Патенти на корисну модель
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Патенти на корисну модель by Subject "device"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Пристрій аварійного керування тяговою частотно-керованою передачею змінного струму автономного локомотива(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2013) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Відомий пристрій для реалізації способу управління баштовим краном в аварійній ситуації , встановленому на основі, що включає пульт керування краном, розташований в кабіні крана і з'єднаний електрично з виконавчими елементами керування приводом принаймні одного механізму крана, засоби безпеки - задатчик з електричним входом і виходом, аварійний датчик, з'єднаний з задатчиком, кнопку включення електроживлення приводу механізму крана, сполучену з приводом і джерелом живлення, постачений додатковим пультом керування краном, розташованим з можливістю його фіксації на ходової частини крана в легкодоступному з основи крана місці, при цьому додатковий пульт електрично з'єднаний з основним пультом управління через вихід задатчика і пов'язаний електрично додатковим зворотним зв'язком з основним пультом управління, при цьому додатковий пульт виконаний з ключем-маркою і додатковим вимикачем, який встановлений між додатковим пультом управління і другим додатковим виходом задатчика і пов'язаний з ними, привід механізму крана електрично з'єднаний з додатковим пультом керування краном, а ключ-марка змінний і встановлений в додатковому пульті з можливістю його взаємодії з додатковим вимикачем. EN: A known device for implementing a method for controlling a tower crane in an emergency installed on the basis of a crane control panel is located in the cockpit and connected electrically to the actuators of actuator control with at least one crane mechanism, safety means - an actuator with an electric the input and output, the emergency sensor, connected to the dial, the button to turn on the power supply actuator crane, connected to the drive and a power supply, supplied with an additional control panel crane, located with the possibility of fixing it to the running gear of the crane in an easily accessible place from the base of the crane, with the additional console electrically connected to the main control panel through the output of the dial, and is connected electrically to the additional feedback with the main control panel, with the additional remote control executed with a key-brand and an additional switch, which is installed between the additional control panel and the second additional output of the set-point and associated with them, the drive mechanism of the crane is electrically connected to the additional control panel the crane, and the key-brand is variable and installed in the additional remote control with the ability to interact with the additional switch. RU: Известно устройство для реализации способа управления башенным краном в аварийной ситуации, установленном на основе, включая пульт управления краном, расположенный в кабине крана и соединен электрически с исполнительными элементами управления приводом по крайней мере одного механизма крана, средства безопасности - задатчик с электрическим входом и выходом, аварийный датчик, соединенный с задатчиком, кнопку включения электропитания привода механизма крана, соединенную с приводом и источником питания, снабжен дополнительным пультом управления краном, расположенным с возможностью его фиксации на ходовой части крана в легкодоступном из основы крана месте, при этом дополнительный пульт электрически соединен с основным пультом управления через выход задатчика и связан электрически дополнительным обратной связью с основным пультом управления, при этом дополнительный пульт выполнен с ключом маркой и дополнительным выключателем, который установлен между дополнительным пультом управления и вторым дополнительным выходом задатчика и связанный с ними, привод механизма крана электрически соединен с дополнительным пультом управления краном, а ключ марка переменный и установлен в дополнительном пульте с возможностью его взаимодействия с дополнительным выключателем.Item Пристрій для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2016) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Коцур, Михайло Ігорович; Kotsur, Mykhaylo I.; Коцур, Михаил Игоревич; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичItem Пристрій для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Корисна модель відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується асинхронних двигунів. В основу корисної моделі поставлено завдання створення пристрою для керування тяговим рухомим електротехнічним комплексом, що містить мінімально необхідну кількість механічних органів впливу, є універсальним для більшості рухомих електротехнічних комплексів та відносно просто реалізується на практиці. Вхід пульту підключено до виходу блоку електронної системи візуалізації, що дозволяє реалізовувати взаємодію між оператором та системою без механічних важелів впливу. Окрім того, підключення системи керування тяговим перетворювачем частоти до блоку електронної системи візуалізації дозволяє збільшити кількість доступної для оператора інформації стосовно процесів, які відбуваються у тяговому електроприводі. EN: The utility model refers to the field of electrical engineering, specifically - for asynchronous motors. The basis of the utility model is the task of creating a device for controlling a traction mobile electrical system containing the minimum required number of mechanical organs of influence, is universal for most mobile electrotechnical systems and is relatively simply implemented in practice. The input of the remote control is connected to the output of the electronic visualization system unit, which allows the interaction between the operator and the system without mechanical levers of influence. Additionally, connecting a traction frequency control system to an electronic rendering system block allows you to increase the amount of information available to the operator regarding the processes that occur in a traction electric drive. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается асинхронных двигателей. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для управления тяговым подвижным электротехническим комплексом, содержащий минимально необходимое количество механических органов воздействия, является универсальным для большинства подвижных электротехнических комплексов и относительно просто реализуется на практике. Вход пульта подключен к выходу блока электронной системы визуализации, позволяет реализовывать взаимодействие между оператором и системой без механических рычагов влияния. Кроме того, подключение системы управления тяговым преобразователем частоты в блок электронной системы визуализации позволяет увеличить количество доступной для оператора информации о процессах, происходящих в тяговом электроприводе.Item Пристрій для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2011) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Качур, Олександр Сергійович; Качур, Александр Сергеевич; Kachur, Olexandr S.; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується тягових частотно-керованих електроприводів змінного струму. В основу винаходу поставлено завдання створення пристрою для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка. Вирішення цього завдання досягається тим, що створено пристрій для формування кривої зміни частоти струму частотно-керованого електроприводу з обмеженням активної складової струму та ривка, що містить послідовно з’єднані задатчик ривка, на вхід якого подається відповідне завдання на швидкість руху об’єкта, задатчик прискорення та задатчик швидкості, причому на вході задатчика ривка встановлено компаратор, до негативних входів якого підключено виходи зворотних зв’язків задатчика прискорення та задатчика швидкості, до позитивного входу якого підключено блок, що перетворює завдання на частоту струму двигуна у відповідне значення швидкості електроприводу, на виході задатчика швидкості встановлено задатчик частоти з обмеженням активної складової струму двигуна, який складається з пропорційної ланки, що перетворює сформоване задатчиком швидкості завдання на швидкість електроприводу, вихід якої приєднано до позитивного входу першого компаратора, вихід якого приєднано до першого входу блоку обмеження струму, до другого входу якого приєднано вихід другого компаратора, на перший вхід якого подається сигнал активного струму від системи, а на другий вхід якого подається завдання на активний струм системи, вихід блоку обмеження струму приєднано до входу інтегруючої ланки, вихід якої приєднано до негативного входу першого компаратора. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically refers to traction frequency controlled electric actuators. In the basis of the invention, the task is to create a device for forming a curve for changing the frequency of a frequency-controlled electric drive with a limitation of the active component of the current and the jerk. The solution to this problem is achieved by creating a device for forming a curve for changing the frequency of a frequency-controlled electric drive with a limitation of the active component of the current and a jerk containing a series of connected jumper set-up, the input of which gives the corresponding task on the speed of the object, the setter acceleration and velocity transmitter, and at the input of the pickup gauge the comparator is installed, to the negative inputs of which the outputs of the feedback links of the accelerator and the speed controller are connected, to the positive in which unit is connected to a unit that converts the task to the engine current frequency at the corresponding value of the speed of the electric motor, at the output of the speed selector, a frequency selector with a limitation of the active component of the motor is established, which consists of a proportional link, which converts the speed of the electric drive generated by the speed dial of the drive, the output of which connected to the positive input of the first comparator, the output of which is connected to the first input of the blocking current block, to the second input is connected the output of the second comparator and at first input a signal from the current active system and a second input a job to active system current, output current limiting unit connected to the input of integrating units, which output is connected to the negative input of first comparator. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается тяговых частотно-управляемых электроприводов переменного тока. В основу изобретения поставлена задача создания устройства для формирования кривой изменения частоты тока частотно-управляемого электропривода с ограничением активной составляющей тока и рывка. Решение этой задачи достигается тем, что создано устройство для формирования кривой изменения частоты тока частотно-управляемого электропривода с ограничением активной составляющей тока и рывка, содержащий последовательно соединенные задатчик рывка, на вход которого подается соответствующее задание на скорость движения объекта, задатчик ускорения и задатчик скорости, причем на входе задатчика рывка установлено компаратора, к негативным входов которого подключены выходы обратных связей задатчика ускорения и задатчика скорости, к положительному в оду которому подключен блок, превращает задание на частоту тока двигателя в соответствующее значение скорости электропривода, на выходе задатчика скорости установлен задатчик частоты с ограничением активной составляющей тока двигателя, который состоит из пропорциональной звена, превращает сформировано задатчиком скорости задания на скорость электропривода, выход которой присоединен к положительному входу первого компаратора, выход которого присоединен к первому входу блока ограничения тока, ко второму входу которого подключен выход второго компарато а на первый вход которого подается сигнал активного тока от системы, а на второй вход которого подается задание на активный ток системы, выход блока ограничения тока присоединен к входу интегрирующего звена, выход которой присоединен к негативному входа первого компаратора.