Кафедра українознавства та загальної мовної підготовки (Кафедра У та ЗМП)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра українознавства та загальної мовної підготовки (Кафедра У та ЗМП) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 272
Results Per Page
Sort Options
Item Фрактальна гармонія у фаховій термінолоґії(Запорізький національний університет, 2002) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: Здійснено спробу застосування пізнавально-ціннісної категорії фрактала при моделюванні лінґвістичного об’єкта у мові спеціального призначення. Досліджено рекурсивну процедуру генерації терміна та помічено ознаки самоподібності, сукупна наявність яких, як основних фрактальних якостей, дозволяє говорити про фрактальну гармонію у фаховій (зокрема, в технічній, юридичній) термінолоґії. EN: An attempt to use a cognitive-valuable category of fractal was made in the process of modeling a linguistic object in the language of special destination. The recursive procedure of term generation was originally researched and the signs of self-similarity were marked. The summary presence of which (as the basic fractal qualities) allows to speak about fractal harmony in special terminology (in particular, in engineering or in jurisprudence). RU: Предпринята попытка применения познавательно-ценностной категории фрактала при моделировании лингвистического объекта в языке специального назначения. Исследована рекурсивная процедура генерации термина и выявлены признаки самоподобия, совокупное наличие которых, как основных фрактальных признаков, позволяет говорить о фрактальной гармонии в специальной (в частности, в технической, юридической) терминологии.Item Продуктивний іменник термінологічної деривації(Видавництво державного університету" Львівська політехніка",вул.Ф.Колесси,2,79000,Львів, 2004) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: Ця стаття продовжує публікації автора з актуальних проблем національної науковотехнічної та гуманітарної термінології. Зокрема, досліджено мовну гібридизацію терміна, обгрунтовано активність і продуктивність її як стратегії деривації у термінологічному просторі та окреслено її перспективи в умовах інтегрування української науково-освітньої системи у європейський простір. EN: This work continues the author’s cycle o f publications devoted to actual problem s o f national scientific, technical and hum anitarian terminology. In particular, language hybridization o f the term is investigated, its activity and efficiency as a strategy o f the derivation in term inological space is proved and its prospects in conditions o f integration o f Ukrainian scientific - educational system in the European space are determined. RU: Эта статья продолжает публикации автора по актуальным проблемам национальной научно-технической и гуманитарной терминологии. В частности, исследованы языковую гибридизацию термина, обоснованно активность и производительность ее как стратегии деривации в терминологическом пространстве и обозначены ее перспективы в условиях интегрирования украинской научно-образовательной системы в европейское пространство.Item Ґенеза української мови у гіпотезах та концепціях мовознавців ХІХ–ХХ століть (закінчення)(Київ, Персонал (Журнал інтелектуальної еліти), 2006) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Хваткова, Світлана Олегівна; Hvatkova, Svitlana O.; Хваткова, Светлана ОлеговнаUK: Досліджено в історичному вимірі та компаративному аспекті проблеми походження та періодизації української мови,розроблено модель опитування і проведено соціолінгвістичне опитування запорізької студентської молоді стосовно їх знання генези української мови, її періодизації та відомих класифікацій слов'янських мов. EN: The historical dimension and comparative aspect of the problem of origin and periodization of the Ukrainian language are studied, a survey model is developed and a sociolinguistic survey of Zaporizhzhya student youth on their knowledge of the genesis of the Ukrainian language, its periodization and known classifications of Slavic languages. RU: Изучены в историческом измерении и компаративном аспекте проблемы происхождения и периодизации украинского языка, разработана модель опроса и проведен социолингвистический опрос запорожской студенческой молодежи относительно их знаний о происхождении украинского языка, его периодизации и известных классификаций славянских языков.Item Ґенеза української мови у гіпотезах та концепціях мовознавців ХІХ–ХХ століть (початок)(Київ, Персонал (Журнал інтелектуальної еліти), 2006) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Хваткова, Світлана Олегівна; Hvatkova, Svitlana O.; Хваткова, Светлана ОлеговнаUK: Здійснено на великій джерельній науковій базі компаративний аналіз різних лінгвістичних гіпотез і концепцій про походження української мови та класифікацію слов'янських мов. EN: A comparative analysis of various linguistic hypotheses and concepts about the origin of the Ukrainian language and the classification of Slavic languages was carried out on a large source scientific basis. RU: Осуществлён на обширном научном материале компаративный анализ разных лингвистических гипотез и концепций относительно происхождения украинского языка и классификации славянских языков.Item Риторика. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів(Центр учбової літератури, 2008) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Onufrienko, Halyna S.UK: Це ґрунтовний навчальний посібник, у якому в оригінальний спосіб систематизовано висвітлено основоположні поняття і категорії загальної та прикладної риторики. Для студентів гуманітарних, економічних, юридичних факультетів, а також усіх, хто здобуває вищу освіту у ВНЗ України і прагне досконало знати принципи, закони, норми, правила, механізм та секрети переконливого ефективного вербального спілкування за професійних і життєвих ситуацій. EN: This is a thorough tutorial in which in an original way the basic concepts and categories of general and applied rhetoric are systematically covered. The content of the manual provides active technology of knowledge acquisition, a high degree of motivation of educational activity, develops creative abilities and skills of independent work that corresponds to the purposes and priorities of the Bologna process. For students of humanities, economics, law, as well as all those who receive higher education in Ukrainian universities and seek to know the principles, laws, norms, rules, mechanism and secrets of convincing effective verbal communication in professional and life situations. RU: Учебное пособие состоит из семи разделов, которые охватывают все весомые аспекты общей и прикладной риторики. Содержание и структура первых пяти разделов побуждают пользователей к активному поиску новых знаний, анализу извлеченной информации благодаря трем взаимосвязанным видам мыслительно-речевой деятельности (усвоение теории, выполнение практических заданий, эффективное и убеждающее общение), обсуждение проблемных ситуаций способствует развитию самостоятельности, аналитичности, логичности и критичности мышления. Это фундаментальное учебное пособие, в котором оригинальным способом систематизировано освещены основополагающие понятия и категории общей и прикладной риторики. Своим содержанием пособие обеспечивает активную технологию получения знаний, высокую степень мотивации учебной деятельности, развивает креативные способности и навыки самостоятельной работы, соответствующие целям и приоритетам Болонского процесса. Для студентов гуманитарных, экономических, юридических факультетов, а также всех, кто получает высшее образование в вузах Украины и стремится в совершенстве знать принципы, законы, нормы, правила, механизм и секреты убедительного эффективного вербального общения профессиональных и жизненных ситуаций.Item Історія світової культури(Дике поле, 2009) Дєдков, Микола Васильович; Сигида, Галина Анатоліївна; Шаповалов, Георгій Іванович; Спудка, Ірина Миколаївна; Васильчук, Тетяна Василівна; Dyedkov, Mykola V.; Sygyda, Galyna A.; Shapovalov, Georgi I.; Spudka, Iryna M.; Vasilchuk, Tatyana V.; Дедков, Николай Васильевич; Сыгыда, Галина Анатольевна; Шаповалов, Георгий Иванович; Спудка, Ирина Николаевна; Васильчук, Татьяна ВасильевнаUK: У навчальному посібнику теоретичні питання логічно пов’язані з викладом історії культурного розвитку людства. Автори змогли уніфікувати знання зі сфери філософії, соціології, історії, мистецтвознавства; представили їх в адаптованому вигляді для студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації. В мереживо загальноосвітнього культурного поступу органічно вплетена культурна спадщина українського народу. Навчальний посібник розраховано на викладачів і студентів, а також читачів, яких цікавить теорія і історія культури, непрості проблеми розвитку української культури на тлі загальноцивілізаційної еволюції EN: In the textbook, the theoretical questions are logically related to the presentation of the history of cultural development of mankind. The authors were able to unify knowledge in the field of philosophy, sociology, history, art history; presented them in an adapted form for students of technical specialties of higher educational institutions of III-IV levels of accreditation. The cultural heritage of the Ukrainian people is organically woven into the lace of general cultural progress. The textbook is designed for teachers and students, as well as readers interested in the theory and history of culture, the difficult problems of Ukrainian culture against the background of general evolution RU: В учебном пособии теоретические вопросы логично связаны с изложением истории культурного развития человечества. Авторы смогли унифицировать знания из сферы философии, социологии, искусствоведения, представили их в адаптивном виде для технических специальностей высших учебных заведений ІІІ-ІV уровней аккредитации. В сеть общеобразовательного культурного продвижения органично вплетено культурное наследие украинского наследия. Учебное пособие рассчитано на преподавателей и студентов, а также читателей, которых интересует теория и история культуры, непростые проблемы развития украинской культуры на фоне общецивилизационной эволюцииItem Науковий стиль української мови: Навчальний посібник з алґоритмічними приписами(Центр учбової літератури, 2009) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Onufrienko, Halyna S.UK: В основу навчального посібника покладено науково обґрунтовану та методично апробовану ідею навчання української наукової мови в контексті прогресивної концепції діяльнісного підходу та в умовах Болонського процесу. Для студентів закладів вищої освіти, а також для магістрантів, аспірантів, викладачів і всіх, хто цікавиться механізмами функціонування сучасної наукової мови та прагне сформувати й вдосконалити індивідуальну програму пізнавальної діяльності через самостійну роботу з різними джерелами наукової інформації. EN: The textbook is based on a scientifically sound and methodologically tested idea of teaching the Ukrainian scientific language in the context of a progressive concept of activity approach and in the context of the Bologna process. For students of higher educational institutions, as well as for undergraduates, graduate students, teachers and anyone interested in the functioning of modern scientific language and seeking to form and improve an individual program of cognitive activity through independent work with various sources of scientific information. RU: В основу учебного пособия положена научно обоснованная и методически апробированная идея обучения украинскому научному языку в контексте прогрессивной концепции деятельностного подхода и в условиях Болонского процесса. Для студентов высших учебных заведений, а также для магистрантов, аспирантов, преподавателей и всех, кто интересуется функционированием современного научного языка и стремится сформировать и усовершенствовать индивидуальную программу познавательной деятельности через самостоятельную работу с различными источниками научной информации.Item Українська термінологія в лінгводидактичному вимірі(Львівський національний університет ім. Івана Франка, 2010) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: У статті автором обґрунтовано актуальність української термінології як важливого об’єкта навчання студентів у ВНЗ України, описано модель презентації термінів при роботі із фаховим текстом та запропоновано типологію лінгводидактичних завдань для ефективного їх засвоєння. EN: The actuality of Ukrainian terminology as very important object of teaching of students in the institutions of higher education in Ukraine is grounded; the model of presentation of terms in the work with special texts is described and the typology of linguistic and didactic tasks for effective mastering is suggested. RU: В статье автором аргументирована актуальность украинской терминологии как важного объекта обучения студентов в вузах Украины, описана модель презентации терминов при работе со специальным текстом и предложена типология лингводидактических заданий для эффективного их усвоения.Item Основи теорії мовної комунікації: Методичні матеріали для самостійної роботи студентів гуманітарних спеціальностей денної та заочної форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2010) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: Навчально-методичний посібник містить усі необхідні за вимогами Болонського процесу матеріали (теоретичні засади, дефініції базових понять, тематика і проблематика занять, питання до підсумкового контролю, креативні завдання, методичні рекомендації, тести, література). EN: Study guide contains all necessary materials (theoretical basis, definitions of basic concepts, themes and issues of lectures, questions to the final control, creative tasks, methodological recommendations, tests, literature). RU: Учебно-методическое пособие содержит все необходимые в рамках Болонского процесса материалы (теоретические основы, дефиниции базовых понятий, тематика и проблематика занятий, вопросы к итоговому контролю, креативные задания, методические рекомендации, тесты, литература).Item Художній переклад як чинник міжкультурної комунікації(Інститут філології КНУ ім.Т. Шевченка, 2010) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Кузнецова, Марія Олександрівна; Kouznetsova, Maria O.; Кузнецова, Мария АлександровнаUK: У статті обґрунтовано завдання, функції та специфіку художнього перекладу у міжкультурній комунікації на матеріалі українських перекладів сонета В. Шекспіра EN: «Two loves I have of comfort and despair». In the article problems, functions and specificity of artistic translation in cross-cultural communication are comprehensively grounded on the material of Ukrainian translations of W. Shakespeare’s sonnet «Two loves I have oj comfort and despair». RU: В статье обоснованы задачи, функции и специфика художественного перевода в межкулътурной коммуникации на материале украинских переводов сонета В. Шекспира «Two loves I have of comfort and despair».Item Термін комунікація в поняттєвому вимірі й лінгвістичному контексті(Національний університет «Львівська політехніка», 2010) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Черневич, Анастасія Олегівна; Chernevich, Anastasia О.; Черневич, Анастасия ОлеговнаUK: У статті висвітлено поняттєвий зміст та етимологічну природу міжнаукового терміна комунікація, обґрунтовано сутність поняття мовна комунікація та окреслено завдання, проблематику і термінологічний потенціал «Теорії мовної комунікації» в сучасній університетській освіті. EN: In this article the conceptual meaning of tbe notion communication and its etymological nature were enlightened, the essence of the notion speech communication was grounded and the range of tasks, problems and terminology potential of “Theory of Speech Communication” in modem university éducation were outlined. RU: В статье раскрыто понятийное содержание и этимологическая природа межотраслевого термина коммуникация, обоснована суть понятия языковая коммуникация и обозначены задачи, проблематика и терминологический потенциал «Теории языковой коммуникации» в современном университетском образовании.Item Українська наукова мова в структурі сучасної університетської освіти як об’єкт лінгводидактики(Львівський національний університет ім. Івана Франка, 2010) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: У статті автором обґрунтовано ідею навчання української наукової мови в контексті прогресивної концепції діяльнісного підходу та в умовах Болонського процесу. EN: The idea of teaching of Ukrainian scientific language in context concerning progressive conception of activity approach and in tрe conditions of Boloskiy process is touched upon and analyzed in this article RU: В статье автором аргументирована идея обучения украинскому научному языку в контексте прогрессивной концепции деятельностного подхода и в условиях Болонского процесса.Item Методичні вказівки та завдання контрольної роботи №1 з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів факультету економіки та управління заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2011) Бондарчук, Катерина Сергіївна; Bondarchuk, Kateryna S.; Бондарчук, Екатерина СергеевнаUK: Завдання контрольної роботи №1 мають на меті перевірити навички добирати різні мовні засоби залежно від сфери й мети спілкування, користуватися словниками та довідковою літературою, редагувати тексти різних стилів. Вони сприятимуть опануванню мовною і мовленнєвою культурою; ознайомленню зі специфікою наукового, офіційно-ділового, художнього та розмовного стилів мови. EN: The assignments of test paper 1 are to check the skills in choosing various language means depending on the sphere and purpose of communication, to use dictionaries and reference materials, to edit texts of different styles. They will contribute to language and speech culture mastering, revealing the specific character of scientific prose, official, literary and informal styles of language. RU: Задания контрольной роботы №1 призваны проверить навыки использовать разные языковые средства в зависимости от области и цели общения, пользоваться словарями и справочной литературой, редактировать тексты разных стилей. Они способствуют выработке навыков языковой и речевой культуры; ознакомлению со спецификой научного, официально-делового, художественного и разговорного стилей языка.Item Мовна комунікація в контексті сучасної риторичної парадигми(Запорізький національний університет, 2011) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина СергеевнаUK: У статті автором проаналізовано риторичний компонент мовної комунікації в теоретичному й прикладному аспектах, обґрунтовано актуальність риторичної освіти у сучасній вищій школі. EN: The rhetorical component of linguistic communication in theoretical and applied aspects is analysed in this article. Also the topicality of rhetorical learning in modern higher school is grounded. RU: В статье автором проанализирован риторический компонент языковой коммуникации в теоретическом и прикладном аспектах, обоснована актуальность риторического образования в современной высшей школе.Item Навчальний англо-український словник термінолексики сфери міжнародних економічних відносин для студентів гуманітарного факультету спеціальностей «Міжнародні економічні відносини» і «Переклад» денної та заочної форм навчання(2011) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Орел-Халік, Юлія Владиславівна; Приходько, Ганна Іллівна; Orel-Khalick, Iulia B.; Prihodko, Anna I.; Орел-Халик, Юлия Владиславовна; Приходько, Анна ИльиничнаUK: Словникова частина навчального посібника, організована за абетково-гніздовим принципом, містить понад 9000 найуживаніших однослівних і складених англійських термінів та їх українських еквівалентів на позначення понять інтегративної сфери міжнародних економічних відносин. Сім додатків містять актуальну інформацію, необхідну для продукування професійного мовлення і спілкування в усній та письмовій формах. EN: The dictionary contains more than 9000 the most widely-used terms, lexical phrases, and their equivalents in the Ukrainian language for designation of terms of international economic relations integrative sphere. Register terms are given according to the alphabetically-nest principle. The relevant information needed for producing professional speech and communication in oral and written forms is given in seven appendixes. RU: Словарная часть учебного пособия, организованная по алфавитно-гнездовому принципу, содержит более 9000 наиболее употребительных однословных и составных английских терминов и их украинских эквивалентов, называющих понятия интегративной сферы международных экономических отношений. Семь приложений включают актуальную информацию, необходимую для продуцирования профессиональной речи и общения в устной и письменной формах.Item Методичні вказівки та завдання контрольної роботи №2 з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів факультету економіки та управління заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2011) Бондарчук, Катерина Сергіївна; Bondarchuk, Kateryna S.; Бондарчук, Екатерина СергеевнаUK: Завдання контрольної роботи №2 передбачають перевірку знань щодо оформлювання різного типу документів, видів індивідуальних і колективних форм спілкування, а також навичок перекладу фахового тексту. EN: Test paper 2 assignments are to check the knowledge of document processing, individual and collective communication, the skills in the translation of professional texts. RU: Задания контрольной работи №2 требуют знаний по оформлению разного типа документов, видов индивидуальных и коллективных форм общения, а также навыков перевода текста по специальности.Item Система освіти часів окупації на території Запорізької області(Запорізький національний університет, 2011) Спудка, Ірина Миколаївна; Спудка, Ирина Николаевна; Spudka, Iryna M.UK: Стаття присвячена аналізу політики німецької окупаційної влади в сфері освіти на території Запорізької області. На окупованій території були відкриті початкові, середні та професійно-технічні школи метою встановлення тотального контролю над усіма категоріями населення. Політика німецького командування носила непослідовний та обмежений характер та не досягла бажаних результатів. EN: The article is devoted to the analysis of the German occupation policy in the field of education on the territory of Zaporizhzhya Region. On the occupied territory there were opened elementary schools, secondary schools and vocational training schools in order to establish total control over all classes of population. The policy of German command in educational sphere was inconsistent and limited and didn’t reach the set aims. RU: Данная статья посвящена анализу политики немецкой оккупационной власти в сфере образования на территории Запорожской области. На оккупированной территории были открыты начальные, средние и профессионально-технические школы с целью установления тотального контроля над всеми категориями населения. Политика немецкого командования в сфере образования была непоследовательной и ограниченной и не достигла поставленных целей.Item Економічна політика нацистського керівництва на території Запорізької області (за матеріалами окупаційної преси)(Запорізький національний університет, 2011) Спудка, Ірина Миколаївна; Спудка, Ирина Николаевна; Spudka, Iryna M.UK: Cтаття присвячена аналізу економічної політики в промисловості та сільському господарстві на території Запорізької області на основі вивчення матеріалів окупаційної преси. У статті визначено етапи, особливості та причини провалу політики нацистів в економічній сфері. EN: This article is devoted to the analysis of economic policy in the fields of industry and agriculture on the territory of Zaporizhzhya region based on materials of occupation press. The article also deals with stages, peculiarities and causes of failure Nazi policy in economic sphere. RU: Данная статья посвящена анализу экономической политики в промышленности и сельском хозяйстве на территории Запорожской области на основе изучения материалов оккупационной прессы. В статье выделены этапы, особенности и причины провала политики нацистов в экономической сфере.Item Методичні вказівки з планами семінарських занять з дисципліни "Історія України" для студентів усіх спеціальностей(Запорізький національний технічний університет, 2011) Дєдков, Микола Васильович; Дедков, Николай Васильевич; Dyedkov, Mykola V.; Шаповалов, Георгій Іванович; Шаповалов, Георгий Иванович; Shapovalov, Georgiy I.; Спудка, Ірина Миколаївна; Спудка, Ирина Николаевна; Spudka, Iryna M.; Васильчук, Тетяна Василівна; Васильчук, Татьяна Васильевна; Vasylchuk, Tetyana V.; Katrich, Victor P.; Мозуленко, Дмитро Іванович; Мозуленко, Дмитрий Иванович; Mozulenko, Dmytro I.; Сигида, Галина Анатоліївна; Сыгыда, Галина Анатольевна; Sygyda, Galyna A.; Турчина, Людмила Валеріївна; Турчина, Людмила Валерьевна; Turchina, Ludmyla V.; Чоп, Володимир Миколайович; Чоп, Владимир Николаевич; Chop, Volodymyr M.; Щербина, Тетяна Петрівна; Щербина, Татьяна Петровна; Shcherbyna, Tetyana P.; Кузьменко, Валентина Володимирівна; Кузьменко, Валентина Владимировна; Kuz’menko, Valentyna V.; Катрич, Виктор Петрович; Катрич, Віктор ПетровичUK: Наведені методичні рекомендації з планами семінарських занять з дисципліни "Історія України". EN: Methodical reference and seminar planning with tests section on “The History of Ukraine” for correspondence department students of all specialties. RU: Приведены методические рекомендации с планами семинарских занятий по дисциплине «История Украины».Item Навчальний українсько-англійський словник термінолексики сфери міжнародних економічних відносин для студентів гуманітарного факультету спеціальностей «Міжнародні економічні відносини» і «Переклад» денної та заочної форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2011) Онуфрієнко, Галина Сергіївна; Onufrienko, Halyna S.; Онуфриенко, Галина Сергеевна; Орел-Халік, Юлія Владиславівна; Приходько, Ганна Іллівна; Orel-Khalick, Iulia B.; Prihodko, Anna I.; Орел-Халик, Юлия Владиславовна; Приходько, Анна ИльиничнаUK: Словникова частина навчального посібника, організована за абетково-гніздовим принципом, містить понад 9000 найуживаніших однослівних і складених українських термінів та їх англійських еквівалентів на позначення понять інтегративної сфери міжнародних економічних відносин. Сім додатків містять актуальну інформацію, необхідну для продукування професійного мовлення і спілкування в усній та письмовій формах. EN: The dictionary contains more than 9000 the most widely-used terms, lexical phrases, and their equivalents in the English language for designation of terms of international economic relations integrative sphere. Register terms are given according to the alphabetically-nest principle. The relevant information needed for producing professional speech and communication in oral and written forms is given in seven appendixes. RU: Словарная часть учебного пособия, организованная по алфавитно-гнездовому принципу, содержит более 9000 наиболее употребительных однословных и составных украинских терминов и их английских эквивалентов, называющих понятия интегративной сферы международных экономических отношений. Семь приложений включают актуальную информацию, необходимую для продуцирования профессиональной речи и общения в устной и письменной формах.