Кафедра електропостачання промислових підприємств (Кафедра ЕПП)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра електропостачання промислових підприємств (Кафедра ЕПП) by Subject "asynchronous traction motor"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Математична модель тягового асинхронного двигуна з урахуванням насичення(Інститут електродинаміки НАН України, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: На основі методу динамічних індуктивностей створено математичну модель асинхронного тягового двигуна, в якій враховано дію тангенціальної та радіальної динамічної індуктивностей. Використання даного методу дозволило врахувати насичення головного магнітного шляху, насичення шляхів потоків розсіювання, взаємоіндукцію між контурами машини з урахуванням процесів насичення, а також сумісне насичення робочим потоком та потоками розсіювання для режимів, що характеризуються значною величиною робочого потоку та великими значеннями струмів контурів машини. В результаті було записано в (d,q) системі координат рівняння кіл асинхронного тягового двигуна з урахуванням насичення. Бібл. 14. Рис. 2. EN: On the basis of a method of dynamic inductances an analytical model of asynchronous traction motor, which takes into account the tangential and radial dynamic inductances. The use of this method has allowed to take into account the saturation of the main magnetic path, saturation flow path, scattering, inter induction caused by saturation of between mutually perpendicular circuits of the machine, as well as joint saturation work flow and flows of scattering for modes that are characterized by significant amount of work flow and large values of current circuits of the machine. The result was recorded in (d,q) coordinate system of equations of circles asynchronous traction motor taking into account the saturation. References 14, figures 2. RU: На основе метода динамических индуктивностей создана аналитическая модель асинхронного тягового двигателя, в которой учтено действие тангенциальной и радиальной динамической индуктивностей. Использование данного метода позволило учесть насыщения главного магнитного пути, насыщение путей потоков рассеяния, взаимоиндукцию, обусловленную процессами насыщения между взаимно перпендикулярными контурами машины, а также совместное насыщения рабочим потоком и потоками рассеяния для режимов, которые характеризуются значительной величиной рабочего потока и большими значениями токов контуров машины. В результате было записано в (d,q) системе координат уравнения цепей асинхронного тягового двигателя с учетом насыщения. . Библ. 14. Рис. 2.Item Способ управления тяговым асинхронным двигателем для обеспечения рационального тягового усилия при движении моторвагонного поезда(Ростовский государственный университет путей сообщения, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: У статті розглянуто питання управління розгінної динамікою моторвагонного поїзда. В результаті застосування методів варіаційного обчислення визначено загальний закон управління, який забезпечує створення раціонального тягового зусилля, який забезпечує: використання максимальної можливої сили тяги, реалізація високих значень коефіцієнта зчеплення і раціональне використання запасів кінетичної енергії для подолання підйомів, пра--Вільний вибір швидкості руху, регулювання сили тяги із застосуванням ослаблення возбу-дження тягових двигунів. На підставі цього закону проведено розрахунок необхідної тяго-вої роботи і тягового зусилля моторвагонного поїзда. EN: The article discusses management of the accelerating dynamics of EMU-train. As a result of application of the methods of the calculus of variations defined common control law providing for the establishment of a rational traction, which provides: the maximum possible traction control, implementation of high values of the coefficient of adhesion and rational use of stocks of kinetic energy to overcome rises, the correct choice of the speed regulation of tractive effort with the use of weakening of traction motor excitation. On the basis of this law, the calculation of the necessary traction work and traction EMU-train. RU: В статье рассмотрен вопрос управления разгонной динамикой моторвагонного поезда. В результате применения методов вариационного исчисления определен общий закон управления, обеспечивающий создание рационального тягового усилия, который обеспечивает: использование максимальной возможной силы тяги, реализация высоких значений коэффициента сцепления и рациональное использование запасов кинетической энергии для преодоления подъемов, правильный выбор скорости движения, регулирование силы тяги с применением ослабления возбуждения тяговых двигателей. На основании данного закона проведен расчет необходимой тяговой работы и тягового усилия моторвагонного поезда.Item Спосіб апроксимації кривої намагнічування тягового асинхронного двигуна(Запорізький національний технічний університет, 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Проведено дослідження способу апроксимації тягового асинхронного двигуна тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 за допомогою функції Бріллюена. EN: Conducted a study of the method of approximation of asynchronous traction motor traction power transmission diesel-trains DEL-02 using the functions of the Brillouin zone. RU: Проведено исследование способа аппроксимации тягового асинхронного двигателя тяговой электропередачи дизель-поезда ДЕЛ-02 с помощью функции Бриллюэна.