Кафедра теоретичної та прикладної механіки (Кафедра Т та ПМ)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра теоретичної та прикладної механіки (Кафедра Т та ПМ) by Subject "decision of tasks"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Теоретична механіка . Збірник завдань для розрахунково-графічних робіт(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Штанько, Петро Костянтинович; Stanko, Petro K.; Штанько, Петр Константинович; Шевченко, Володимир Григорович; Омельченко, Ольга Станіславівна; Shevchenko, Volodymyr H.; Omelchenko, Olga S.; Шевченко, Владимир Григорьевич; Омельченко, Ольга СтаниславовнаUK: Мета курсу – надати студентам базові знання з загальних методів теоретичних розрахунків, які інженер може використовувати в своїй практичній діяльності. Успішне вивчення теоретичної механіки потребує не тільки ґрунтовного засвоєння теорії, а й набуття міцних практичних навичок, які здобуваються студентами завдяки самостійному розв’язуванню великої кількості задач із різних розділів теоретичної механіки. Самостійна робота студентів полягає в опрацюванні теоретичного курсу, у розв’язуванні задач та виконанні в кожному семестрі двох розрахунково-графічних робіт (РГР). В першому семестрі РГР містять задачі з розділів „Статика” та „Кінематика”, в другому семестрі – „Динаміка” та „Аналітична механіка”. EN: The purpose of the course is to provide students with basic knowledge of general methods of theoretical calculations that an engineer can use in their practice. Successful study of theoretical mechanics requires not only a thorough mastering of the theory, but also the acquisition of strong practical skills, which are acquired by students through the independent solution of a large number of problems in various sections of theoretical mechanics. The independent work of students consists in elaboration of a theoretical course, in solving problems and performing two calculation and graphic works (RGR) in each semester. In the first semester RGR contain problems from the sections "Statics" and "Kinematics", in the second semester - "Dynamics" and "Analytical Mechanics". RU: Цель курса - предоставить студентам базовые знания по общим методам теоретических расчетов, инженер может использовать в своей практической деятельности. Успешное изучение теоретической механики требует не только тщательного усвоения теории, но и приобретение прочных практических навыков, которые приобретаются студентами благодаря самостоятельному решению большого количества задач из различных разделов теоретической механики. Самостоятельная работа студентов заключается в проработке теоретического курса, в решении задач и выполнении в каждом семестре двух расчетно-графических работ (РГР). В первом семестре РГР содержат задачи из разделов "Статика" и "Кинематика", во втором семестре - "Динамика" и "Аналитическая механика".Item Теоретична механіка в рішеннях задач із збірника І. В. Мещерського. Частина ІІ. Кінематика(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Штанько, Петро Костянтинович; Stanko, Petr. K.; Омельченко, Ольга Станіславівна; Omelchenko, OlgaUK: Мета посібника – навчити користувача самостійно вирішувати основні типи задач з теоретичної механіки. Даний посібник може бути корисним не тільки для здобувачів освіти та викладачів, але й для інженерів-конструкторів, тому що рішення багатьох задач є прикладами реальних інженерних розрахунків. В другому томі «Кінематика» розглядається наступні розділи: рух точки; поступальний рух і обертання твердого тіла навколо нерухомої осі; плоский рух тіла; складний рух точки і твердого тіла; планетарні і диференціальні механізми; сферичний рух. Всього в томі наведено рішення 120 задач. EN: The purpose of the manual is to teach the user to independently solve the main types of problems in theoretical mechanics. This manual can be useful not only for students and teachers, but also for structural engineers, because the solutions of many problems are examples of real engineering calculations. In the second volume "Kinematics" the following sections are considered: motion of a point; translational movement and rotation of a solid body around a fixed axis; flat body movement; complex motion of a point and a solid body; planetary and differential mechanisms; spherical motion. In total, solutions to 120 problems are given in the volume.Item Теоретична механіка. Контрольні питання та білети до рубіжних контролів для студентів технічних вузів(Запорізький національний технічний університет, 2014) Штанько, Петро Костянтинович; Stanko, Petro K.; Штанько, Петр Константинович; Шевченко, Володимир Григорович; Shevchenko, Volodymyr H.; Шевченко, Владимир ГригорьевичUK: Основними засобами підвищення ефективності самостійної роботи студентів є впровадження у навчання систематичного контролю їх знань. Одним із таких ефективних засобів перевірки якості засвоєння пройденого матеріалу і використання набутих умінь для розв’язування задач є контроль знань. Практика його застосування заохочує студентів до праці протягом усього семестру, а отже, і до систематизації набутих знань. Методично правильно підібрані запитання і задачі у завданнях сприяють закріпленню зворотного зв’язку “студент – викладач”, що має важливе значення для підвищення рівня навчально- виховного процесу. Автори пропонованого видання ставили перед собою мету розробити завдання з основних тем теоретичної механіки, що могли б бути використані як для безпосереднього контролю знань студентів, так і для самостійної роботи під час підготовки до контрольних робіт, колоквіумів, модулів тощо. Викладачі можуть скористатися цими завданнями при організації захисту розрахункових чи курсових робіт, заліків. EN: The main means of improving the efficiency of independent work of students is the introduction of systematic control of their knowledge. One of such effective means of checking the quality of mastering the material passed and using the acquired skills to solve problems is knowledge control. The practice of its application encourages students to work throughout the semester, and hence to systematize the acquired knowledge. Methodologically correctly selected questions and tasks in the tasks help to consolidate the feedback "student - teacher", which is important for improving the level of learning. educational process. The authors of the proposed publication aimed to develop tasks on the main topics of theoretical mechanics, which could be used both for direct control of students' knowledge and for independent work in preparation for tests, colloquia, modules and more. Teachers can use these tasks in the organization of the defense of calculation or course work, tests. RU: Основными средствами повышения эффективности самостоятельной работы студентов является внедрение в обучение систематического контроля их знаний. Одним из таких эффективных средств проверки качества усвоения пройденного материала и использование приобретенных умений для решения задач является контроль знаний. Практика его применения поощряет студентов к работе в течение всего семестра, а следовательно, и к систематизации полученных знаний. Методически правильно подобранные вопросы и задачи в задачах способствуют закреплению обратной связи "студент - преподаватель", что имеет важное значение для повышения уровня учебно-воспитательного процесса. Авторы предлагаемого издания ставили перед собой цель разработать задания по основным темам теоретической механики, которые могли бы быть использованы как для непосредственного контроля знаний студентов, так и для самостоятельной работы при подготовке к контрольным работам, коллоквиумов, модулей и тому подобное. Преподаватели могут воспользоваться этими задачами при организации защиты расчетных или курсовых работ, зачетов.