05. Об'єкти інтелектуальної власності
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 05. Об'єкти інтелектуальної власності by Subject "car"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2021) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками, металеву пластину, яка розміщена на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом кулько-гвинтової передачі. Гайку кулько-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які, в свою чергу, через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. При цьому осі повороту керованих коліс автомобіля з'єднано із лівим та правим датчиками положення, які приєднані до електронного блока керування, до якого також приєднано кроковий електродвигун. EN: The device for continuous automatic correction of the toe-in of the steered wheels of a car in motion contains steered wheels with bearings, axles with swivel cams, a metal plate placed at the standard place of attachment of the steering rods of the rack and pinion steering mechanism, a stepper motor connected to a ball screw transmission nut. The ball screw nut is connected to a system of levers, which, in turn, are connected to the wheel pivot axis through the steering linkage and the swing arm. The axes of rotation of the steered wheels of the vehicle are connected to the left and right position sensors, which are connected to the electronic control unit, to which the stepper motor is also connected.Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2021) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками, металеву пластину, яка розміщена на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом куле-гвинтової передачі, а гайку куле-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які в свою чергу через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. Кероване колесо з лівого боку з'єднано із лівим датчиком положення та лівим кроковим електродвигуном, а кероване колесо з правого боку з'єднано із правим датчиком положення та правим кроковим електродвигуном, лівий та правий датчики положення, а також лівий та правий крокові електродвигуни приєднано до електронного блока керування. EN: The device for continuous automatic correction of the toe-in of the steered wheels of a vehicle in motion contains steered wheels with bearings, axles with swivel cams, a metal plate that is placed at the standard place of attachment of the steering rods of the rack and pinion steering mechanism, a stepper motor connected to a ball screw, and a ball screw nut connected to a system of levers, which in turn are connected to the steering axle through a steering rod and a swing arm. The steerable wheel on the left side is connected to the left position sensor and the left stepper motor, and the steerable wheel on the right side is connected to the right position sensor and the right stepper motor, and the left and right position sensors and the left and right stepper motors are connected to the electronic control unit.Item Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі(Укрпатент, 2020) Щербина, Андрій Васильович; Shcherbyna, Andriі; Банніков, Валерій Олександрович; Bannikov, Valerіі; Вербицький, Володимир Григорович; Verbytskyi, Volodymyr; Сосик, Андрій Юрійович; Sosyk, Andriі; Дударенко, Ольга Васильовна; Dudarenko, Оlha; Артюх, Олександр Миколайович; Artyukh, Оleksandr; Галайда, Юрій Євгенович; Halaida, Yurii; Рудасьов, Віктор Борисович; Rudasov, ViktorUK: Пристрій для безперервного автоматичного регулювання сходження керованих коліс автомобіля в русі, який містить керовані колеса з підшипниками, осі з поворотними кулаками. На металевій пластині, розміщеній на штатному місці кріплення рульових тяг рейкового рульового механізму, встановлено кроковий електродвигун, який з'єднано із гвинтом кульо-гвинтової передачі, а гайку кульо-гвинтової передачі з'єднано із системою важелів, які, в свою чергу, через рульову тягу та поворотний важіль з'єднано із віссю повороту колеса. EN: A device for continuous automatic regulation of the toe-in of steered wheels on a vehicle in motion, which includes steered wheels with bearings, axles with pivot cams. A stepper motor installed on a metal plate located at the standard place of attachment for steering rods rack and pinion steering mechanism is connected to a ball screw, and the nut of the ball screw is connected to a system of levers, which are connected to the wheel pivot axis through the steering rod and the swing lever.