Наукові статті кафедри ІТЗ та МК
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ІТЗ та МК by Subject "autonomy"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Самостійна робота студентів в системі навчального-виховного процесу вищої школи(Запорізький національний університет, 2018) Бажміна, Евеліна Анатоліївна; Bazhmina, Evelina A.; Бажмина, Эвелина АнатольевнаUK: В статті розглянуто самостійну роботу студентів як вищої форми організації освітнього процесу; обґрунтовано важливість науково-методичного вирішення проблеми на сучасному етапі розвитку вищої освіти в процесі професійної підготовки; охарактеризовано зміст дефініцій науково-понятійного апарату проблеми, що висвітлюється в статті; розглянуто сутнісні характеристики етапів самостійної роботи студентів з виконання навчального завдання й домінуючого компонента самостійності як особистісної якості майбутнього спеціаліста EN: The article deals with the student individual work as the highest form of the educational process organization; the importance of scientific and methodological solution of the problem at the present stage of the higher education development in the vocational training process is substantiated; the content of the definitions of the scientific-conceptual apparatus of the problem enlightened in the article, is characterized; the essential characteristics of the student individual work stages on the fulfillment of the educational assignments and the dominant component of independence as a personal quality of the future specialist are considered RU: В статье рассмотрена самостоятельная работа студентов как высшей формы организации образовательного процесса; обоснована важность научно-методического решения проблемы на современном этапе развития высшего образования в процессе профессиональной подготовки; охарактеризовано содержание дефиниций научно-понятийного аппарата проблемы, которая освещается в статье; рассмотрены сущностные характеристики этапов самостоятельной работы студентов по выполнению учебного задания и доминирующего компонента самостоятельности как личностного качества будущего специалиста