Кафедра електропостачання промислових підприємств (Кафедра ЕПП)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра електропостачання промислових підприємств (Кафедра ЕПП) by Subject "automation"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизация управления тяговой электропередачей моторвагонных поездов(Издательство « СибАК», 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Визначено загальні рекомендації по управлінню тяговим перетворювачем частоти моторвагонного електротранспорту, на підставі яких можлива побудова системи автоводіння поїзда по похилих профілів залізничної колії. Режим водіння моторвагонного поїзда вибирається відповідно до розкладу руху та умовами, які характеризують певні тягово-енергетичні показники. При цьому машиніст повинен обов'язково врахувати можливість використання кінетичної енергії, накопиченої на спусках для руху по наступним підйомів. Крім того, таку можливість необхідно закладати при побудові оптимальних режимних карт для системи автоводіння моторвагонного електротранспорту. На підставі проведеного дослідження можливе подальше побудова системи автоводіння моторвагонного поїзда для досягнення економії первинних енергоресурсів за рахунок використання кінетичної енергії поїзда. EN: The general recommendations for the management of traction converter of frequency electric motor transport are defined, on the basis of which it is possible to build a system of train driving on oblique railroad track profiles. The mode of driving of the motor-wagon train is selected in accordance with the timetable and conditions that characterize certain traction and energy indicators. In this case, the driver must necessarily take into account the possibility of using the kinetic energy accumulated on the slopes for movement along the following ascents. In addition, this possibility should be laid when building the optimal regime maps for the system of driving an electric motorcar freight. Based on the study, it is possible to further build a system for driving a motorcar train to achieve savings in primary energy resources through the use of the kinetic energy of the train. RU: Определены общие рекомендации по управлению тяговым преобразователем частоты моторвагонного электротранспорта, на основании которых возможно построение системы автовождения поезда по наклонным профилям железнодорожного пути. Режим вождения моторвагонного поезда выбирается в соответствии с расписанием движения и условиями, которые характеризуют определенные тягово-энергетические показатели. При этом машинист должен обязательно учесть возможность использования кинетической энергии, накопленной на спусках для движения по следующим подъемам. Кроме того, такую возможность необходимо закладывать при построении оптимальных режимных карт для системы автовождения моторвагонного электротранспорта. На основании проведенного исследования возможно дальнейшее построение системы автовождения моторвагонного поезда для достижения экономии первичных энергоресурсов за счет использования кинетической энергии поезда.Item Конструкції та принципи дії реле на різних елементних: навчальний посібник(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Махлін, Павло Вадимович; Makhlin, Pavlo V.; Махлин, Павел Вадимович; Шрам, Олександр Анатолійович; Shram, A.A.; Шрам, Александр Анатольевич; Іваненко, Євген Пилипович; Ivanenko, Y.P.; Иваненко, Евгений ФилипповичUK: У навчальному посібнику приведені конструкції та принципи дії реле електромеханічній елементній базі, на базі інтегральних мікросхем, а також релейного захисту на мікропроцесорній основі. EN: To train aid constructions and principles of action of relay are driven on an electromechanics element base, on the base of integral microcircuits, and also securing for microprocessor-based basis. RU: В учебном пособии приведены конструкции и принципы действия реле на электромеханической элементной базе, на базе интегральных микросхем, а также защиты на микропроцессорной основе.Item Інтелектуальні пристрої релейного захисту та автоматики: навчальний посібник(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Махлін, Павло Вадимович; Makhlin, Pavlo V.; Махлин, Павел Вадимович; Костенко, Сергій Юрійович; Kostenko, C.Y.; Костенко, Сергей Юрьевич; Кузьменко, Ольга Павлівна; Kuzmenko, O.P.; Кузьменко, Ольга ПавловнаUK: У навчальному посібнику приведений опис, функціональні можливості та технічні характеристики електронних багатофункціональних пристроїв релейного захисту та автоматики провідних вітчизняних та зарубіжних фірм. EN: To train aid description, functional possibilities and technical descriptions of electronic multifunction devices of relay defence and automation of leading home and foreign firms, is driven. RU: В учебном пособии приведено описание, функциональные возможности и технические характеристики электронных многофункциональных устройств релейной защиты и автоматики ведущих отечественных и зарубежных фирм.