Кафедра електропостачання промислових підприємств (Кафедра ЕПП)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра електропостачання промислових підприємств (Кафедра ЕПП) by Subject "alternating current"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Analysis of approaches to building a modern high-speed train control systems AC(Петербурский государственный университет путей сообщения, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Значна частина дизельних поїздів, що експлуатуються на залізничних шляхах України, повинна бути виведена з експлуатації та термінової заміни як такої, яка перевищила термін її експлуатації. Зміст блоків збору даних призводить до перевищення нормативних витрат на ремонт і несприятливо впливає на рентабельність залізничного параверідного досвіду експлуатації дослідницьких дизель-локомотивів змінного струму та нових вимог у партіях серійних зразків цього розвитку, що свідчить про необхідність вдосконалення системи тягової потужності, підвищення ефективності роботи (підвищення динамічних параметрів руху дизелів, отримання нормалізованих перехідних характеристик енергетичних схем та управління системами в умовах зовнішніх та параметричних збурень тощо). Для підвищення ефективності необхідно використовувати методи проектування та синтезу керуючих систем тягової трансмісії, що забезпечує можливість використання високоефективних дизельних поїздів, системи управління стійкістю при збуренні та варіації параметрів схем тягової потужності в процесі. A large part of diesel trains operated on Railways of Ukraine, needs to be decommissioned and urgent replacement as such that have exceeded their useful life. EN: The content of the data traction units lead to exceeding of the normative repair costs and adversely affects the profitability of railway paravetrinary experience of operation of research diesel-locomotives of alternating current and new requirements in batches of serial samples of this development pointed to the necessity of improvement of the system of traction power, increase of work efficiency (increasing the dynamic parameters of motion diesel trains, getting normalized transient characteristics of the energy circuits and systems management in conditions of external and parametric perturbations, etc.). To increase efficiency, it is necessary to use methods of design and synthesis of control systems of traction transmission that enables high performance diesel trains, sustainability management system in perturbation and variations of parameters of circuits of traction power in the process. RU: Большая часть дизельных поездов, эксплуатируемых на железных дорогах Украины, должна быть выведена из эксплуатации и срочная замена как таковая, которая превысила их срок полезного использования. Содержание данных тяговых единиц приводит к превышению нормативных затрат на ремонт и отрицательно сказывается на прибыльности железнодорожного параветеринарного опыта эксплуатации исследовательских дизель-локомотивов переменного тока и новых требований в партиях серийных образцов этого развития, указывающих на необходимость совершенствование системы тяговой мощности, повышение эффективности работы (увеличение динамических параметров движения дизельных поездов, получение нормализованных переходных характеристик энергетических схем и управление системами в условиях внешних и параметрических возмущений и т. д.). Для повышения эффективности необходимо использовать методы проектирования и синтеза систем управления тяговой трансмиссией, которые обеспечивают высокоэффективные дизельные поезда, систему управления устойчивостью при возмущении и вариации параметров схем тяговой мощности в процессе.Item Анализ конструкций тяговых преобразователей переменного тока для моторвагонных поездов(Уральский государственный университет путей сообщения, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: В роботі аналізуються конструкції і параметри тягових перетворювачів змінного струму, які знаходять перспективне застосування в передачах автономних моторвагонних поїздів. Відзначається, що сучасні підходи до побудови тягових перетворювачів дозволяють отримати економію первинних енергоресурсів в процесі експлуатації поїзда. This article examines the structure and parameters of traction converters of alternating current, which are promising application in the programs of Autonomous EMU-trains. EN: The modern approaches to the construction of traction converters provide savings of primary energy resources in the process of operation of the train. RU: В работе анализируются конструкции и параметры тяговых преобразователей переменного тока, которые находят перспективное применение в передачах автономных моторвагонных поездов. Отмечается, что современные подходы к построению тяговых преобразователей позволяют получить экономию первичных энергоресурсов в процессе эксплуатации поезда.Item Базові технічні рішення синтезу та побудови перетворювачів частоти для тягових електропередач дизель-поїздів змінного струму(Запорізький національний технічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Кулагіна, К. О.; Kulagina, K. O; Кулагина, К. А.; Калініченко, Н. А.; Kalinichenko, N. A.; Калиниченко, Н. А.UK: Функціональні завдання, які покладено на тягову електропередачу, вимоги стандартів та особливості використання, що пред’являються до її техніко-економічних, екологічних, ергономічних та інших показників (точність, швидкодія, діапазон допустимих змін робочих показників, електромагнітна сумісність з іншими компонентами енергетичних систем, енергозбереження), приводять до необхідності створення систем тягових електропередач, в складі яких, окрім основного системоутворюючого компоненту - електромеханічного перетворювача - повинні бути різноманітні перетворювачі енергії, пристрої контролю, керування, захисту. EN: Functional tasks assigned to traction power transmission, requirements of standards and peculiarities of use for its technical, economic, ecological, ergonomic and other indicators (accuracy, speed, range of permissible changes of performance indicators, electromagnetic compatibility with other components of power systems, energy saving) leads to the need to create traction power systems, in which, in addition to the main system-forming component - the electromechanical converter - must be various energy converters, control, control and protection devices. RU: Функциональные задачи, которые возложены на тяговую электропередачи, требования стандартов и особенности использования, предъявляемым к ее технико-экономических, экологических, эргономических и других показателей (точность, быстродействие, диапазон допустимых изменений рабочих показателей, электромагнитная совместимость с другими компонентами энергетических систем, энергосбережение), приводят к необходимости создания систем тяговых электропередач, в составе которых, кроме основного системообразующего компонента - электромеханического преобразователя - должны быть различные преобразователи энергии, устройства, управления, защиты.Item Використання 4q-s перетворювачів в тягових передачах електропоїздів змінного струму(Запорізький національний технічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Кулагіна, К. О.; Kulagina, K. O; Кулагина, К. А.; Калініченко, Н. А.; Kalinichenko, N. A.; Калиниченко, Н. А.UK: Спроби поліпшити ефективність потужних електроприводів привели, завдяки досягненням у області силової електроніки, до створення складних схем вентильних перетворювачів, у тому числі і до створення систем вентильного електроприводу із змінною структурою вентильної частини. EN: Attempts to improve the efficiency of powerful electric drives led, thanks to advances in power electronics, to the creation of complex circuits of gate transducers, including the creation of systems of valve electric drive with variable structure of the valve part. RU: Попытки улучшить эффективность мощных электроприводов привели, благодаря достижениям в области силовой электроники, к созданию сложных схем вентильных преобразователей, в том числе и к созданию систем вентильного электропривода с переменной структурой вентильной части.Item Топологічні моделі побудови систем керування перетворювачів тягових електропередач змінного струму(Кременчуцький національнний університет імені Михайла Остроградського, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: В роботі проведено аналіз топологічних підходів щодо побудови систем керування тягових електропередач змінного струму. Показано, що функціональні завдання, які покладено на тягову електропередачу, вимоги що пред’являються до її техніко-економічних, екологічних, ергономічних та інших показників, приводять до необхідності створення систем тягових електропередач, в складі яких, окрім основного компоненту - електромеханічного перетворювача - повинні бути різноманітні перетворювачі енергії, пристрої контролю, керування, захисту, побудовані на основі сучасних електронно-інформаційних систем та комплексів. EN: In the paper an analysis of topological approaches to the construction of control systems for traction power transmissions of alternating current. It is shown that the functional tasks entrusted to the traction power transmission, the requirements for its techno-economic, ecological, ergonomic and other indicators lead to the necessity of creating traction power systems, in which, in addition to the main component, the electromechanical- Transformers - there must be a variety of energy converters, control, control and protection devices, built on the basis of modern electronic information systems and complexes. RU: В работе проведен анализ топологических подходов к построению систем управления тяговых электропередач переменного тока. Показано, что функциональные задачи, которые возложены на тяговую электропередачи, требования предъявляемые к ее технико-экономических, экологических, эргономических и других показателей, приводят к необ-ходимости создания систем тяговых электропередач, в составе которых, кроме основного компонента - електромехани- ческого преобразователя - должны быть различные преобразователи энергии, устройства, управления, защит-ю, построенные на основе современных электронно-информационных систем и комплексов.