgent situations" contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная работа является важным компонентом освоения профессии физического реабилитолога, помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические указания к самостоятельным работам студентов специальности «специального образования» всех форм обучения «доврачебной медицинской помощи в неотложных состояниях" содержат информацию о содержании, структуре и информационного обеспечения дисциплины.Item Методичні рекомендації до самостійної роботи та виконання контрольних робіт з дисципліни «Основи наукових досліджень»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван НиколаевичUK: Дисципліна «Основи наукових досліджень» спрямована на оволодіння студентами спеціальними знаннями та методичними навичками самостійної, творчої роботи з організації і проведення науково-дослідницької роботи та написання дипломної роботи. EN: Discipline «The basis of scientific research» is aimed at mastering students with special knowledge and methodological skills of independent, creative work on the organization and conduct of research work and writing thesis. RU: Дисциплина «Основы научных исследований» направлена на овладение студентами специальными знаниями и методическими навыками самостоятельной, творческой работы по организации и проведению научно-исследовательской работы и написание дипломной работы.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Лікувальна фізична культура» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання з «Лікувальної фізичної культури» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on "Remedial gymnastics" for students on the specialty "Physical Rehabilitation" of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» по дисциплине «Лечебная физическая культура» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Загальна теорія здоров’я» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання з «Загальної теорії здоров’я» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on «General theory of health» for students on the specialty «Physical Rehabilitation» of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» по дисциплине «Общая теория здоровья» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки з написання контрольних робіт з дисципліни «Загальна теорія здоров’я» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Методичні вказівки з написання контрольних робіт з «Загальної теорії здоров’я» для студентів заочної форми навчання містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. Вони покликані ознайомити студентів з вимогами до виконання та оформлення індивідуальних завдань (у вигляді контрольної роботи), а також спростити пошук матеріалів для написання та захисту робіт. EN: Guidelines for writing control papers on «General theory of health» for students of the correspondence course of training contain information on the content, structure and information provision for the discipline. They are intended to familiarize students with the requirements for the execution and forming individual tasks (in the form of control work), as well as to simplify the research materials required for writing and defending control works. RU: Методические рекомендации по написанию контрольних робот по «Общей теории здоровья» заочной формы обучения содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины. Они призваны ознакомить студентов с требованиями к выполнению и оформлению индивидуальных заданий (в виде контрольной работы), а также упростить поиск материалов для написания и защиты работItem Методичні вказівки з написання контрольних робіт з дисципліни «Лікувальна фізична культура» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Методичні вказівки з написання контрольних робіт з «Лікувальної фізичної культури» для студентів заочної форми навчання містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. Вони покликані ознайомити студентів з вимогами до виконання та оформлення індивідуальних завдань (у вигляді контрольної роботи), а також спростити пошук матеріалів для написання та захисту робіт. EN: Guidelines for writing control papers on «Remedial gymnastics» for students of the correspondence course of training contain information on the content, structure and information provision for the discipline. They are intended to familiarize students with the requirements for the execution and forming individual tasks (in the form of control work), as well as to simplify the research materials required for writing and defending control works. RU: Методические рекомендации по написанию контрольных робот по «Лечебной физической культуре» заочной формы обучения содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины. Они призваны ознакомить студентов с требованиями к выполнению и оформлению индивидуальных заданий (в виде контрольной работы), а также упростить поиск материалов для написания и защиты работItem Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Технічні та аудіовізуальні засоби навчання осіб з тяжкими порушеннями мовленнями»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.UK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Технічні та аудіовізуальні засоби навчання осіб з тяжкими порушеннями мовленнями» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline " Technical and audiovisual means for training people with severe speech impairment " have been developed for students of specialty 016 "Special Education" and correspond to educational and and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Технические и аудиовизуальные средства обучения лиц с тяжелыми нарушениями речи» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин .Item Методичні вказівки до виконання та захисту дипломних робіт(Запорізький національний технічний університет, 2016) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna A.; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: Методичні вказівки, підготовлені на підставі Положення про організацію виконання та захисту дипломних (випускних) робіт, є нормативним документом університету, який визначає вимоги до організації виконання та змісту дипломних (випускних) робіт випускників усіх освітньо-кваліфікаційних рівнів, форм навчання та структурних підрозділів. EN: Methodological instructions prepared on the basis of the Regulations on the organization of the implementation and protection of diploma (final) works, is the normative document of the university, which defines the requirements for the organization of the implementation and content of diploma (graduation) graduate work for all educational qualification levels, forms of training and structural units. RU: Методические указания, подготовленные на основании Положения об организации выполнения и защиты дипломных (выпускных) работ, являются нормативным документом университета, определяющий требования к организации выполнения и содержания дипломных (выпускных) работ выпускников всех образовательно-квалификационных уровней, форм обучения и структурных подразделений.Item Методичні вказівки з проходження переддипломної практики(Запорізький національний технічний університет, 2016) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna A.; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: Переддипломна практика є поєднанням теоретичної і практичної підготовки студентів другого (магістерського) рівня, що забезпечує їх підготовку за освітньо-професійною програмою «Корекційна освіта» спеціальності – 016 «Спеціальна освіта», професійної кваліфікації – (2340) вчитель корекційної освіти, вчитель-логопед. EN: Pre-diploma practice is a combination of theoretical and practical training of students of the second (master's) level, which ensures their training in the educational-professional program "Correctional Education" specialty - 016 "Special Education", professional qualification - (2340) teacher of correctional education, teacher-speech therapist. RU: Преддипломная практика является сочетанием теоретической и практической подготовки студентов второго (магистерского) уровня, обеспечивающего их подготовку по образовательно-профессиональной программе «Коррекционное образование» специальности - 016 «Специальное образование», профессиональной квалификации - (2340) учитель коррекционного образования, учитель-логопед.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Біохімія» (статична і динамічна біохімія)(Запорізький національний технічний університет, 2017) Присяжнюк, Олена Анатоліївна; Prisyazhnyuk, Olena A.; Присяжнюк, Елена АнатольевнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни “Біохімія” До структури вказівок входять загальні програмні положення та рекомендації до вивчення кожної теми програми. Розкрито важливі форми самостійної роботи студентів, які дозволяють зробити процес навчання більш цікавим для студентів. Рекомендації призначено для студентів факультетів фізичної культури, фізичної реабілітації і фізичної терапії. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline "Biochemistry". The structure of instructions includes general program provisions and recommendations for studying each topic of the program. Important forms of independent work of students that allow to make the learning process more interesting are revealed. Methodical Guidelines is intended for students of faculties of physical culture, physical rehabilitation and physical therapy. RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины "Биохимия" В структуру указаний входят общие программные положения и рекомендации к изучению каждой темы программы. Раскрыты важные формы самостоятельной работы студентов, которые позволяют сделать процесс обучения более интересным для студентов. Рекомендации предназначены для студентов факультетов физической культуры, физической реабилитации и физической терапии.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи інклюзивної освіти»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван НиколаевичUK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Основи інклюзивної освіти» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline "Fundamentals of inclusive education" have been developed for specialty 016 "Special Education" students and corresponded to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Основы инклюзивного образования» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Інформаційні технології в реабілітації»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Присяжнюк, Олена Анатоліївна; Prisyazhnyuk, Olena A.; Присяжнюк, Елена АнатольевнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни «Інформаційні технології в реабілітації» . До структури вказівок входять загальні програмні положення та рекомендації до вивчення кожної теми програми. Розкрито важливі форми самостійної роботи студентів, які дозволяють зробити процес навчання більш цікавим для студентів. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності фізична реабілітація і фізична терапія. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline «Information Technologies in Rehabilitation». The structure of instructions includes general program provisions and recommendations for studying each topic of the program. Important forms of independent work of students that allow to make the learning process more interesting are revealed. Methodical instructions are intended for students of faculties of physical rehabilitation and physical therapy RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины «Информационные технологии в реабилитации». В структуру указаний входят общие программные положения и рекомендации к изучению каждой темы программы. Раскрыты важные формы самостоятельной работы студентов, которые позволяют сделать процесс обучения более интересным для студентов. Методические указания предназначены для студентов специальности физическая реабилитация и физическая терапия.Item Методичні рекомендації щодо написання та оформлення курсової роботи з дисципліни «Логопедія»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Зайцева, Ольга Леонидівна; Zaitseva, Olga L.; Зайцева, Ольга Леонидовна; Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna A.; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: Одним з основних видів навчальних занять та науково-дослідницької роботи студентів в умовах впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу є курсова робота як дієвий засіб підвищення якості підготовки спеціалістів та надбання ними професійних компетентностей. Виконання курсової роботи спрямовано на активізацію творчого мислення студентів, їх ініціативності, самостійності та формування всебічно розвиненої особистості з інноваційним мисленням. EN: Coursework is one of the main types of educational activities and research work of students in the conditions of implementation of the credit-module system of organization of the educational process as an effective tool for improving the quality of training of specialists and gaining their professional competencies. Execution of Academic year papers is aimed at activating students' creative thinking, their initiative, autonomy and the formation of a fully developed personality with innovative thinking. RU: Одним из основных видов учебных занятий и научно-исследовательской работы студентов в условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса является курсовая работа как действенное средство повышения качества подготовки специалистов и приобретения ими профессиональных компетенций. Выполнение курсовой работы направлено на активизацию творческого мышления студентов, их инициативности, самостоятельности и формирования всесторонне развитой личности с инновационным мышлением.Item Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Спортивно-педагогічне вдосконалення"(Запорізький національний технічний університет, 2017) Рижкова, Мария Вадимовна; Ryzhkova, Maria V.; Рижкова, Марія ВадимівнаUK: Методичні вказівки розроблено згідно з програмою навчальної дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» . До структури вказівок входять загальні положення, рекомендації до виконання контрольних робіт. Питання контрольної роботи охоплюють всі розділи програми. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності фізична реабілітація. EN: Methodological Guidelines are developed in accordance with the curriculum of the discipline «Sports and pedagogical improvement». The structure of instructions includes general program provisions, recommendations for the implementation of options for control work. Control questions cover all sections of the program. Methodical instructions are intended for students of faculties of physical rehabilitation and physical therapy RU: Методические указания разработаны в соответствии с программой учебной дисциплины «Спортивно-педагогическое совершенствование». В структуру указаний входят общие программные положения, , рекомендации к выполнению вариантов контрольных работ. Вопросы контрольных работ охватывают все разделы программы. Методические указания предназначены для студентов специальности физическая реабилитация и физическая терапия.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »