Кафедра соціальної роботи (Кафедра СР)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра соціальної роботи (Кафедра СР) by Subject "adaptation"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Соціальний механізм адаптації студентів-сиріт до навчання в закладах вищої освіти(Класичний приватний університет, 2020) Кузьмін, Віктор Володимирович; Закревська, Анжела Валеріївна; Махниборода, Дар’я Олександрівна; Kuzmin, Victor V.; Zakrevskaya, Angela V.; Makhniboroda, Daria O.; Кузьмин, Виктор Владимирович; Закревская, Анжела Валерьевна; Махниборода, Даръя АлександровнаUK: У статті аргументовано створення механізму соціальної взаємодії агентів соціалізації зі студентами-сиротами, спрямованого на підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці. Елементами такого механізму є форми взаємодії як зі стандартними агентами (соціальними працівниками, центрами соціальних служб), так і з соціальними організаціями нового типу: громадськими об’єднаннями, органами студентського самоврядування тощо. Деталізовано необхідні і достатні умови здійснення успішнішої соціалізації студентів-сиріт у межах ЗВО, до перших зараховано одержання якісних знань, до других – залучення студентів-сиріт до організованого молодіжного руху, розвиток навичок спільного проживання в гуртожитку, активної громадської та трудової діяльності (у тому числі під час практик, стажувань). EN: The article argues for the creation of a mechanism of social interaction of socialization agents with orphans, aimed at improving their competitiveness in the labor market. Elements of such a mechanism there are forms of interaction with both standard agents (social workers, centers of social services) and with social organizations of a new type: public associations, student self-government bodies, etc.Necessary and sufficient conditions for successful socialization of orphan students within the Free Economic Zone are detailed, and the first to receive high-quality knowledge, to the second - the involvement of orphan students in organized youth movement, development of skills of cohabitation in a hostel, active public and labor activity (including during practices, internships). RU: В статье аргументировано создание механизма социального взаимодействия агентов социализации со студентами-сиротами, направленного на повышение их конкурентоспособности на рынке труда. Элементами такого механизма есть формы взаимодействия как со стандартными агентами (социальными работниками, центрами социальных служб), так и с социальными организациями нового типа: общественными объединениями, органами студенческого самоуправления. Детализировано необходимые и достаточные условия осуществления успешной социализации студентов-сирот в пределах ЗВО, к первым отнесены получения качественных знаний, ко вторым - привлечение студентов-сирот к организованному молодежного движения, развитие навыков совместного проживания в общежитии, активной общественной и трудовой деятельности (в том числе во время практик, стажировок).Item Формування професійних компетенцій випускників закладів вищої освіти як проблемне поле реалізації кар’єрних стратегій сучасної української молоді.(Харківська народна академія, 2021) Кузьмін, Віктор Володимирович; Кузьміна, Марія Олегівна; Kuzmin, Victor V.; Kuzmina, Maria O.; Кузьмин, Виктор Владимирович; Кузьмина, Мария ОлеговнаUK: Студент, коли вступає до закладу вищої освіти, прагне отримати професійні компетентності для того, щоб почати реалізовувати власну кар’єрну стратегію. Вища освіта має великий функціональний набір, але все ж головною функцією вищої освіти як соціального інституту та освітньої програми в межах конкретного закладу вищої освіти є саме формування професійних компетентностей у конкретного здобувача. EN: A student who enters a higher education institution, gaining professional competencies in order to begin to implement their own career strategy. Higher education has a great functional set, but still the main function of higher education as a social institution educational program within a particular institution of higher education is precisely the formation of professional competencies in a particular applicant. RU: Студент, вступает в учреждения высшего образования, получая профессиональные компетенции для того, чтобы начать реализовывать собственную карьерную стратегию. Высшее образование имеет большой функциональный набор, но все же главная функция высшего образования как социального института образовательная программа в рамках конкретного учреждения высшего образования является именно формированием профессиональных компетентности в конкретном соискатели.