05. Об'єкти інтелектуальної власності
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 05. Об'єкти інтелектуальної власності by Subject "alternating current"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Пристрій аварійного керування тяговою частотно-керованою передачею змінного струму автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Відомий пристрій для реалізації способу управління баштовим краном в аварійній ситуації , встановленому на основі, що включає пульт керування краном, розташований в кабіні крана і з'єднаний електрично з виконавчими елементами керування приводом принаймні одного механізму крана, засоби безпеки - задатчик з електричним входом і виходом, аварійний датчик, з'єднаний з задатчиком, кнопку включення електроживлення приводу механізму крана, сполучену з приводом і джерелом живлення, постачений додатковим пультом керування краном, розташованим з можливістю його фіксації на ходової частини крана в легкодоступному з основи крана місці, при цьому додатковий пульт електрично з'єднаний з основним пультом управління через вихід задатчика і пов'язаний електрично додатковим зворотним зв'язком з основним пультом управління, при цьому додатковий пульт виконаний з ключем-маркою і додатковим вимикачем, який встановлений між додатковим пультом управління і другим додатковим виходом задатчика і пов'язаний з ними, привід механізму крана електрично з'єднаний з додатковим пультом керування краном, а ключ-марка змінний і встановлений в додатковому пульті з можливістю його взаємодії з додатковим вимикачем. EN: A known device for implementing a method for controlling a tower crane in an emergency installed on the basis of a crane control panel is located in the cockpit and connected electrically to the actuators of actuator control with at least one crane mechanism, safety means - an actuator with an electric the input and output, the emergency sensor, connected to the dial, the button to turn on the power supply actuator crane, connected to the drive and a power supply, supplied with an additional control panel crane, located with the possibility of fixing it to the running gear of the crane in an easily accessible place from the base of the crane, with the additional console electrically connected to the main control panel through the output of the dial, and is connected electrically to the additional feedback with the main control panel, with the additional remote control executed with a key-brand and an additional switch, which is installed between the additional control panel and the second additional output of the set-point and associated with them, the drive mechanism of the crane is electrically connected to the additional control panel the crane, and the key-brand is variable and installed in the additional remote control with the ability to interact with the additional switch. RU: Известно устройство для реализации способа управления башенным краном в аварийной ситуации, установленном на основе, включая пульт управления краном, расположенный в кабине крана и соединен электрически с исполнительными элементами управления приводом по крайней мере одного механизма крана, средства безопасности - задатчик с электрическим входом и выходом, аварийный датчик, соединенный с задатчиком, кнопку включения электропитания привода механизма крана, соединенную с приводом и источником питания, снабжен дополнительным пультом управления краном, расположенным с возможностью его фиксации на ходовой части крана в легкодоступном из основы крана месте, при этом дополнительный пульт электрически соединен с основным пультом управления через выход задатчика и связан электрически дополнительным обратной связью с основным пультом управления, при этом дополнительный пульт выполнен с ключом маркой и дополнительным выключателем, который установлен между дополнительным пультом управления и вторым дополнительным выходом задатчика и связанный с ними, привод механизма крана электрически соединен с дополнительным пультом управления краном, а ключ марка переменный и установлен в дополнительном пульте с возможностью его взаимодействия с дополнительным выключателем.Item Спосіб керування рекуперацією енергії для тягових електропередач змінного струму моторвагонних автономних поїздів(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму автономного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу керування рекуперацією енергії для тягових електропередач змінного струму моторвагонних автономних поїздів з можливістю самонавчання або стороннього навчання системи керування на основі нейронних мереж або інших алгоритмів навчання, а також застосування способу при оптимальному співвідношенні повної енергії та швидкості рухомого складу. Введення системи керування з можливістю самонавчання або стороннього навчання на основі нейронних мереж або інших алгоритмів навчання, а також застосування способу при оптимальному співвідношенні повної енергії та швидкості рухомого складу дозволяє здійснювати рекуперацію енергії згідно оптимальних режимів руху поїзда на основі навчання на даній ділянці системи керування шляхом ведення поїзду досвідченим машиністом або на основі розрахункових карт руху. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically - for frequency controlled power transmissions of alternating current of an autonomous rolling stock of railways. The object of the invention is to create a method for controlling energy recovery for traction power transmissions of alternating current motor-powered autonomous trains with the possibility of self-study or third-party training of a control system based on neural networks or other learning algorithms, as well as the application of the method at an optimal ratio of total energy and rolling stock speed. The introduction of a control system with the possibility of self-study or third-party training on the basis of neural networks or other learning algorithms, as well as the application of the method at an optimal ratio of total energy and rolling stock velocity, allows the recovery of energy in accordance with optimal modes of train movement based on training in this area of the control system by conducting train by an experienced driver or on the basis of payment cards. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока автономного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа управления рекуперацией энергии для тяговых электропередач переменного тока моторвагонных автономных поездов с возможностью самообучения или стороннего обучения системы управления на основе нейронных сетей или других алгоритмов обучения, а также применение способа при оптимальном соотношении полной энергии и скорости подвижного состава. Введение системы управления с возможностью самообучения или стороннего обучения на основе нейронных сетей или других алгоритмов обучения, а также применение способа при оптимальном соотношении полной энергии и скорости подвижного состава позволяет осуществлять рекуперацию энергии согласно оптимальных режимов движения поезда на основе обучения на данном участке системы управления путем ведения поезда опытным машинистом или на основе расчетных карт движения.Item Частотно-керований пристрій змінного струму для живлення тягового електродвигуна автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Тягова частотно-керована передача змінного струму автономного локомотива, що містить автономний інвертор напруги, вихід якого підключено до статорних обмоток електродвигуна, а на вході якого встановлено фільтр, який підключено до виходу випрямляча, вхід якого підключено до живлячої мережі, інтегруючу ланку, вихід якої підключено до регулятора струму, вхід якого підключено до датчика струму, який відрізняється тим, що вхід інтегруючої ланки підключено до виходу регулятора частоти струму статорної обмотки електродвигуна, вхід якого підключено до виходу третього компаратора, на додатній вхід якого потрапляє сигнал з виходу мікропроцесорної системи завдання рухом поїзда, а до від’ємного входу якого підключено вихід блоку розрахунку фактичної частоти струму статорної обмоти електродвигуна, на входи якого потрапляють сигнали з датчика струму та датчика напруги. EN: Traction frequency controlled ac power transmission of an autonomous locomotive containing an autonomous voltage inverter, the output of which is connected to the stator windings of the electric motor, and the input of which is a filter connected to the output of the rectifier, the input of which is connected to the feeding network, the integrating link, the output of which is connected to the current controller, the input of which is connected to the current sensor, which is characterized in that the input of the integrating link is connected to the output of the frequency controller of the stator winding of the electric motor, the input of which is It is obnoxious to the output of the third comparator, the positive input of which enters the signal from the output of the microprocessor system, the task of the train, and the negative input is connected to the output of the unit for calculating the actual frequency of the stator winding of the electric motor, the inputs of which receive signals from the current sensor and voltage sensor. RU: Тяговая частотно-управляемая передача переменного тока автономного локомотива, содержащий автономный инвертор напряжения, выход которого подключен к статорных обмоток электродвигателя, а на входе которого установлен фильтр, подключенный к выходу выпрямителя, вход которого подключен к питающей сети, интегрирующее звено, выход которой принадлежит к регулятору тока, вход которого подключен к датчику тока, отличающийся тем, что вход интегрирующего звена подключен к выходу регулятора частоты тока статорной обмотки электродвигателя, вход которого пидк Лючены к выходу третьего компаратора, на положительный вход которого попадает сигнал с выхода микропроцессорной системы задача движением поезда, а к отрицательному входу которого подключены выход блока расчета фактической частоты тока статорной обмотать электродвигателя, на входы которого попадают сигналы с датчика тока и датчика напряжения.