Транспортний факультет
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Транспортний факультет by Subject "abradable materials"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Триботехнічні характеристики ущільнювальних теплозахисних покриттів при критичних навантаженнях(Национальная академия наук Беларуси, 2019) Кубіч, Вадим Іванович; Kubich, Vadim I.; Кубич, Вадим Иванович; Грешта, Віктор Леонідович; Greshta, Viktor L.; Грешта, Виктор Леонидович; Сотніков, Євгеній Георгійович; Sotnikov, Ievgenii G.; Сотников, Евгений Георгиевич; Климов, Олександр Володимирович; Klimov, Olexsandr V.; Климов, Александр Владимирович; Богуслаєв, Вячеслав Олександрович; Богуслаев, Вячеслав Александрович; Boguslaev, Viacheslav O.; Lekhovitser, Zoya V.; Леховицер, Зоя Васильевна; Леховицер, Зоя Василівна; Ткач, Дар'я Володимирівна; Tkach, Dariya V.; Ткач, Дарья ВладимировнаUK: В роботі проведено початковий етап комплексного багатофакторного дослідження зносостійкості теплозахисних покриттів сектора турбіни газотурбінного двигуна (ГТД) в умовах дії критичних навантажень без урахування впливу структурно-фазових перетворень, які можуть протікати в матеріалах покриттів при запуску двигуна і подальшому тривалому впливі високих температур (близько 1150 ° С) на деталі ГТД. EN: The initial stage of the complex multifactor study of the wear resistance of heat-shielding sealing coatings of the gas turbineengine (GTE) turbine sector under the influence of critical loads was carried out without taking into account the effect of structuralphase transformations that can occur in coating materials at enginestart-up and subsequent long exposure to high temperatures (about 1150 °C). RU: В работе проведён первоначальный этап комплексного многофакторного исследования износостойкости теплозащитных уплотнительных покрытий сектора турбины газотурбинногодвигателя (ГТД) в условиях действия критических нагрузок без учёта влияния структурно-фазовых превращений, которые могут протекать в материалах покрытий при запуске двигателя и последующем длительном воздействии высоких температур (порядка 1150 °С) на детали ГТД.