Кафедра автомобілів, теплових двигунів та гібридних енергетичних установок (Кафедра А, ТД та ГЕУ)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра автомобілів, теплових двигунів та гібридних енергетичних установок (Кафедра А, ТД та ГЕУ) by Subject "air"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження впливу температури повітря на ефективні показники 4-тактного бензинового ДВЗ(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Яровий, Владислав Сергійович; Yarovy, Vladyslav S.; Яровой, Владислав СергеевичUK: Метою даної роботи є визначення впливу величини температури і тиску повітря на ефективні показники 4-тактного бензинового ДВЗ (на прикладі двигуна ВАЗ-2101). Для досягнення мети, вирішувався ряд завдань: аналіз літературних джерел щодо вивчення питання дослідження, визначення перспективних напрямків дослідження; розробка методики визначення впливу величини температури і тиску повітря на ефективні показники 4-тактного бензинового ДВЗ; тепловий розрахунок двигуна ВАЗ-2101 при різних температурах та тисках в програмі Engine Calcuation; аналіз отриманих результатів. EN: The purpose of this work is to determine the effect of temperature and air pressure on the effective performance of a 4-stroke gasoline engine (for example, VAZ-2101 engine). To achieve this goal, a number of tasks were solved: analysis of literature sources to study the research question, identification of promising areas of research; development of methods for determining the effect of temperature and pressure air to the effective performance of a 4-stroke gasoline engine; thermal calculation of the VAZ-2101 engine at different temperature and pressure in the Engine Calcuation program; analysis of the obtained results. RU: Целью данной работы является определение влияния величины температуры и давления воздуха на эффективные показатели 4-тактного бензинового ДВС (на примере двигателя ВАЗ-2101). Для достижения цели, решался ряд задач: анализ литературных источников по изучению вопроса исследования, определение перспективных направлений исследования; разработка методики определения влияния величины температуры и давления воздуха на эффективные показатели 4-тактного бензинового ДВС; тепловой расчет двигателя ВАЗ-2101 при различных температурах и давлениях в программе Engine Calcuation; анализ полученных результатов.Item Дослідження ефективності повітряної системи охолодження тракторного дизеля(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Чунарьов, Євген Іванович; Chunaryov, Eugene I.; Чунарёв, Евгений ИвановичUK: Досліджено особливості конструкції системи повітряного охолодження двигуна Д-130. Виконано тепловий розрахунок двигуна на номінальному режимі. Розраховано систему охолодження двигуна, параметри ребер охолодження, потрібну витрату повітря, витрати потужності на привід вентилятора в залежності від температурного напору. Складено кошторис витрат на проведення науково-дослідної роботи – 85468,41 грн. Проведено аналіз небезпек при проведенні досліджень, розглянуто методи та засоби їх усунення; розроблено заходи по забезпеченню виробничої санітарії та гігієни праці, заходи з пожежної безпеки, заходи по забезпеченню безпеки в умовах надзвичайної ситуації. EN: The peculiarities of the design of the air cooling system of the D-130 engine are investigated. The thermal calculation of the engine at nominal mode is performed. The engine cooling system, parameters of cooling fins, required air flow rate, power consumption for the fan drive depending on the temperature pressure are calculated. An estimate of costs for research work - 85468.41 UAH. The analysis of dangers at carrying out of researches is carried out, methods and means of their elimination are considered; developed measures to ensure industrial sanitation and occupational health, fire safety measures, measures to ensure safety in emergency situations. RU: Исследованы особенности конструкции системы воздушного охлаждения двигателя Д-130. Выполнен тепловой расчет двигателя на номинальном режиме. Рассчитано систему охлаждения двигателя, параметры ребер охлаждения, необходимую расход воздуха, затраты мощности на привод вентилятора в зависимости от температурного напора. Составлена смета расходов на проведение научно-исследовательской работы - 85468,41 грн. Проведен анализ опасностей при проведении исследований, рассмотрены методы и средства их устранения; разработаны мероприятия по обеспечению производственной санитарии и гигиены труда, мероприятия по пожарной безопасности, меры по обеспечению безопасности в условиях чрезвычайной ситуации.Item Дослідження стану повітря у впускній системі ДВЗ при роботі на різних режимах(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Рогов, Ярослав Володимирович; Rogov, Yaroslav V.; Рогов, Ярослав ВладимировичUK: Актуальність теми дослідження полягає у підвищенні ефективності роботи 4-тактних бензинових ДВЗ за рахунок модернізації системи впуску та живлення на перехідних режимах, з чого випливає необхідність визначення величини та характеру зміни температури та тиску у впускній системі на перехідних режимах. Отримані статистичні дані і знайдене рівняння Т = f (t) можуть бути використані в подальших науково-дослідних роботах, присвячених питанню підвищення ефективності роботи ДВЗ за рахунок модернізації системи впуску та живлення на перехідних режимах, у математичних моделях. EN: The relevance of the research topic is to increase the efficiency of 4-stroke gasoline engines by modernizing the intake and power supply in transient modes, which implies the need to determine the magnitude and nature of changes in temperature and pressure in the intake system in transient modes. The obtained statistical data and the found equation T = f (t) can be used in further research work on improving the efficiency of the internal combustion engine by modernizing the intake and power supply in transient modes, in mathematical models. RU: Актуальность темы исследования заключается в повышении эффективности работы 4-тактных бензиновых ДВС за счет модернизации системы впуска и питания на переходных режимах, из чего следует необходимость определения величины и характера изменения температуры и давления во впускной системе на переходных режимах. Полученные статистические данные и найденное уравнение Т = f (t) могут быть использованы в дальнейших научно-исследовательских работах, посвященных вопросу повышения эффективности работы ДВС за счет модернизации системы впуска и питания на переходных режимах, в математических моделях.Item Методика визначення тиску повітря у впускній системі ДВЗ(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Слинько, Георгій Іванович; Slyn’ko, Georgiy I.; Чишко, Дмитро Петрович; Chishko, Dmitro P.; Сухонос, Роман Федорович; Sukhonos, Roman F.; Яровий, Владислав Сергійович; Yarovy, Vladyslav S.; Рогов, Ярослав Володимирович; Rogov, Yaroslav V.Item Оптимізація системи газорозподілу двигуна МеМЗ-307 для приводу човна(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Перец, Олександр Олександрович; Perez, Olexander O.; Перец, Александр АлександровичUK: Розглянуто режими роботи лодочного двигуна МеМЗ-307, виконано розрахунок фаз газорозподілу двигуна, розрахунок на міцність розподільного валу, пружини клапана, поршневого кільця та фаз газорозподілу. Визначено економічний ефект модернізації двигуна для споживача 10,00 тис. грн., розроблені заходи з цивільної охорони та техніки безпеки при модернізації двигуна МеМЗ-307. EN: The operating modes of the boat engine MeMZ-307 are considered, the calculation of the engine timing phases, the calculation of the camshaft strength, the valve spring, the piston ring and the timing phases are performed. The economic effect of engine modernization for the consumer was determined to be UAH 10,000.00. Civil protection and safety measures during the modernization of the MeMZ-307 engine were developed. RU: Рассмотрены режимы работы лодочного двигателя МеМЗ-307, выполнен расчет фаз газораспределения двигателя, расчет на прочность распределительного вала, пружины клапана, поршневого кольца и фаз газораспределения. Определен экономический эффект модернизации двигателя для потребителя 10,00 тыс. грн. Разработаны мероприятия по гражданской охраны и техники безопасности при модернизации двигателя МеМЗ-307.Item Розробка методики визначення температури та тиску повітря у впускній системі 4-тактного ДВЗ(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Чишко, Дмитро Петрович; Chishko, Dmitro P.; Чишко, Дмитрий ПетровичUK: Для точного визначення параметрів повітря розроблено методику дослідження, за допомогою якої можна дивитися на наповнення кожного циліндра. Виходячи з отриманих даних можна дізнатися як ці параметри впливають на показники двигуна. EN: To accurately determine the parameters of the air, a research method has been developed, with the help of which it is possible to look at the filling of each cylinder. Based on the data obtained, you can find out how these parameters affect the performance of the engine. RU: Для точного определения параметров воздуха разработана методика исследования, с помощью которой можно определить наполнение каждого цилиндра. Исходя из полученных данных можно узнать, как эти параметры влияют на показатели двигателя.