Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії by Subject "Ability to ensure compliance with regulatory and moral and ethical standards of behavior."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Силабус навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для бакалаврів, що навчаються за освітніми програмами зі спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування - освітня програма (спеціалізація) – «Регіональне управління».(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.UK: Силабус навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс». Мета курсу «Людина і світ: філософський дискурс» – це розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Syllabus of the discipline «Human and world: philosophical debate». Purpose of the course «Human and world: philosophical debate» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline « Human and world: philosophical debate» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality.Item Силабус навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітніми програмами зі спеціальності 073 Менеджмент - освітня програма (спеціалізація) - менеджмент організацій і адміністрування(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.Силабус навчальної дисципліни «Філософія». Мета курсу «Філософія» – це розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» в системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Syllabus of the discipline «Philosophy». Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality.Item Силабус навчальної дисципліни «Філософія» для бакалаврів, що навчаються за освітніми програмами зі спеціальності 073 Менеджмент - освітня програма (спеціалізація) - менеджмент організацій і адміністрування.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.UK: Силабус навчальної дисципліни «Філософія». Мета курсу «Філософія» – це розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» в системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Syllabus of the discipline «Philosophy». Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality.